2 אוגוסט 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Voyjer

Voyjer מחברת בין מטיילים לאנשים מקומיים על מנת לתכנן טיול. המומחים המקומיים שלנו מספקים תכנית מלאה, עם המלצות על מה לעשות, איפה לאכול, איך להגיע ממקום למקום ועוד. כאילו יש לכם חבר ביעד שדואג לכם ומוודא שהטיול שלכם יהיה המגניב ביותר!

 

מי אנחנו

זוכרים שנסעתם ליעד אקזוטי בחו"ל ומישהו המליץ לכם ללכת למסעדה או מקום שלא שמעתם עליהם קודם, אך זו הייתה החוויה הכי טובה של הטיול?! כל כך טובה שזה מה שאתם זוכרים עד היום מכל הטיול.

 

אנחנו מייצרים חוויות כאלה כל הזמן! Voyjer מחברת בין מטיילים לאנשים מקומיים על מנת לתכנן טיול. המומחים המקומיים שלנו מספקים תכנית מלאה, עם המלצות על מה לעשות, איפה לאכול, איך להגיע ממקום למקום ועוד. כאילו יש לכם חבר ביעד שדואג לכם ומוודא שהטיול שלכם יהיה המגניב ביותר!

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

הכלים שפיתחנו מאפשרים למומחים המקומיים שלנו לתת שירות שאין כמותו במחיר שאין כמותו. המטייל מקבל גישה ישירה לאדם אמיתי ומקומי, מה שמאפשר לשאול שאלות, לקבל עצות לגבי הטיול, גם בלייב (תלוי בזמינות במומחה המקומי) וכמובן תכנית סופר מפורטת לגבי הטיול שלו. כיום, ניתן לרכוש שירותים דומים ממתכנני טיולים מקצועיים במחיר של מאות דולרים, ואילו השירות שלנו עולה באיכותו ומחירו רק $5 ליום טיול.

 

   

האתגר הכי גדול שלנו

לכסות את העולם. העולם הוא גדול ואנחנו כל הזמן מקבלים מחד פניות של מטיילים אשר מבקשים יעדים חדשים, ומאידך ממומחים מקומיים אשר רוצים להצטרף לפלטפורמה. לא תמיד יש תאימות בין השניים.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

הלקוחות שלנו מרוצים. אין דבר טוב יותר מלשמוע (או לקרוא) על חוויות של לקוחות בזמן טיול או אחרי. הכי אהבנו סיפורים של חיבורים בחיים האמתיים בין מטיילים למומחים המקומיים שלהם. כמו דונה המטיילת מהפיליפינים שפגשה את יוקיקו המדהימה, המומחית המקומית שלה, למופע קבוקי בטוקיו (בתמונה).

 

 

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

עזרה... מה לעשות, אי אפשר לעשות הכל לבד. למזלנו אנחנו בישראל, וישראלים אוהבים לעזור.

 

 

רצינו לומר תודה

להרבה אנשים טובים שעזרו ועוזרים לאורך הדרך, חברי עמותת 8200 שאפשרו לנו להשתתף באקסלרטור שלהם וממשיכים לעזור כל הזמן, ל-האבננה של עיריית רעננה שנותנת לנו בית חם, למשקיעים שלנו שעוזרים כל הזמן, ואינספור חברים ויזמים מהקהילה שנותנים כתף ועצה כשצריך. בהחלט ממליץ ליזמים למצוא את הדרך ולפגשו אחרים מהקהילה הגדולה והתומכת של יזמים בישראל.

לבסוף, הכי חשוב, לנשים ולילדים שלנו, אשר בלעדיהם כלום לא היה שווה בכלל את המאמץ.

 

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מכסים עוד מדינות ורואים מיליוני מטיילים נהנים מהשירות שלנו.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

כך לא תצטרכו לעבוד קשה בשביל למצוא מקומות מגניבים לטיול הבא שלכם.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

באתר: www.voyjer.com

במייל: [email protected]

משרדי החברה ממוקמים ברחוב החרושת 27, רעננה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.