אירועים

15
ספטמבר

שעה: 18:30

חד קרן ישראלי בעולם של דרקונים: על פרטיות, דאטה, הצלחות וסכנות

סוג האירוע: כנס

מיקום: T House, אבן גבירול 26, תל אביב

ואו לפגוש את מובילי עולם הכלכלה והחדשנות הישראלית בשיחה 1:1 FIRESIDE CHAT, עם בכירי רשות החדשנות, בברים ברחבי הארץ במסגרת סדרת "חדשנות על הבר", בערב של שאלות הדדיות שיצטרפו לשאלות שלכם.

כל אחד מהמפגשים יעסוק בהיבט אחר של החדשנות הישראלית.

ובמפגש זה, יפגשו שגיא דגן, ראש זירת צמיחה ברשות החדשנות ואלדד מניב, נשיא ו-Taboola COO, לשיחה צפופה בנושאים כמו: 
כיצד שומרים על הצביון הישראלי של חברה גלובאלית שהשוק שלה איננו במזרח התיכון, והאם זוהי החלטה עסקית או ציונית? 
מה המשמעות של התרחבות מגמות השמירה על פרטיות המידע (CCPA & GDPR) לגבי מידת התחרות בשוק? 
כיצד שינויים בזכויות השימוש במידע עשויים לייצר הזדמנויות חדשות או סיכונים מפתיעים? 
כיצד משמרים יכולת לחדש ולהגיב מהר לשינויים והזדמנויות בשוק כשהחברה נמצאת במצב של היפר-גידול לאורך זמן?

 

קצת על האנשים שתפגשו על הבר:

אלדד מניב נשיא וסמנכ"ל תפעול טאבולה. אלדד הוא מנהל בכיר בעל ניסיון של יותר משני עשורים בבניית חברות טכנולוגיה בארה״ב ובישראל. בטאבולה, פלטפורמת המלצות התוכן (Discovery) הגדולה בעולם, אלדד מנהל את ארגוני המכירות והמו״פ, המייצרים הכנסות של כמיליארד דולר בשנה. לפני שהצטרף לטאבולה, אלדד החזיק במשרות ניהול בכירות ב-BMC Software, ב-Zend Technologies וב-Identify Software. מוקדם יותר, הקים אלדד את חברת NextNine אשר נמכרה ל-Honeywell. אלדד הינו בוגר של תכנית תלפיות באוניברסיטה העברית, ושירת כחמש שנים בחיל המודיעין.

שגיא דגן ראש זירת צמיחה ברשות החדשנות, בעל 10 שנות ניסיון ניהולי בארגונים ממשלתיים ועסקיים מובילים בין הארגונים הללו: רפאל, בה שימש כמנהל יחידה עסקית, משרד ראש הממשלה והמועצה הלאומית לכלכלה. הוא בעל רקע פיננסי ומחקרי נרחב בתחומי מקרו-כלכלה, מימון ומדיניות חדשנות וטכנולוגיה. בנוסף, היה ממובילי יישום החדשנות במדיניות הממשלה ובפרויקטים גדולים ולאומיים דוגמת גיבוש והקמת התוכנית הלאומית לתחבורה חכמה ותחליפי נפט במשרד ראש הממשלה. הזירה בהובלתו מפעילה מגוון רחב של מסלולים המקדמים חדשנות טכנולוגית של חברות בשלבי צמיחה ושל חברות בוגרות.

 

מחיר כניסה: חינם