31 דצמבר 2015 | מערכת StartIsrael
המומלצים שלנו - נותני השירות לשנת 2015

האקוסיסטם הישראלי עתיר במנטורים, מומחים ונותני שירותים, ששמחים לחלוק מהידע והמתודלוגיה שלהם, על מנת לסייע לכל אלפי היזמים והסטארטאפיסטים להגשים את החלום היזמי שלהם. קבלו את ההמלצות שלנו בעשר קטגוריות שונות על הבולטים מבין כל אותם מומחים ונותני שירותים בשנה החולפת.

הנה מסתיימת לה עוד שנה אזרחית מרובת פעילויות ב-StartUp Nation  שלנו.

עולם היזמות לא נח לרגע ופועל בקצב כל כך מסחרר, שזו כנראה רק שאלה של זמן עד שמישהו יגדיר מה אורכה של "שנת יזמים" בשנים של בני אדם.

 

אמנם התחזיות בשנה החולפת מתייחסות להצלחה של 4 סטארטאפים בלבד מתוך כל 100 שקמים, אבל יזמי ישראל לא נותנים לתחזיות להרתיע אותם, ועובדים במרץ רב בתקווה לראות במהרה את האקזיט המיוחל.

ובכל זאת, יש מקום גם לגאווה: 80 חברות ישראליות נסחרות בנאסד"ק (נכון למאי 2015).

הגאווה היא של כולנו - ההצלחה היא כולה שלהן, אך הן לא עשו זאת לבדן.

 

No man is an island, התפייט המשורר האנגלי ג'ון דאן, וטבע מטבע לשון שבהחלט רלוונטי גם לסצנה היזמית בישראל בעשור השני של שנות ה-2000. האקוסיסטם הישראלי עתיר במנטורים, מומחים ונותני שירותים, ששמחים לחלוק מהידע והמתודלוגיה שלהם, על מנת לסייע לכל אלפי היזמים והסטארטאפיסטים להגשים את החלום היזמי שלהם.

 

אז מנקודת המבט שלנו, ומה שקלטו אוזנינו מדיבורים שרצים באקו-סיסטם - מי היו הבולטים מבין כל אותם מומחים ונותני שירותים בשנה החולפת, מי יהיו אלו שכנראה יבססו עוד את מעמדם בשוק בשנה הבאה, ואל מי כדאי לכם לשים לב אם אתם מתכננים לפעול בתחום היזמות?

 

קבלו את ההמלצות שלנו בעשר קטגוריות שונות:

תגובות

1. ניר | 31 דצמבר 2015

רשימה מעניינת מאוד, תודה!


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.