צילום: עומר מסינגר
12 מאי 2017 | מערכת StartIsrael
Tau Innovation: שלושים אירועים בשלושה ימים

את הכנס הוביל מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב StartTau. הכנס נתמך על ידי ההנהלה ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב. לכנס הגיעו למעלה מ-7,000 משתתפים בכל ימי הכנס ביניהם יזמים, מנהלים בכירים, דיפלומטים, משקיעים, אנשי אקדמיה ומשלחות יזמיות אחרות שהגיעו לארץ במיוחד עבור הכנס.

בתחילת השבוע התקיים בפעם החמישית כנס Tau Innovation שכלל בין היתר אירוע דוברים מרכזי, שדרת סטארט-אפים, שיחות על בר, סמינרים ותחרות סטארטאפים.

 

את הכנס הוביל מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב StartTau. הכנס נתמך על ידי ההנהלה ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב. לכנס הגיעו למעלה מ-7,000 משתתפים בכל ימי הכנס ביניהם יזמים, מנהלים בכירים, דיפלומטים, משקיעים, אנשי אקדמיה ומשלחות יזמיות אחרות שהגיעו לארץ במיוחד עבור הכנס.

 

דן בלטר, סמנכ"ל StarTAU מספר: "גם השנה הוכחנו לעצמנו כמה ההשפעה של הכנס גדולה. אלפי יזמים, משקיעים, ואנשי התעשייה מהארץ והעולם פקדו את הכנס בשלושת הימים. הנטוורקינג האיכותי כבר התחיל להניב שיתופי פעולה, ואני בטוח שעד לכנס הבא נשמע על כמה סטארטאפים שגייסו סבבי גיוס משמעותיים בעקבות החשיפה שלהם בתחרות TLV Startup Challenge".

 

בין הדוברים בכנס השנה, הגיעו אישים בכירים מהחברות הגדולות ביותר שחלקו עם המשתתפים כלים חשובים וכן שיתפו את הקהל בחוויה האישית שלהם מהתעשייה. בין הדוברים סמנכ"ל המוצר ב-YouTube מנואל ברונשטיין, סמנכ"ל מדיניות ציבורית ב-Yelp לותר לאו, מנהל המוצר ב-Prezi קלמן קמנצ'יוכן ה-CCO ב-Membit ג'יימס א. פרסון.

 


ג'יימס א. פרסון "ישראל היא אחת מהמדינות היחידות בעולם
שהחדשנות המשבשת היא בדמה ובעורקיה". צילום: עומר מסינגר

 

תחרות TLV Startup challenge הייתה הגדולה ביותר עד היום. בחצי הגמר התחרו שמונים סטארטאפים, מהם שמונה הגיעו לגמר.

 

למקום הראשון הגיעה חברת Hargol FoodTech שפועלת לתת מענה למחסור בחלבון אליו תגיע אוכלוסיית כדור הארץ בעוד מספר שנים. החרגולים, אשר בנויים מ-72% חלבון בעל כל חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם, יהוו מקור חלבון חשוב. Hargol FoodTech מגדלים את החרגולים בחווה בטכנולוגיה מיוחדת במהלך כל השנה, מגבירים את הילודה ומאריכים את חייהם.

 

 

למקום השני הגיעה חברת SendCage שפתחה טכנולוגיה להקטנת תמונות בכל האתרים. SendCage מאפשרים העלאה של התמונות שהוקטנו בצורה קלה ומהירה מבלי לפגוע באיכותה.

 

אל המקום השלישי הגיעה חברת FLY MONEY שיצרו אפליקציה המאפשרת המרה של מטבעות בצורה קלה ומהירה.

 

greenQ הגיעו למקום הרביעי עם מערכת המותקנת בפחי אשפה, מנטרת את חלל האשפה ומעבירה מידע למשאיות מתי יש להגיע לאיסוף על ידי מסלול יעיל וחסכוני.

 

אל המקום החמישי הגיעו ECOfusion, תרופה בסמארטפון שנועדה לשחרור והורדת מתחים.

 

אל הגמר הגיעו גם חברת הסייבר CryptoPhoto המאפשרת כניסה לאתרים באמצעות לחיצת תמונה, חברת Skyx שייצרו גדוד של רחפנים רובוטיים לריסוס שדות וחברת YAru ששילבו בין שני משחקים פופולאריים – אבן נייר מספריים ודמקה.

 

 

צילום: עומר מסינגר

 

אוהד גולוב מנהל התחרות מסכם: "התחרות השנה היתה בסימן אפקטיביות, המטרה היתה חלוקה ל 8 ורטיקאלים שונים כאשר כל ורטיקל קיבל חסות ע"י חברה מובילה שרוצה לעזור לסטארטאפים הצעירים. אין ספק ששנת 2017 היא שנת ה-FoodTech, הסטארט-אפ Hargol הראה זאת בצורה חד משמעית ע"י פאנל של עשרה שופטים המורכב מעשרה שופטים בינלאומיים ומנהלים בכירים במשק הישראלי. אנו רוצים לאחל לו בהצלחה".

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.