20 דצמבר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Tevatronic

הצורך התזונתי של אוכלוסיית כדור הארץ גדלה בזמן שהמשאבים הולכים ויורדים. צריך הרבה כוח אדם כדי לתפעל חווה חקלאית ולהשיג תוצאות חיוביות. מה שהופך את האופרציה הזו לבזבזנית הפוגעת ברווחיות ולפעמים מסוכנת מבחינה כלכלית. על ידי ביצוע פעולות אוטונומיזציה של פעילות החווה, אנחנו נוכל להציע לחקלאים יבול טוב יותר בפחות משאבים ע"י הגדלת שולי הרווח והפרודוקטיביות

מי אנחנו

חברת סטארטאפ בתחום החקלאות המתמקדת בפיתוח פתרון טכנולוגי חדשני שישתלט על תהליך הדישון וההשקיה, כך שחקלאי יוכל להפסיק לדאוג להחלטות לגבי תיזמון וכמות השקיה ויוכל להשקיע יותר מזמנו בפיתוח העסק שלו.

המערכת מפחיתה באופן דרסטי את הצורך במים, בדישון ובכוח עבודה ומפחיתה את זיהום הקרקע וכל זה תוך הגדלת התשואה.

 

מה אנחנו מחדשים

אנחנו מבצעים אוטונומיזציה לטכנולוגית ההשקיה ומשנים את האופן שבו חקלאים יפעלו בעתיד.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

אנחנו נמצאים בפיילוט בישראל ובחו"ל, מתמקדים בהוכחת ערך הטכנולוגיה שלנו והצלחתו בהתייחס למערכות ההשקיה הקימות בשוק בקרת ההשקיה. לקוחות הקצה שלנו הם חקלאים שאינם ממהרים לשנות את דרך העבודה שלהם, אפילו אם זה יקל על חייהם ויאפשר להם תשואה גבוה יותר.

 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

ראשית, הצורך התזונתי של אוכלוסיית כדור הארץ גדלה בזמן שהמשאבים הולכים ויורדים. תהליך גידול היבול הולך בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ונעשה אוטונומי לחלוטין. צריך הרבה כוח אדם כדי לתפעל חווה חקלאית ולהשיג תוצאות חיוביות. מה שהופך את האופרציה הזו לבזבזנית הפוגעת ברווחיות ולפעמים מסוכנת מבחינה כלכלית. 

על ידי ביצוע פעולות אוטונומיזציה של פעילות החווה, אנחנו נוכל להציע לחקלאים יבול טוב יותר בפחות משאבים ע"י הגדלת שולי הרווח והפרודוקטיביות. השקענו יותר מ-3 שנים בפיתוח, ייצוב ושיפור הטכנולוגיה שלנו. יש לנו חקלאים רבים המתעניינים במערכת שלנו ואנחנו מתכוונים ללכת את כל הדרך עד שנחדור לשוק ונשאר שם לאורך זמן.

 

 

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

הדרך היחידה להצליח בסטארט-אפ היא אם יש לך צוות טוב ואמונה איתנה ברעיון שלך ובתכליתו.

 

רצינו לומר תודה ל...

ל-Hive Accelerator באשדוד, למדען הראשי ול- AIL - מאיץ חברות סטארט-אפ האוסטרי.

כולם השקיעו בנו אנרגיה רבה כדי לעזור לנו להתקדם.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מוכרים לשוק האירופאי והאמריקאי, עם תזרים מזומנים חיובי, והופכים את המשקיעים שלנו גאים בהשקעה שלהם.

    

כדאי לעקוב אחרינו כי...

הטכנולוגיה שלנו היא ייחודית ובסופו של דבר תאפשר לחקלאים לספק את המזון לדורות הבאים ואולי תוריד בעתיד את כמות הרעבים בכדור הארץ. כמו כן, בהמשך אולי תמצאו את המערכות שלנו אצלכם בחצר האחורית.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

במייל: [email protected]

מכללת ספיר, שדרות.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.