12 ינואר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את EZsave

EZsave מסייעת ללקוחותיה לחסוך כסף ולהוריד את העלויות החודשיות השוטפות בתחומי התקשורת והגז למשקי בית ועסקים. EZsave רואה את המלחמה ביוקר המחייה כשליחות, ופועלת לשנות את מאזן הכוחות בין החברות הגדולות ללקוחות הקטנים.

מי אנחנו

 

EZsave מסייעת ללקוחותיה לחסוך כסף ולהוריד את העלויות החודשיות השוטפות בתחומי התקשורת והגז למשקי בית ועסקים. EZsave רואה את המלחמה ביוקר המחייה כשליחות, ופועלת לשנות את מאזן הכוחות בין החברות הגדולות ללקוחות הקטנים.

 

 

EZsave הוקמה לפני כשנתיים על ידי אפרים צוריאל, יזם ואיש עסקים מתחום הפקות האירועים, המשמש כיום כמנכ"ל החברה. אפרים בילה תקופה בשליחות בניו-זילנד, במהלכה הכיר את בצלאל גלייזר, יזם ואיש עסקים מתחומי המסחר אלקטרוני והאנרגיה המתחדשת, אשר היה באותו הזמן בשליחות באוסטרליה.

לאחר שובו ארצה, סייע אפרים לסבתו לחסוך כ-6000 ש"ח בשנה על השירותים החודשיים שלה והבין כי מדובר בבעיה אמיתית. הוא עבד כשנה במודל של ייעוץ עם כמות גדולה של לקוחות פרטיים ועסקיים, להם חסך מאות אלפי שקלים, ואז הגה את הרעיון של פיתוח פלטפורמה טכנולוגית שתאפשר הנגשה של השירות להמונים.

עם חזרתו של בצלאל ארצה, פנה אליו אפרים והציע לו להצטרף כשותף וסמנכ"ל שיווק. EZsave השתתפה במחזור הראשון של אקסלרטור AtoBe וסיימה אותו בהצלחה.

 

בחודש דצמבר השיקה החברה בטא של האפליקציה והפלטפורמה החכמה שפיתחה באנדרואיד, אייפון ו-web, ובמקביל גייסה סבב השקעת Seed ממספר אנג'לים מובילים, הרחיבה את הצוות ל-10 עובדים וקבעה את משכנה במתחם משרדים בתלפיות בירושלים.

בתהליך הוכחת ההיתכנות העסקית וההשקה הראשונית EZsave כבר חסכה ללקוחותיה כמיליון ש"ח.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

 

EZsave מספקת פתרון One stop shop: ניתוח ההוצאות של הלקוחות וביצוע של אופטימיזציה, בהתאם לדפוסי השימוש של הלקוחות והתכניות הטובות ביותר הקיימות בשוק, ישירות מול החברות עבור הלקוחות. וכך באמצעות 3 קליקים בלבד, הלקוח יכול לחסוך בעלויות שלו ללא התעסקות מייגעת עם ספקי השירות.

המודל של EZsave משרת את טובת הלקוח בכך שהעמלה שלנו נגבית אך ורק מתוך החיסכון בפועל. אנו חוסכים ללקוחותינו כסף וזמן, ומעניקים להם שקט נפשי - אנחנו 100% אובייקטיבים ופועלים אך ורק לטובת הלקוח.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

 

לחדור לשווקים שונים בעולם, כאשר בכל שוק יש חברות שונות ורגולציה שונה. כמו כן, אתגר נוסף הוא להגיע למערכת שהיא 100% אוטומטית כפי שאנחנו שואפים.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

 

כי אנחנו נותנים מענה לבעיה אמיתית, מציעים ערך ללקוחות שלנו והוכחנו כבר שיש צורך ועניין רב בשרות שלנו. הצוות שלנו משלב אנשי מפתח, עם ניסיון ורצון עז להעניק שירות לקהל הרחב. אנו חדורי מוטיבציה להצליח וגייסנו צוות מנצח שרץ איתנו קדימה והופך את החזון והחלום למציאות.

 

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

 

אמונה בצדקת הדרך ובערך שאנו מביאים ללקוחות שלנו, משקיעים שמאמינים בנו ונתנו לנו את הגב הנדרש כדי לפתח את המערכות, וצוות מצוין שרתום למשימה ומשפר את הפלטפורמה שלנו ואת השרות שאנו נותנים ברמה יומיומית.

 

 

רצינו לומר תודה

 

לאקסלרטור AtoBe שסייע לנו בתחילת הדרך, המשקיעים שלנו שמאמינים בנו וברעיון והתמיכה שלהם מאפשרת לנו לרוץ קדימה, צוות העובדים הנפלא והמסור, וכמובן - למאות הלקוחות שנעזרו בשירותים שלנו בתחילת הדרך ומאז שהאפליקציה הושקה רק חיזקו אותנו יותר. 

 

 

בעוד שנה מהיום

 

אנחנו פועלים בצורה נרחבת בישראל וחוסכים כסף לאלפי משקי בית ועסקים. משלימים סבב גיוס הון משמעותי מקרנות הון סיכון ומתחילים לפעול בעולם לפחות בעוד שוק בינ"ל אחד.

 

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

 

כי אנחנו יכולים לחסוך לכם כסף ועדיף שהוא יהיה אצלכם בכיס מאשר אצל החברות הגדולות. כמו כן אנחנו מתכוונים להתרחב לתחומים נוספים מעבר לתקשורת ואנרגיה ולהפוך לגורם משמעותי שיסייע לכם בהוזלה ובשליטה על כל ההוצאות החודשיות שלכם. אנחנו משנים את מאזן הכוחות בין הלקוח הקטן לחברות הגדולות ואנחנו מתכוונים לעשות מהפיכה עולמית בנושא ולחסוך לאנשים המון כסף.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

 

באתר -www.ezsave.me

בדוא"ל - [email protected]

דרך הפייסבוק -https://www.facebook.com/EZsavetelecom/

להורדת האפליקציה -http://bit.ly/1OpZ3JR

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.