11 יולי 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Nailedat

Nailedat היא פלטפורמה חברתית, מבוססת סרטוני וידאו אשר מהווה בית ליצירה ושיתוף צ'אלנג'ים ותופעות רשת ויראליות. בעולם של היום ויראליות היא שם המשחק- יוטיוברים הם מובילי דעה, עוקבים באינסטגרם הם סמל סטאטוס, והעולם כולו מכוון וידאו. כמות הסרטונים שאנשים מצלמים ומשתפים גדלה מיום ליום והמושג החדש שמגדיר חשיפה איכותית הוא "ויראליות".

מי אנחנו

Nailedat היא פלטפורמה חברתית, מבוססת סרטוני וידאו אשר מהווה בית ליצירה ושיתוף צ'אלנג'ים ותופעות רשת ויראליות.

בעולם של היום ויראליות היא שם המשחק- יוטיוברים הם מובילי דעה, עוקבים באינסטגרם הם סמל סטאטוס, והעולם כולו מכוון וידאו. כמות הסרטונים שאנשים מצלמים ומשתפים גדלה מיום ליום והמושג החדש שמגדיר חשיפה איכותית הוא "ויראליות".

 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

צ'אלנג'ים היו קיימים מאז ומעולם ויש להם יכולת יוצאת דופן לגרום לנו לעשות דברים יוצאי דופן. בעידן הרשת צ'אלנג'ים הפכו לצורת תקשורת סוחפת - סרטונים טרנדיים במסווה של אתגר שסוחפים מיליונים של אנשים, חוצים יבשות ומגיעים עד לאחרון המפורסמים. צ'אלנג'ים מצליחים להיות כל כך ויראליים כי הם מאפשרים לאנשים להיות חלק מתופעות עולמיות אשר מתווכות על ידי הרשת ולחשוף את עצמם בצורה מיוחדת.

למרות גודלה של התופעה, לצ'אלנג'ים עדיין אין בית, הם פזורים ברחבי הרשתות כך שלמשתמש הקצה אין באמת דרך ליצור צאלנג' ייעודי משלו ולהפיץ אותו בעולם.

לשם כך הקמנו את Nailedat - הפלטפורמה היחידה בעולם שמהווה בית לתופעות הרשת הויראליות ומאפשרת למשתמש: ליצור אתגר, לאתגר את החברים והמשתמשים הבאים בתור, לשתף פעולה עם משתמשים נוספים, להמשיך את השרשת ולסחוף קהילות ברשת ולמצוא ולקחת חלק בצ'לאנג'ים של משתמשים אחרים.

 

ככה זה עובד

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא

לשמר רמת תוכן טרנדי ואיכותי תוך כדי ביצוע התאמות לפלטפורמה על פי ניתוח צורכי המשתמש כדי לתמוך ולהגדיל באופן רציף את ההפצה הוויראלית.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

הצורך מובהק והפתרון שלנו מגיע מלמטה – לאחר מחקר ייסודי של צרכי המשתמשים. כמו כן, שווקי ה-Media & Entertainment וה-Social נמצאים בצמיחה מתמדת. סרטוני וידאו ברשתות הפכו למקור הצריכה המרכזי של משתמשים באינטרנט כיום. המוצר שלנו מבוסס פיצ'רים ויראליים שמאפשר השקעת סכומים קטנים יחסית לחשיפה וקבלת הכרה. מעבר לכך, הצוות צעיר וחי את השוק. זה לדעתנו מרכיב מפתח ליצירת פלטפורמה חברתית מובילה – זיהוי התנהגויות משתמש והתאמת הפלטפורמה באופן רציף תוך כדי ניתוח תגובות המשתמשים.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

ללמוד ולעקוב אחרי השוק והמשתמשים הפוטנציאליים, להיות תמיד ערני ל"מה שחם" על מנת להמשיך ולפתח רלוונטיות תמידית.

 

רצינו לומר תודה ל...

לחברי הצוות, שנותנים את כל כולם ו–"Fully Dedicated" למוצר, בלי להתעסק בשום דבר אחר. למנטורים של אקסלרטור The Hive שמובילים אותנו במהלכים הקריטיים של החברה וכמו כן, למשקיעים שלנו שממשכים להיות מעורבים ולתרום מניסיונם.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

פלטפורמה מוכרת בעולם הצ'אלנג'ים, עם ידע מעמיק על השוק ולאחר יצירת התאמות רלוונטיות של המוצר לקהל היעד.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

ליצור ולהשתתף בצ'אלנג'ים זה מאוד מאוד כיף!

וחוץ מזה, אנו משלימים בימים אלה גיוס השקעה בפלטפורמת השקעות ההמונים ExitValley ומזמינים את כולכם להיות שותפים שלנו בדרכנו לעצב את עתיד עולם הצ'אלנג'ים והויראליות.

 

ככה שומרים אתנו על קשר...

בדף הקמפיין שלנו ב- ExitValley

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.