26 מאי 2015 | עומרי לנדר
COM.UNITY גיוס תרומות במודל מימון המונים

הכירו את העמותה שלקחה את מודל גיוס ההמונים של אינדיגוגו והחליפה את המוצר בתוכנית יוקרתית לפיתוח מיזמים טכנולוגיים חברתיים, במטרה למצוא פתרונות בתחום הזקנה.

הכירו את העמותה שלקחה את מודל גיוס ההמונים של אינדיגוגו והחליפה את המוצר בתוכנית יוקרתית לפיתוח מיזמים טכנולוגיים חברתיים, במטרה למצוא פתרונות בתחום הזקנה.

 

כיום, כמעט בכל רגע נתון נוצר סטארטאפ מהפכני חדש, אך אין זה מפתיע שברוב המקרים אינו עוסק במציאת פתרון לבעיות חברתיות. לשם כך הוקמה עמותת COM.UNITY עמותה לקידום יזמות טכנולוגית חברתית במדינת ישראל. העמותה מנוהלת על ידי סטודנטים מרחבי הארץ ובהתנדבות מלאה. בשנת 2014, הוקמה לראשונה תחרות Appgrading Society תחרות ארצית סטודנטיאלית לפיתוח מיזמים טכנולוגיים לטובת ייעול ושיפור עמותות מובילות בישראל (ראה לינק לתחרות כאן).

 

מן התחרות, יצאו עשרה מיזמים טכנולוגיים מהפכניים שהצליחו ליצור אימפקט משמעותי בעמותות הנבחרות וקהל יעדם.לאור ההצלחה בתחרות הקודמת, החליטה עמותת COM.UNITY  לרוץ לסיבוב נוסף, והפעם להתמקד בתחום הקרוב לליבנו, מגזר הגיל השלישי.

 

״העולם משתנה במהירות - אינטרנט, סמארטפונים, אפליקציות״ מספר אסף אלוביק, ממייסדי המיזם. ״אנחנו מתעדכים כל הזמן בשביל לעמוד בקצב הטכנולוגיה, תמיד זמינים בוואטסאפ, פייסבוק, סקייפ ובכל רגע נתון אנחנו בקשר עם החברים והמשפחה. אך בגיל הדור השלישי התמונה נראית קצת אחרת. הפערים הטכנולוגיים עצומים ואינם מאפשרים לבעלי הגיל שלישי לעמוד בקצב ההתתפחות ולכן נוצר עמם נתק טכנולוגי וחברתי הולך ומתגבר.״80% מהקשישים בישראל מרגישים בדידות. נתון אשר גבוה משמעותית מהמספר באירופה וארה״ב.

 

הפתרון אותו מציעה COM.UNITY הינו תחרות ארצית לפיתוח אפליקציות, כאשר קהל היעד הינו הגיל השלישי.

התחרות פתוחה לקבוצות של סטודנטים מכל המוסדות להשכלה גבוהה בארץ, ותיפתח בתאריך 21 לספטמבר 2015 למשך שישה שבועות. כל אחת מקבוצות הסטודנטים, אשר ימוינו בקפידה, תבחר להתמקד בפתרון חדשני וייחודי, ותקבל מנטור ייעודי לכך מתעשיית התוכנה. המנצחים יבחרו על ידי צוות של שופטים נכבדים ומנוסים, ויקבלו סכום כסף נכבד לטובת המשך פיתוח אב-הטיפוס לידי יישום פעיל ומתפקד לשימוש קהל יעדם.

 

השנה החליטה COM.UNITY לאפשר לכל אחד שרוצה לתרום למטרה, את ההזדמנות לכך. קמפיין מימון המונים לטובת תחרות Appgrading Society הצליח לגייס עד כה 37700 ש׳׳ח ושואף להגיע ליעד של 50,000 ש׳׳ח. הכסף נועד לממן את פעילות התחרות כולה, עם דגש גדול למימון המיזמים שיתפתחו במהלך התחרות, גם לאחריו.

 

״התברר לנו שהמימון שסיפקנו למיזמים בתחרות הקודמת אינו ממצה את הפוטנציאל האדיר שטמון בהם״, מספר נופר אלברק, ממייסדי המיזם. ״לכן החלטנו השנה לאפשר לכל אחד שמאמין במטרה, לתרום לטובת עיצומה. ככל שנצליח להגיע יותר קרוב ליעד, כך נוכל לממן יותר מיזמים ולהגביר את סיכויי הצלחתם וקיומם במגזר הגיל השלישי״.

 

לקמפיין באתר מימונה לחץ כאן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.