14 אפריל 2016 | מערכת
כך תוודאו שאתם פתוחים לעסקים

יש לכם עסק ואתם רוצים להגדיל את כמות ההכנסות? חושבים על הקמת עסק חדש? יש 3 דברים שחובה לדאוג להם בכל משרד: אופן החלוקה הפנימית של החלל, מערכת מיזוג מתאימה ופתרונות אחסון. הנה העצות שיוודאו שתהיו פתוחים לעסקים כמו שצריך.

 

יש לכם עסק ואתם רוצים להגדיל את כמות ההכנסות? חושבים על הקמת עסק חדש? יש 3 דברים שחובה לדאוג להם בכל משרד: אופן החלוקה הפנימית של החלל, מערכת מיזוג מתאימה ופתרונות אחסון.

הנה העצות שיוודאו שתהיו פתוחים לעסקים כמו שצריך.

 

 

ניהול עסק או הקמתו דורשים השקעה של זמן, משאבים וסבלנות. הניהול השוטף מורכב מעשרות אלפי החלטות שמתקבלות מדי יום והוא דורש מבעלי עסקים להישאר עם אצבע על הדופק. יחד עם זאת, מסתבר שרמת ההכנסות שלכם היא גם פונקציה של הכנה מוקדמת. זו הסיבה בגללה יש לפחות 3 דברים שאתם חייבים לדאוג להם במשרד:

 

 

1. חלוקה פנימית של החלל

הדילמה הראשונה שתצטרכו לקחת בחשבון היא אופן החלוקה הפנימית של החלל. השאלה הראשונה היא האם לתכנן משרדים נפרדים לכל עובד, תאים או חלל פתוח (אופן ספייס)? לאחר מכן עליכם להחליט לגבי חלוקת החלל – האם קירות זכוכית או להעדיף קירות אטומים? כמובן שלכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות, שישפיעו באופן ישיר על רמת הביצועים של העובדים - על התפוקה, המוטיבציה וההתנהלות מול הלקוחות.

משרד שמקבל קהל צריך להיות בנוי בחלוקה אלגנטית וסגורה. לעומת זאת, משרד שמבוסס על שיתוף פעולה בין העובדים יכול להיות מחולק בצורה של חלל פתוח. חלוקה עם זכוכית תהיה יקרה אך תשדר יוקרה, בעוד קירות אטומים יעניקו פרטיות.

 

 

2. מערכת מיזוג

במדינה כמו ישראל, אתם לא יכולים להיות פתוחים לעסקים בלי מזגן מתאים. השקיעו במערכת מיזוג איכותית ותיהנו ממנה לכל אורך השנה. התייעצו עם אנשי מקצוע לגבי המערכת שמתאימה לכם וקחו בחשבון שיקולים כמו כיווני אוויר, מספר חלונות, גובה תקרה, מספר העובדים ועוד. גורמים נוספים שאתם צריכים לשקלל לפני בחירת מערכת מיזוג אוויר הם גודל המשרד והחלוקה הפנימית של החלל.

המטרה היא למצוא מערכת מיזוג עם בקרת אקלים יציבה. כך תמנעו הפרשי טמפרטורות בין חלקים שונים של המשרד וגם תחסכו בהוצאות החשמל. השוו בין המפרט הטכני של מערכות מיזוג שונות ובדקו את צריכת האנרגיה.

 

 

3. פתרונות אחסון

חשוב מאוד להתאים את מערכת האחסון לצורכי המשרד. עליכם להחליט האם יש לאפשר אחסון ושימוש אישי לכל עובד, או האם יש צורך בארונות משותפים? אם תדאגו מבעוד מועד לפתרונות האחסון המתאימים, תמנעו חוסר סדר ותעודדו עבודה יעילה. ישנם משרדים בהם אפשר להתאים פתרונות אחסון אישיים לכל אחד מהעובדים, ומשרדים בהם האחסון מרוכז בחדר משותף. למרות שפתרונות אחסון מתוחכמים מיוחסים בדרך כלל לחללים קטנים, אין מדובר בנחלתם הבלעדית. דווקא במשרדים גדולים עשוי אחסון בלתי קונבנציונלי להבטיח יתרון: אחסון מודולרי שיקל על עובדים למצוא מסמכים מסוימים ויעודד תרבות תיוק נכונה.

תכנון טוב הוא המפתח להצלחת המשימה. כדי להזניק את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, יש להתייחס לשלבי ההקמה כמשימה הראשונה. קחו בחשבון את כלל המאפיינים לבניית עסק ובכך תמזערו את חבלי הלידה של העסק שלכם

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.