25 מאי 2018 | רות סגל
11 ערוצי טלגרם וקבוצות טלגרם בעברית שאתם מוכרחים להכיר

אתם עוד לא בטלגרם? זה הזמן להכיר את הערוצים והקבוצות שיסייעו שיזניקו אתכם להצלחה

כדי להוביל, כדי לשמור על הסטאטוס שלכם וכדי לשמור על מקום טוב בתחרות, אתם צריכים כל הזמן להיות עם האצבע על הדופק. אז איך אתם דואגים להישאר מעודכנים? אם התשובה שלכם היא reddit, בלוגים או פייסבוק, אתם כנראה כבר ממש לא בעניינים. אז אומנם קהילת הטלגרם הישראלית עוד בחיתוליה, אבל היא כבר לגמרי לא נחלתם הבלעדית של הארלי אדאפטרס וזה בדיוק הזמן שלכם להצטרף למהפכה ולהיכנס לטלגרם...
 
הנה כמה ערוצים שכדאי לכם להירשם אליהם:
 
3 דברים שלמדתי השבוע – את אליאב אללוף אני כמובן זוכרת כאחד מהממ"חים הראשונים (מומחי מדיה חברתית) כשאנשים עוד שאלו "כמה זמן הפייסבוק הזה יחזיק?" וזכרו את הסיסמא שלהם למייספייס. עכשיו יש לאליאב ערוץ טלגרם ובו הוא מספר על חדשנות עסקית ואישית.
 
5 favorites (over coffee) – כל שבוע תוכלו לקרוא על חמישה דברים מעניינים שרועי פוברצ'יק, מנהל הערוץ, קרא, שמע או נתקל בהם. בערוץ תוכלו לקרוא על ספרים מעניינים, בלוגים, ציטוטים שיעוררו בכם השראה, פודקאסטים חדשים או סתם ללמוד עובדה חדשה שלא הכרתם.
 
שיווק בטלגרם – הטלגרמה של יאנה – יאנה גימפלביץ' ראתה בטלגרם מכרה זהב לבעלי עסקים, יזמים ואנשי שיווק ותוכן. בערוץ החדש שהקימה היא עושה סדר בפונקציות השונות, ומסבירה איך משתמשים בטלגרם כדי לעשות עסקים, למה וואטסאפ זה בכלל של פעם, ואיך בונים אסטרטגיית תוכן מותאמת מובייל. ולמי שרוצה יש גם כיתת תרגול...
 
VeryBusy – ערוץ חדש אך מעניין שמעניק כלים מצוינים לעצמאיים, כאן תוכלו לקרוא על שירותים רלוונטיים, טיפים לקידום העסק, אפליקציות לניהול העסק, מאמרים שאסור לכם לפספס וסתם סיפורי השראה.
 
INNOVAION – רוצים לקרוא על חדשנות, טכנולוגיה ודיגיטל? ערוץ INNOVATION מביא לכם סיפורים מרתקים מכל העולם. אם אתם רוצים להישאר עם האצבע על הדופק, ואם אתם צריכים חומר לסמול-טוק באירוע נטוורקינג הבא שלכם, זה הערוץ בשבילכם.
 
אינטרנט ישראל – אחת הקבוצות הגדולות מבין הקבוצות הישראליות, עם 1,799 חברים, וכן, זה נחשב לגדול בקהילת הטלגרם הישראלית. בערוץ מפורסמים התכנים שעולים באתר "אינטרנט ישראל" שמפעיל רן בר-זיק, אתר לענייני תכנות שהוקם כבר ב-2008.
 
סושיאל + דיגיטל בישראל – אחת הקבוצות המעניינות בפייסבוק לענייני דיגיטל היא קבוצה שפונה באופן בלעדי למין החזק והקוסמי יותר, הלא היא "הקבוצה הקוסמית לנשות התוכן והדיגיטל בישראל". הערוץ 'סושיאל + דיגיטל בישראל' הוא להגדרת המקימות "הרחבה" של הקבוצה, הערוץ פתוח לכל המינים ובו אפשר להתעדכן בטיפים וחדשות מעולם הדיגיטל.
 
רשות החדשנות Israel Innovation Authority – רשות החדשנות לא נשארת מאחור וגם היא הקימה ערוץ טלגרם ובו תוכלו לקרוא חדשות מהרשות, הזדמנויות מעניינות אירועים שונים של הרשות וגם סיפורי הצלחה.
 
פודקאסטים בין חברים – בפעם הקודמת סיפרתי לכם על פודקאסטים מעניינים שלא כדאי לכם לפספס. אז אם הספקתם להתמכר לעולם הפודקאסטים, הצטרפו לקבוצה הזו ותוכלו לשוחח עם עוד מכורים כמוכם, להמליץ ולהכיר פודקאסטים חדשים.
 
Jobstory  מוצאים עבודה בטלגרם – מחפשים עבודה? בערוץ jobstory תוכלו להיחשף למשרות בתחומי היי-טק, האינטרנט והדיגיטל החמות ביותר. מכיוון שאין דרך לדעת מי הצטרף לערוץ, זה מקום מצוין למי שמחפש עבודה ולא ממש רוצה שידעו שהוא מחפש...
 
startisrael – פורטל היזמות הישראלי – חשבתם שהסנדלר הולך יחף? מה נראה לכם? זה הזמן להכיר את ערוץ הטלגרם הכי חשוב מכולם, הערוץ  שלנו! מחכים לכם עם עדכונים מהאתר כך שלא תחמיצו את הדברים החשובים באמת...
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.