16 אוגוסט 2018 | גראנט קארדון
כיצד להפוך למיליונר עד גיל 30?

להיות ''מסודר'' ולהפוך למיליונר הוא נושא שבטאבו. להגיד שניתן לעשות זאת עד גיל 30 נשמע כמו חלום. זה לא צריך להיות טאבו וזה אפשרי.

להיות ''מסודר'' ולהפוך למיליונר הוא נושא שבטאבו. להגיד שניתן לעשות זאת עד גיל 30 נשמע כמו חלום. זה לא צריך להיות טאבו וזה אפשרי. בגיל 21 יצאתי מהקולג' מרושש ובחובות, ועד שמלאו לי 30 נהייתי מה שכולנו אוהבים להגדיר, ''מסודר''.

 

להלן 10 צעדים שיבטיחו שתיהפך למיליונר עד גיל 30.

 

1. עקוב אחר הכסף

 

באווירת הכלכלה של היום לא ניתן לחסוך כסף עד שתהפוך למיליונר. הצעד הראשון הוא התמקדות בהגדלת ההכנסה שלך בקפיצות קבועות וחזרה על כך. ההכנסה שלי הייתה 3000$ לחודש ותשע שנים לאחר מכן היא הייתה 20000$ לחודש. התחל לעקוב אחר הכסף וזה יאלץ אותך לשלוט על הרווחים ולצפות הזדמנויות.

 

2. אל תתרברב- תוכיח!

 

לא קניתי את השעון היוקרתי או המכונית היוקרתית הראשונה שלי עד שהעסקים וההשקעות שלי הפיקו תזרים הכנסה מוכפל ובטוח. עדיין נהגתי בטויוטה קאמרי כשנהייתי מיליונר. היה מוכר בזכות מוסר העבודה שלך, ולא בזכות הזוטות שאתה קונה.

 

3. חסוך עבור השקעה, אל תחסוך לשם החיסכון.

 

הסיבה היחידה לחיסכון של כסף היא כדי להשקיע אותו. שים את הכסף שלך בחשבונות בטוחים ומקודשים (שלא יהיה ניתן לגעת בהם). לעולם אל תשתמש בחשבונות אלה, גם לא במקרה חירום. זה יאלץ אותך להמשיך לעקוב אחר שלב 1 (הגדלת ההכנסה). עד עצם היום הזה, לפחות פעמיים בשנה, אני מרושש כיוון שאני תמיד משקיע את העודפים שלי בקרנות שאין לי גישה אליהן.

 

4. הימנע מחוב שאינו משתלם לך.

 

אמור לעצמך שלעולם לא תשתמש בחוב שאינו מרוויח עבורך כסף. לוויתי כסף עבור מכונית רק בגלל שידעתי שזה יכול להגדיל את ההכנסה שלי. אנשים עשירים משתמשים בחובות כדי למנף השקעות ולהגדיל את תזרים המזומנים. אנשים עניים משתמשים בחובות כדי לקנות דברים שהופכים את האנשים העשירים לעשירים יותר.

 

5. התייחס לכסף כמו אל מאהבת קנאית.

 

בעוד שמיליונים מייחלים לחירות כלכלית, רק לאלו אשר שהפכו זאת לעדיפות ראשונה יש מיליונים. על מנת להתעשר ולהישאר עשיר עליך להפוך זאת לעדיפות ראשונה. כסף הוא כמו מאהבת קנאית. אם תתעלם ממנה היא תתעלם ממך, או גרוע מכך, היא תעזוב אותך עבור מישהו שהופך אותה לראשונה בסדר העדיפויות.

 

6. הכסף לא הולך לישון.

 

הכסף לא מודע לשעונים, לוחות זמנים או חופשות, וגם אתה לא. הכסף אוהב אנשים עם מוסר עבודה גבוה. כשהייתי בן 26 הייתי קמעונאי והחנות בה עבדתי סגרה ב-19:00. רוב הזמן היה ניתן למצוא אותי בה ב-23:00 כדי לעשות מכירות נוספות. אל תנסה להיות החכם ביותר או בר מזל- רק וודא שאתה החרוץ מכולם.

 

7. אין היגיון בעוני.

 

הייתי עני, וזה מבאס. היה לי מספיק כסף, וזה היה מבאס כמעט באותה מידה. היפטר מכל דעה שאומרת שלהיות עני זה איכשהו בסדר. ביל גייטס אמר, "אם נולדת עני, אין זו אשמתך. אך אם תמות עני, זאת אשמתך".

 

8. לך למנטור מיליונר.

 

רובנו גדלנו כמעמד ביניים או כמעמד עני ולאחר מכן הגבלנו עצמנו למגבלות ולאידאות של אותה קבוצה. למדתי ממליונרים להעתיק את מה שהם עשו. השג לך מנטור מיליונר אישי ולמד את דרכו. רוב האנשים העשירים נדיבים מאוד לגבי הידע והמקורות שלהם.

 

9. שהכסף שלך יעשה את העבודה השחורה.

 

השקעה היא הגביע הקדוש בלהפוך למיליונר ועליך לעשות יותר כסף מההשקעות שלך מאשר העבודה שלך. אם אין לך כסף עודף אל תבצע השקעות. החברה השניה שהתחלתי נדרשה להשקעה של 50000$. החברה הזו החזירה לי 50000$ בכל חודש בעשר השנים האחרונות.ההשקעה השלישית שלי הייתה בנדל"ן, ושם התחלתי ב-350 אלף דולר, נתח גדול מהשווי הנקי שלי בזמן ההוא. אני עדיין הבעלים של הנכס הזה היום והוא ממשיך לספק לי הכנסה. השקעה היא המניע היחיד לצעדים האחרים, והכסף שלך חייב לעבוד בשבילך ולעשות עבורך את העבודה השחורה.

 

10. כוון ל-10 מיליון, לא למיליון.

 

הטעות היחידה הגדולה ביותר שעשיתי היא שלא חשבתי מספיק בגדול. עצתי אליך היא לכוון ליותר ממיליון אחד. אין מלאי של כסף בעולם הזה, יש רק מלאי של אנשים אשר חושבים בגדול.

 

אם תיישם את עשרת הצעדים הללו הם סביר שהם יהפכו אותך לאחד מאותם ''מסודרים''. התרחק מאנשים אשר טוענים שהחלומות הפיננסיים שלך נובעים מחמדנות. הימנע מתוכניות להתעשרות מהירה, היה מוסרי, לעולם אל תוותר, וברגע שאתה עושה זאת, היה מוכן לעזור לאחרים להגיע לשם גם.

תגובות

1. שלמה | 2 מרץ 2015

חלומות בהקיץ?

זאת נראית כמו כתבה מתורגמת שמאכילים אמריקאים. במציאות של היום, המספרים והנאמר בכתבה נראה בדיוני.
בהצלחה מיליונרים


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.