כיצד נראית העבודה מאחורי אחד מאתרי התוכן המובילים בארץ? כיצד בודקים את תגובות הגולשים ומה האתגרים הגדולים בהתאמה לצרכים של הגולשים? אפרת רגב, ארט דיירקטור בקבוצת אתרי mako, צברה את הנסיון המקצועי שלה בתחום העיצוב ובענף העיתונות, ומנהלת צוות מוכשר של מעצבים ואחראית על העיצוב של קבוצת אתרי Mako.
"אנחנו מאתרים את מאפייני קהל היעד שלנו, מי הם, בני כמה הם ומה מעניין אותם ומנסים להבין מה גורם להם להקליק על תוכן זה או אחר. הנתונים נאספים באמצעות תשתית טכנולוגית באתרים ובאפליקציות השונות ומנותחים על -ידי מחלקת המחקר שלנו", מספרת רגב.