25 מרץ 2019 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Remoroc

Remoroc מציעה לסוחרים מאתרי מסחר מובילים בעולם המטבעות הווירטואליים לשתף את תיק ההשקעות ואת היכולת לעקוב אחרי הפקודות שלהם באופן אוטומטי.

מי אנחנו ?

Remoroc היא פלטפורמה חברתית לסחר במטבעות וירטואליים המציעה לסוחרים מאתרי מסחר מובילים בעולם המטבעות הווירטואליים לשתף את תיק ההשקעות ואת היכולת לעקוב אחרי הפקודות שלהם באופן אוטומטי - אותם סוחרים, Publishers, מקבלים עמלה עבור כל עוקב.

במקביל, סוחרים יכולים לבחור את ה-Publisher שהכי מתאים עבורם על ידי הסטטיסטיקות והנתונים אותם הוא מפרסם ולבחור לעקוב אחריו ובכך להפוך ל-Subscriber.

ברגע שמשתמש החליט לעקוב אחר  Publisher - כל פעולה המתבצעת אצל ה-Publisher מתבצעת אצל כל ה-Subscribers שלו באופן אוטומטי בסכום הכסף אותו בחר להשקיע.

החברה נוסדה על ידי עידן שאשא המשמש כמנכ״ל החברה ואורגד ממן המשמש כ-CTO , השניים הכירו בעבר בשירותם המשותף ביחידת הטכנולוגית של 8200 ועבדו במספר תפקידים שונים בעולם ההייטק לאחר מכן.

 


מה אנחנו מחדשים?

כיום קיימות מספר רב של קבוצות המאפשרות איתות של סיגנלים עבור מקסום הרווח בעולם המסחר במטבעות וירטואליים - במרבית המקרים הנתונים שהם מספקים אינם מדויקים במאת האחוזים ואף עלולים להיות ערוכים ומזויפים.

בנוסף קיימות רשתות מסחר גם עבור מטבעות וירטואליים אך הדבר מצריך מסוחר לעזוב את אתר המסחר בו התרגל לסחור ולעבור לרשת החדשה, דבר שמצריך להתרגל לזירת מסחר חדשה ולא פחות חשוב מגביל את היצע המטבעות בו סחר לפני כן.

הערך מוסף והייחודיות שלנו היא שאנו תומכים במספר רב של אתרי מסחר מובילים מה שאינו מצריך מהסוחר "לעבור" לסחור ב-Remoroc מהסיבה הפשוטה שאנחנו לא אתר מסחר, אלא תוסף שמאפשר לסוחרים את היכולת המעקב באופן אוטומטי מבלי לעזוב את האתר מסחר בו הם משתמשים כיום.

האתגר הגדול שלנו הוא

תעשיית המסחר ב-cryptocurrency עדיין מבססת את מעמדה, כתוצאה מכך המון סוחרים נכבו מהונאות ,לכן לייצר אמינות אל מול הלקוחות שלנו מהווה אתגר גדול.

אתגר נוסף הוא בניית מוצר שעונה בצורה אופטימלית לצרכי הלקוחות שלנו, מדובר במסחר בזמן אמת  ולכן אנחנו צריכים להיות מדויקים בכל פעולה בסופו של דבר מדובר בכסף.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי

כיום קיימים רשתות חברתיות בתעשיית המניות, פורקס ואופציות בינאריות - המוצר שלנו מתבקש ונותן מענה על הצרכים של הסוחרים מבלי לעזוב את אתר המסחר בו הם משתמשים.

עבדנו קשה כדי לייצר פלטפורמה המספקת את המידע הנדרש עבור Subscriber ואת היכולת לעקוב באופן אוטומטי ויעיל אחר publisher  ובמקביל שומרת על פרטיותו של -Publisher ושיטות המסחר שלו .

 

אבל אי אפשר להצליח בלי

התמדה, אמונה, עבודה קשה ומשמעת עצמית!

 

רצינו להגיד תודה

ל-google campus for startups שנתנו לנו גישה לקהילה מדהימה שחולקת מהידע והניסיון, למנהלי קבוצות וקהילות שנותנים לנו במה ופידבק והכי חשוב למשפחות והחברים שתומכים בנו לאורך כל הדרך.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

עם מספר גדול ומשמעותי של לקוחות מרוצים שמאפשר לנו להמשיך ולספק להם שקט בעולם התנודתי של השקעות ב- cryptocurrency, כאשר אנחנו ממשיכים לכבוש את היעדים שהצבנו לעצמנו.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

בין אם אתה סוחר מצליח שרוצה להרוויח כסף נוסף ובין אם אתה מחזיק מטבעות וירטואליים שחווה ירידות גדולות וכעת ממתין ליום בו המטבעות יעלו בחזרה – שווה לעקוב אחרינו!

 

ככה שומרים איתנו על קשר

https://www.remoroc.com

CEO Co-Founder Idan Shasha   [email protected]

 Co-Founder & CTO - Orgad Maman   [email protected]

 

 

 

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.