10 ינואר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Navigation Button

מדי יום, מיליוני קונים מנווטים אל בתי העסק השונים הפזורים ברחבי העולם, הניווט נעשה באמצעות אפליקציות הניווט GOOGLE Maps ו-WAZE. כשבוחנים את המוטיבציה של הלקוח לקנות, מגלים שכאשר הלקוח מוכן לצאת מהבית ולנסוע עד לעסק, המוטיבציה שלו נמצאת בשיאה. החיבור בין המוטיבציה של הלקוח לעובדה שהוא עוזב את אתר האינטרנט ופונה לניווט באמצעות אפליקציות, היוותה גורם מכריע בפיתוח כפתור הניווט החכם.

שמי מירב גוטמן, ואני עומדת מאחורי חברת Navigation Button. בכל יום, מיליוני קונים מנווטים אל בתי העסק השונים הפזורים ברחבי העולם, הניווט נעשה באמצעות אפליקציות הניווט GOOGLE Maps ו-WAZE. כשבוחנים את המוטיבציה של הלקוח לקנות, מגלים שכאשר הלקוח מוכן לצאת מהבית ולנסוע עד לעסק, המוטיבציה שלו נמצאת בשיאה. החיבור בין המוטיבציה של הלקוח לעובדה שהוא עוזב את אתר האינטרנט ופונה לניווט באמצעות אפליקציות, היוותה גורם מכריע בפיתוח כפתור הניווט החכם. כפתור הניווט יכול להכיל מעל מאה אלף מיקומים ועדיין לספק תוצאה של עשרים הסניפים הקרובים, בתוך מספר שניות וברמת דיוק של 98.5% וזאת בזכות אלגוריתם חכם שמשמש למיון על פי המיקום טרם ההגעה לשרתים של GOOGLE לצורך קבלת נתוני תנועה עדכניים.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

כפתור הניווט החכם הוא למעשה קוד HTML שממוקם באתר האינטרנט של החברה. כאשר הלקוח לוחץ על כפתור הניווט, כל סניפי הרשת מתמיינים מהקרוב לרחוק בהתאם למיקומו. לחיצה נוספת על הסניף המועדף תנווט אותו ליעד. בנוסף, הכפתור מציג את הנתונים הבאים: ETA, כיווני שמיים, מרחק מהסניף, שעות פתיחה, טלפון וכתובת, וכל זה בתוך מספר שניות. לחיצה של הלקוח על הכפתור יוצרת תקשורת בין הלקוח לעסק, למשל באמצעות שיחת טלפון - כאשר הלקוח נמצא בפקק הוא יכול להזמין ולשלם עבור המוצרים שהוא מעוניין בהם ורק לבוא לאסוף אותם בתום הנסיעה. ישנן עוד אין ספור אפשרויות, נשמח לשמוע מכם רעיונות.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...
האתגר שאנחנו מתמודדים אתו עכשיו הוא גיוס מתקדם. ישנם מספר משקיעים שאנחנו נמצאים איתם בקשר על בסיס חודשי. המטרה היא להגיע למשקיעים הנכונים שיש להם גם את הקשרים הרלוונטיים וגם את הידע וההבנה בפוטנציאל של כפתור הניווט החכם, לשמור על קשר עם משקעים זו עבודה בפני עצמה והיא דורשת התמדה וסבלנות, אבל חשוב לעשות את הצעדים הללו בשיקול דעת, כדי להגיע להשקעה שהיא לא רק כסף אלא גם בסיס טוב שממנו נוכל לפרוץ ובגדול לשוק העולמי.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...
ההצלחה מתחלקת לשתיים, האחת היא ההצלחה האישית שלי והיא עצם העובדה שאני מתקדמת בכל יום עם כל הקשיים שיש לסטארט אפ, לומדת המון, יוצרת קשרים מאוד חשובים ומתפתחת ברמה האישית. מהצד השני יש לי כבר לקוחות משלמים, שהטמיעו את הכפתור באתר האינטרנט שלהם ולקוחותיהם מבצעים בו ניווטים על בסיס יומי, זה גורם לי להאמין שיבואו עוד רבים כמותם. 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…
אי אפשר להצליח בלי החברות היזמיות שלי. אנחנו קבוצה של נשים שעברה ביחד קורס בלייטהאוס רעננה. אני יודעת שכל פעם שאצטרך עזרה, מיד אקבל עזרה ומכל הלב. מדובר בנשים מקסימות וחכמות שתמיד יהיה לי את הקשר המדהים איתן. אתן רשת התמיכה שלי, מאיה ברשישת, אשרת קייזלר, ליליה שוורצמן, ועוד נשים מקסימות שכולן פשוט אלופות.

 

רצינו לומר תודה ל...
תודה גדולה לבעלי שמוכן לאורך שנים לספוג את ה"שותף" לדירה שלנו שנקרא הסטארט-אפ שלי. הוא חיי על חשבוננו, מנהל לנו את החיים ומכתיב לנו סדרי עדיפויות. זה לא פשוט בכלל להיות נשוי לסטארטאפיסטית ואני מעריכה מאוד את התמיכה האינסופית שלו, אני באמת ברת מזל. בנוסף, אני רוצה לומר תודה מיוחדת מאוד להילה ברנר הוביל שההשראה שספגתי ממנה נותנת לי כוח בלתי מובן ואין סופי להמשיך. סוג של פיית סטארטאפים עם כוחות על, שכל אחת חייבת לפגוש.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו
בעוד שנה מהיום יהיו לנו מעל מאה לקוחות כש-50% מתוכם יהיו לקוחות מארצות הברית, שם השטחים גדולים יותר והצורך בניווט בין סניפים מרובים חזק יותר. בנוסף, אני מאמינה שאמצע שותפה, לא בהכרח טכנולוגית, שיודעת ויכולה לפרוץ לשוק האמריקאי. מכירים מישהי? שלחו אותה אליי בהקדם.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

כבר יצרנו באמצעות כפתור הניווט החכם מוצר בעל ערך חברתי רב, חמוטל גורן הציעה לנו ליצור כפתור ניווט עבור כל החקלאים בישראל, אז הקמנו אתר שמטרתו לקדם את הרעיון,

אנא הפנו אלינו חקלאים כדי שנוכל לאפשר לכם לנווט אליהם ישירות.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

במייל הכללי: [email protected]

בנייד: 0544912978

ובעמוד הפייסבוק שלנו.

משרדי החברה בתל אביב.

תגובות

1. Maya | 11 ינואר 2017

Navigation button

רעיון מדהים והיזמת מדהימה לא פחות..שיהיה בהצלחה


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.