24 מרץ 2019 | מת'יו טורן
שלושה ספרים שישנו לכם את מה שאתם חושבים על מכירות

כיזמים, במיוחד בשלב ההתחלתי, עליכם ללמוד להתמודד עם מכירות. האמת היא שאתם מוכרים את עצמכם ואת העסק שלכם ללא הרף, על כן כדאי לכם לשפר את כישורי המכירות וללטש אותם מאשר להתעלם מהם

מה יש במילה "מכירות" שגורם לנו אי נוחות? כיזמים, במיוחד בשלב ההתחלתי, עליכם ללמוד להתמודד עם מכירות. האמת היא שאתם מוכרים את עצמכם ואת העסק שלכם ללא הרף, על כן כדאי לכם לשפר את כישורי המכירות וללטש אותם מאשר להתעלם מהם. חוץ מקורסים והדרכות מקצועיות, יש כמה צעדים פשוטים שאתם יכולים לבצע כדי לשפר את המכירות שלכם- ונתחיל בכמה ספרים טובים בנושא.

 

להלן שלושה ספרים שיכולים לעזור לכל יזם ללמוד לאהוב מכירות.

 

To Sell Is Human, מאת דניאל פינק.

 

המחבר שכתב את A Whole New Mind ייקח אתכם עכשיו אל תוך הפסיכולוגיה, האמנות והמדעים של המכירות. הוא טוען שבעוד שיש אנשים שעוסקים במכירות, בפועל כולנו מוכרים את עצמנו בצורה מסוימת תת הכרתית לאחרים (חשבו על חברים, עבודה וכו', אנחנו תמיד נותנים נאום מכירה!).

 

פינק מאמץ את אותה גישה כיפית ואינטואיבית כלפי מכירות כפי שהוא עשה לגבי סיפור סיפורים ואנשים שחושבים דרך האונה הימנית ב- A Whole New Mind. מבין המסקנות מ-To Sell Is Human, קיימיםששת היורשים לפי פינק לנאום המעלית (תיאור קצר וקולע של מוצר)-  אשר אותו הוא מפרק עבורכם כדי שתבינוותשפרו את עצמכם. הוא נותן גם גישה להבנת נקודת המבט של האחר (כלומר של הלקוח הממשי או התיאורטי שלכם).

 

קריאת הספר לא תבדר אתכם, אלא תשפוך אור על כלי מכירות מעשיים ונגישים שאתם יכולים לאמץ כבר מעכשיו כדי להיות מוכרים טובים יותר.

 

The 21.5 Unbreakable Laws Of Selling, מאת ג'פרי גיטומר.

 

כאחד מבין הקואצ'רים הטובים במדינה, לגיטומר יש עוד כמה ספרים באמתחתו. אך הספר האחרון שלו נותן תחושה כאילו יש לכם קאוצ'ר פרטי בזמן שלכם לכל אחד מבין 21.5 החוקים שלו.

 

הכותרת המלאה של הספר, 21.5 Unbreakable Laws of Selling: Universal Truths for Making Sales Easier, Faster, and Bigger NOW and FOREVER!, ארוכה מדי אך מעבירה את הנחת היסוד המובטחת. חלקם אולי ברורים מאליהם, אך מופרים לעתים די קרובות, כמו חוק מס' 10 שאומר שצריך להתייחס למכירות כצורך "שלהם" (של הלקוחות) מאשר יתרון "שלכם".  

 

חלק אחר של החוקים אולי יפתיע אתכם, כמו חוק מס' 4 - תמיד להשתמש בהומור. אתם תתחילו להסתכל על מכירות בצורה שונה ותבינו את הגישה ההוליסטית כלפיהן בעזרת 21.5 החוקים של גיטומר.

 

Built to Sell: Creating a Business That Can Thrive Without Youמאת ג'ון וורילו.

 

הרעיון העומד מאחורי הספר הוא שאתם באמת יכולים להתחיל מהסוף. ספרו של וורילו נוצר כדי לעזור לכם לחשוב כיצד אתם הולכים למדוד, להפוך לעובד מעצמו,ולמכור את העסק שלכם לפני שאתם בכלל רוכשים כתובת אינטרנט. זוהי קריאה מצוינת בין אם אי פעם תכננתם לעסוק במכירות ובין אם לא.

 

הספר יגרום לכם לחשוב על התהליך האוטומטי של המכירות שיעזור לכם לצאת מהצורך היומיומי למכור, וכן יעזור לכם לתכנן עסק כך שיהיה מוכן להימכר בשוק יום אחד. מדובר בשתי טקטיקות עסקיות טובות שכדאי להבין ולהעמיק בהן. בדקו אם העסק שלכם יכול לשרוד או לשגשג גם אם אתם לא נמצאים שם.

 

המאמר פורסם במקור כאן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.