22 ספטמבר 2016 | מערכת
להתניע את האוטו עם כרטיס האשראי - קרדיט בראי העתיד

העתיד צופן גדולות ונצורות לכרטיס האשראי שיש לכל אחד ואחת מאתנו בארנק: החל מחיבור מקוון לאפליקציות יעודיות, דרך מנגנון ביומטרי לפתיחת דלתות ועד אמצעי להנעת רכבים. קבלו את הדור הבא של הקרדיט

העתיד צופן גדולות ונצורות לכרטיס האשראי שיש לכל אחד ואחת מאתנו בארנק: החל מחיבור מקוון לאפליקציות יעודיות, דרך מנגנון ביומטרי לפתיחת דלתות ועד אמצעי להנעת רכבים. קבלו את הדור הבא של הקרדיט

 

כרטיסי האשראי של ימינו כבר מספקים שלל הטבות ומצוידים במטריה רחבה ומקיפה של שירותים תומכים. אך מתברר שזוהי רק ההתחלה. הנטיות הצרכניות לשימוש באשראי הולכות ומתגברות, הטכנולוגיה תומכת ביישומים שעד לא מזמן נחשבו דמיוניים ולחברות עצמן יש מספיק משאבים כדי להוביל את השוק. אבל איך כל זה עומד להיראות? 

 

כל כרטיס והאפליקציה שלו

קודם כל, כדאי לזכור שהאשראי הוא מטבעו כרטיס קטן שנכנס לכל ארנק. התלות שלו בכרטיס כבר קיימת ועכשיו רק צריך לחבר אליו יישומים מסוימים. זו הסיבה העיקרית להצלחת אפליקציות יעודיות. אפשר להוריד אפליקציות לניהול חשבון בזמן אמת ולקבלת התראות על מבצעים והטבות על סמך מיקום גיאוגרפי ועוד.

 

האפליקציות מאפשרות לנו לנהל את הארנק באופן סובייקטיבי ולעקוב אחר ההוצאות. בעזרת אפליקציות ארנק אנחנו יודעים לא רק מה יהיה חיוב האשראי החודשי, אלא גם איך הוא בהשוואה לחיובים קודמים. לאלו יש להוסיף את אפליקציות ניהול הפינוקים ואת האפליקציות שדרכן ניתן ליצור קשר ישיר עם מוקדי שירות הלקוחות לטובת דיווח גניבה, בירורים וכן הלאה. החיבור בין כרטיס האשראי לבין הטלפון הנייד אינטואיטיבי לחלוטין, והאפליקציה היא הגורם המתווך שעוזר לזה לקרות.

 

איך הופכים את הכרטיס למפתח?

הדרך משימוש בכרטיסי אשראי כאמצעי תשלום בלבד לניצול היתרונות שלהם גם בזירות אחרות קצרה ופשוטה מכפי שנהוג לחשוב. על הכרטיס עצמו מקודדים כל הפרטים האישיים שלנו ולכן כל כך קל "לגהץ" אותם, אז אין בעיה להוסיף גם מנגנון ביומטרי יעודי. בעזרת מנגנון כזה יהיה אפשר להשתמש בכרטיס על מנת לפתוח את הדלתות של הבית והמשרד, לדווח על כניסה ויציאה במקומות עבודה ולהזדהות בתור לטיסה.

 

הפרטים שמקודדים על גבי הכרטיס מלווים אותנו במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הם יאפשרו לנו כבר בשנים הקרובות להרשם לפני שנכנס לרופא ולמשוך תרופות מהרוקח. הפרטים יהיו מאובטחים ברמה גבוהה על ידי המנגנונים המתקדמים בעולם, וכל מערכת תהיה תחת פיקוח אינטנסיבי של אנשי מקצוע.

 

עוד רעיונות שנמצאים על הפרק מצביעים על כרטיס האשראי כאמצעי שבו ניתן יהיה להשתמש על מנת להניע את הרכב הפרטי בלי מפתח. אפשר לחשוב על ממשק שמחבר את הכרטיס לבית החכם, לרשת האינטרנט, לדואר האלקטרוני ולמעשה לכל שירות או מוצר שנמצאים על גבי הענן.

 

עם זאת, עדיין לא ברור האם הכרטיס יחליף את הטלפון הנייד. זו ככל הנראה תהיה התחרות של השנים הבאות ושווה להמשיך לעקוב אחריה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.