4 יולי 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את SoPick

רשת שליחויות חברתית המאפשרת לכל אחד ואחת, בכל שעה ובכל מקום, לבצע הזמנה לשירות שליחויות. כל זאת באמצעות שימוש באפליקציה ידידותית ונוחה לשימוש. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לכל אחד ואחת להיות שליח ולהגדיל את הכנסתו. האפליקציה מאפשרת לכל המשתמשים בה לראות אילו שליחויות הוזמנו ולבחור לבצע את אלו הקרובות אליהם או המצויות במסלול נסיעתם.

מי אנחנו

רשת שליחויות חברתית המאפשרת לכל אחד ואחת, בכל שעה ובכל מקום, לבצע הזמנה לשירות שליחויות. כל זאת באמצעות שימוש באפליקציה ידידותית ונוחה לשימוש. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לכל אחד ואחת להיות שליח ולהגדיל את הכנסתו. האפליקציה מאפשרת לכל המשתמשים בה לראות אילו שליחויות הוזמנו ולבחור לבצע את אלו הקרובות אליהם או המצויות במסלול נסיעתם.

 

 

מה אנחנו מחדשים

אנו מאפשרים זמני הגעה של עד ארבע שעות בגוש דן, כאשר הלקוח יכול לעקוב בקלות אחרי המשלוח שלו. להבדיל ממה שהתרגלנו אליו בעולם השליחויות עד היום - ברגע שההזמנה נבחרת על ידי שליח, הלקוח מקבל הודעה עם פרטי השליח ומספר הטלפון שלו. בנוסף, הלקוח מקבל הודעה כשהשליחות יוצאת לדרך וכאשר השליח מעדכן כי השליחות הגיעה ליעדה, הלקוח מתבקש לאשר כי אכן קיבל את השליחות. הסתיימו הימים שצריך לחכות בתורים של דואר מסורתי ולהתפלל שהמשלוחים אכן יגיעו ליעדם בזמנים שהובטחו.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

ללא ספק, בירוקרטיה. לצערנו, בישראל יש המון בירוקרטיה שכמובן מקשה על התפתחות ותפעול העסק. אמנם מדינתנו הקטנה מובילה בתחום הטכנולוגי, אך לא פעם ולא פעמיים נאלצנו לעזוב הכול ולדחוף משהו בכל הכוח כדי שבאמת יזוז. לפעמים זה דורש למצוא מכשיר פקס או מאלץ הגעה פיזית של מסמך או אדם כלשהו כדי שדברים באמת יתקדמו. לא פעם מדובר בפעולות פשוטות שיכולות להסתיים בשליחת מייל עם קובץ כלשהו.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו מאמינים שאנחנו עושים יותר מרק לבנות עסק.

אנחנו עוזרים לעסקים ולאנשים שזקוקים לשליחויות בתדירות גבוהה להפנות את תשומת לבם לדברים חשובים יותר מאשר איזה סרבול לוגיסטי שכרוך במשלוח כזה או אחר. ספציפית בעולם המשלוחים אנחנו לא רואים דבר שלא נוכל לפתור באמצעות הטכנולוגיה. מדובר בשוק שלעולם לא עבר מהפך של ממש. אנחנו נתקלים על בסיס כמעט יומיומי בעסקים שנעזרים במחברות, עטים, קבוצות וואטסאפ וכיוצא בזה רק כדי שיוכלו לנהל את מערך המשלוחים שלהם. העולם הזה צועק לשינוי לעבר הקידמה ואנחנו מבינים שלקחנו על עצמנו משימה מאתגרת אך משמעותית.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי

כסף. סופיק לוקחת עמלה צנועה על כל משלוח שמסופק. עובדה זו היא היתרון והחיסרון שלנו.

מצד אחד, לקוחות מאוד אוהבים את זה שהם לא משלמים עד שאין חבילה בצד המקבל. מצד שני, כדי שנוכל להגיע למצב שאנחנו לא חושבים על כסף בכלל יש צורך בכמות ותדירות גבוהות מאוד של שליחויות, כמות כזו תאפשר התנהלות חופשיה ובריאה יותר לכל חברה שנמצאת בתחילת דרכה.

 

רצינו לומר תודה ל...

לסופיקנים שלנו. הסופיקנים שלנו הם כל קהילתנו.

בלי הקהילה הכה עוצמתית שלנו לא נוכל להתקיים. ההבנה הזו מלווה אותנו יום יום.

אנחנו דור חדש שרוצה לבנות חברה עם קהילה חזקה ובריאה. ישנם המון עסקים בישראל ששוכחים את זה.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נהיה בעוד שתי מדינות. השוק בישראל מעולה עבורנו אך אנו מאמינים שסופיק תעשה המון טוב בעוד מדינות בעולם. בין אם זה צד השולח או צד השליח, נגמרו הימים שחברות משלוחים יביאו עשרים ספרות למעקב עבור חבילה שלפעמים אפילו לא מגיעה ליעדה.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו לא מרגישים שבאמת התחלנו. אנחנו מאמינים בלב שלם שהשינוי שאנחנו רוקמים בעולם השליחויות הולך להיות חוויה שכדאי לעקוב אחריה ולקחת חלק ממנה. אנחנו כאן כדי לעשות שינוי בדרך שבה הדברים פעלו עד כה בעולם המשלוחים הארצי והכלל עולמי.

 

ככה שומרים אתנו על קשר

אפשר ליצור אתנו קשר במייל:[email protected] ובנוסף אפשר לקפוץ לבקר אותנו במשרדינו בתל אביב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.