6 ינואר 2016 | מערכת StartIsrael
קהילה ישראלית: StartTau - מרכז היזמות האקדמי באוניברסיטת תל-אביב

השבוע בקהילה ישראלית - חלוצת קהילות היזמות בישראל: StarTau, מרכז היזמות האקדמי שהוקם בשנת 2009 באוניברסיטת תל-אביב, ומאז בדיוק כמו עיר האם שלו - פועל ללא הפסקה, לטובת יזמים ישראלים.

 

השבוע בקהילה ישראלית - חלוצת קהילות היזמות בישראל:  StarTau, מרכז היזמות האקדמי שהוקם בשנת 2009 באוניברסיטת תל-אביב, ומאז בדיוק כמו עיר האם שלו - פועל ללא הפסקה, לטובת יזמים ישראלים.

 

 

הקהילה שלנו

 

StarTau, מרכז היזמות האקדמי הגדול והפעיל בישראל, הוקם בשנת 2009, במטרה לגשר על הפערים ביכולתה של האקדמיה להציע תמיכה למיזמים בשלבים מוקדמים הצומחים בתוך הקמפוס. בשבע השנים שחלפו מאז הקמתו, צבר המרכז מוניטין רב בתחומי החינוך ליזמות, קישור יזמים ומשקיעים ומיצוב ישראל כמרכז חדשנות עולמי. למרכז כ-4,000 בוגרים וקהילה פעילה של כ-15,000 יזמים, משקיעים, סטודנטים וחברות בינלאומיות. המרכז מפעיל כ-20 קורסים בשנה, ובעל ניסיון בעבודה להכשיר ולטפח את דור היזמים הבא של ישראל. 

 

 

מדוע בחרנו להקים את הקהילה דווקא במיקום זה

 

רעיון טוב, ככל שיהיה, דורש טיפוח, ייעוץ והכוונה בכדי שיצמח למיזם מצליח. לשם כך הוקם מרכז היזמות StarTau באוניברסיטת תל-אביב, במטרה להעניק ידע פרקטי ומענה מקצועי עבור יזמים צעירים. 

לשמחתנו הרבה, לאחר עבודה מאומצת הצלחנו לרתום את אגודת הסטודנטים ואוניברסיטת תל-אביב, שזיהו את הפוטנציאל הגלום במרכז והחליטו לחבור למיזם ולפתח את רוח היזמות בקרב אוכלוסייה זו. 

מתחילת דרכו מעודד מרכז היזמות ותומך ביזמים מוכשרים, מושך סטודנטים איכותיים לממש את הרעיונות וההזדמנויות העסקיות שלהם בארץ ובעולם. אנו שמחים שהצלחנו לעורר השראה, מרגש אותנו לראות את צמיחתם של מרכזים נוספים שמטפחים ומעודדים את קהילת היזמות בישראל. 

 

 

הייחוד בקהילה שלנו

 

קודם כל, הייחוד שלנו הוא בחלוציות, StarTau היא הוותיקה באקו-סיסטם הישראלי, הוקמה כאמור בשנת 2009 ומאז מקדמת יזמים ישראלים על ידי הקניית ידע וחינוך פרקטי ומקצועי ליזמים.

בנוסף, מיצבנו את עצמנו לא רק כהאב היזמות הגדול בארץ עם המון קשרים רלוונטיים בקהילת היזמות הישראלית, אלא גם כמרכז יזמות המוכר מאוד בחו"ל. יש לנו מעל ל-200 שותפים אסטרטגיים בחו"ל, שיכולים לסייע ליזמים שלנו בגישה אל השווקים הבינלאומיים, בנוסף אנחנו פעילים מאוד בתחום ההסברה הישראלית דרך הצגת הסיפור היזמי הישראלי במגוון במות מחוץ לישראל.

 

 

 

 

 המשמעות של להיות קהילת יזמות בישראל

 

אנחנו עובדים ומטפחים את הקהילה מרגע הקמתנו. עד כה, הספיק צוות StarTau ללוות כ-3,000 חברות סטארט-אפ בשלבים שונים של פיתוח ועשייה, על בסיס אבני היסוד של המרכז: אמינות, מקצועיות, חדשנות ויחס אישי.

מרכז StarTau אף זכה להכרה בינלאומית ומשמש כגשר לפעילות יזמית עם גופים בישראל ובחו"ל, בין היתר עם לשכת המסחר, מחלקת קשרי החוץ של משרד התעשייה והמסחר ושגרירויות ברחבי העולם. 

אנחנו נרגשים בכל יום מחדש, ללוות יזמים צעירים שהצליחו, וממשיכים לשאוף להפוך את רעיונותיהם למיזמים חלוציים, בכל תחומי החיים.

הקהילה היא זאת שנותנת לנו את הדרייב לקום כל בוקר, להמשיך לפעול ולייצר הזדמנויות ייחודיות לקבוצה - ולהחזיר את החיבוק החם בחזרה.

התמיכה שמסביבנו, שיתופי הפעולה והדדיות זה לא משהו מובן מאליו, וזה מאוד ייחודי לישראל - לא תמצאו זאת בכל מדינה בעולם. 

 

קהילה מפרגנת לקהילה

 

שתי קהילות מופלאות שעושות עבודה פשוט מצוינת ותורמות רבות לחיזוקה של הקהילה היזמית בארץ - הראשונה היא The junction והשנייה היא Hubanana

 

 

כדאי לכם לעקוב אחרי הפעילות שלנו

 

StarTau מלווה יזמים בעזרת המנטורים הטובים בארץ המגיעים מכל תחומי העשייה - החל מיזמים בעצמם ועד למשקיעים ולמומחים מהתעשייה.

מרכז היזמות זוכה לקשר ישיר עם הפקולטות השונות באוניברסיטת תל-אביב, ביניהן: הנדסה, מנהל עסקים, ורפואה. ל-StarTau יש ניסיון בליווי יזמים מקשת רחבה של תחומים, ואנו שמחים לסייע ליזמים ככל הניתן.

המנטורים מלווים את היזמים באופן אישי ומסייעים רבות לגדילה ולהתפתחות, בפרט יש לנו מחלקת גיוס השקעות ענפה הפועלת למציאת השקעות אפשרויות ענפה בכל תחום. 

 

 

 

שמרו על קשר

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו (StarTau) ולקבוצת ה-Linkedin בהם מתעדכנות הפעילויות.

בנוסף אנחנו מזמינים אתכם לבקר באתר שלנו : http://startau.co.il/ בו ניתן ללמוד יותר בהרחבה על הפעילויות, אירועים, התחרויות שאנו מציעים לקהילה. 

לפניות ישירות ניתן לכתוב ל-  [email protected]

 

במהלך חודש ינואר יפתח המחזור ה-17 של קורס יזמות עלית. מטרת הקורס היא להכשיר 25 יזמים למימוש הפרויקטים שלהם, תוך תמיכה מקצועית ואישית. ההרשמה בעיצומה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.