19 מאי 2017 | יוסי דהן
הפיווט של שרי רוט בעולם השיווק הדיגיטלי

שרי רוט, המנהלת חיי משפחה חרדים רגילים, עבדה כשכירה. לצבי כהן, שניהל חיי משפחה דומים, הייתה חברה לשירותי מחשוב. יום אחד מכר משותף לשרי ולצבי הציע להם להיפגש ולעבוד ביחד על רעיון שהיה לצבי בתחום השיווק הדיגיטאלי. החיבור ביניהם היה כל כך מוצלח כך שהם החליטו להקים יחד חברה בשם CallMe.

שרי רוט, המנהלת חיי משפחה חרדים רגילים, עבדה כשכירה. לצבי כהן, שניהל חיי משפחה דומים, הייתה חברה לשירותי מחשוב. יום אחד מכר משותף לשרי ולצבי הציע להם להיפגש ולעבוד ביחד על רעיון שהיה לצבי בתחום השיווק הדיגיטאלי. החיבור ביניהם היה כל כך מוצלח כך שהם החליטו להקים יחד חברה בשם CallMe. צבי היה אחראי על הצד הטכנולוגי ושרי על הצד העסקי. ללא גיוס הון, צבי פיתח את הטכנולוגיה ושרי מכרה ללקוחות בתחום התקשורת, הבנקים, חברות הביטוח ולחברות אחרות בישראל.

 

בשלב מסוים הם קיבלו פידבק מהלקוחות שהפתרון שלהם לא מקיף מספיק ואינו נותן מענה לכל ערוצי השיווק הדיגיטליים שלהם (למשל, הפתרון לא כלל שיווק ב-SMS). בנוסף, הם רצו לצאת לשווקים בחו"ל ולמכור במודל SaaS (תוכנה כשירות המותקנת בענן). וכך נולדה Bontact.

 

בשיחה עם שרי רוט, מייסדת ומנכ"לית Bontact, מספרת שרי את סיפור הקמת CallMe, הפיווט לחברת Bontact ועל איך שכנעה את נפתלי בנט להגדיל את אחוז המענק למיזמים במגזר החרדי.

 

מתוך הריאיון:

"בעיקר ב-CallMe, אני חושבת שזה שהלכנו ב-Bootstrapו לא גייסנו – זה היה בעוכרינו. זאת אומרת, החברה גדלה בקצב מאוד איטי כי תכל'ס כל שקל שנכנס יצא... אם היינו הולכים על באמת בווום (!) כשהטכנולוגיה שלנו הייתה מאוד מאוד חדשנית אז אני חושבת שהיינו מגיעים יותר מהר. אני משוכנעת שגיוס בכלל וסטארט-אפ בפרט זה הכול עניין של טיימינג ואתה צריך להגיע בטיימינג הנכון כשהטכנולוגיה שלך היא החמה בשוק ולתפוס את הטיימינג הזה. למשל, קח לדוגמה את המערכת שאנחנו פיתחנו עכשיו – זה אחד הדברים הכי חמים עכשיו בשוק, זה המומנטום ואנחנו צריכים להכות עכשיו על הברזל בעודו חם. כשמאבדים את המומנטום אז כבר לא תוכל כל כך מהר לגייס... וזה גם מה שהיה יכול להיות ב-CallMe וב-Bontact כבר לא ויתרתי עליו".

(שרי רוט על מה שלמדה מהמיזם הראשון ויישמה בשני)

 

להאזנה לראיון המלא עם שרי בפודקאסט יזמות או למות

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.