1 אוגוסט 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Verifyoo

חברת Verifyoo מפתחת פתרון אבטחת מידע המבוסס על ביומטריה-התנהגותית ובפרט על אופן האינטראקציה של המשתמש עם מכשיר הטלפון שלו, על מנת לזהות את המשתמש ללא צורך בסיסמה וללא צורך במתן מאפיינים רגישים כטביעת אצבע, מאפייני פנים וכו'. הזיהוי מתבצע על ידי ביצוע סדרת פעולות מהירות ופשוטות באמצעות מכשיר הטלפון לצורך זיהוי המשתמש.

מי אנחנו

חברת Verifyoo מפתחת טכנולוגית זיהוי המבוססת על ביומטריה-התנהגותית ובפרט על האינטראקציה של המשתמש עם מכשיר הטלפון שלו. הטכנולוגיה מאפשרת זיהוי של המשתמש ללא סיסמא וללא צורך במתן מאפיינים שיש להם פוטנציאל של פגיעה בפרטיות כמו טביעת אצבע, מאפייני פנים וכדומה. הזיהוי מתבצע באמצעות מכשיר הטלפון ע"י סדרה של פעולות קצרות ופשוטות.

 

חברת Verifyoo נוסדה ע"י מר רועי דלאל וד"ר רפי חן, שני מומחי אבטחת מידע בעלי ניסיון רב שנים בתחום. בתפקידו האחרון רועי היה מוביל אבטחת מידע באחד המוצרים המובילים בחברת סייברארק, שבה צבר ניסיון רב בתחום ה־enterprise security. ד"ר רפי חן ידוע בזכות עבודתו בתחום של שבירת פונקציות תמצות קריפטוגרפיות, תחום שבו הגיע להישגים משמעותיים ביותר.

 

החברה נתמכת ע"י אנשי תעשיה ואקדמיה מובילים וכן ע"י מוסד הטכניון.  Verifyoo השלימה סבב גיוס Seed בתחילת 2017 ונמצאת כרגע בשלב ה Beta Testing עם מספר חברות.

 

 

מה אנחנו מחדשים

הפתרון של Verifyoo מועיל גם למשתמשי קצה וגם לארגונים: המשתמשים נהנים מגישה נוחה, פשוטה ובטוחה לשירותים המקוונים שלהם ללא צורך בסיסמא וללא צורך בשימוש במאפיינים ביומטריים רגישים. ארגונים גדולים כמו בנקים וחברות אשראי יכולים להפחית משמעותית בהוצאות הקשורות לטיפול במשתמשים וסיסמאות: מערך נציגי תמיכה טלפונית, שימוש בהודעות טקסט יקרות וכו'.

החידוש הטכנולוגי בפתרון שלנו מאפשר רישום וזיהוי למשתמשים בזמן קצר ביותר ועם כמות קטנה של מידע.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

האתגר שלנו הוא לאפשר ללקוחות גישה סופר בטוחה מצד אחד, יחד עם חוויית שימוש חלקה, נעימה ומהנה מצד שני. אין ספק שאנחנו הולכים להפוך את העולם למקום טוב יותר!

 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו מאמינים שנצליח כי יש לנו צוות מדהים, מקצועי, מוכשר ומנוסה, שמאמין ברעיון ובמוצר, וסביבה תומכת שהיא לא פחות חשובה.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות מקצועי ומסור, ולא פחות חשוב – אנשים טובים, בנוסף גם הרבה עקשנות, התמדה ואמונה.

 

רצינו לומר תודה ל...

בהזדמנות הזו נודה לצוות יוצא הדופן של המנטורים באקסלרטור של Citibank שליווה אותנו למעלה משנה. כמו כן אנו מודים לצוות המנצח של The Nest שמסייעים לנו באופן שוטף.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

עם הצוות הזה אנחנו צופים שבעוד שנה מהיום נהיה עם מוצר שמותקן אצל מספר לקוחות גדולים, ומיליוני משתמשים שעובדים עם המוצר שלנו על בסיס קבוע. 

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

כדאי לעקוב אחרינו כי הרעיון שלנו מבריק וישפיע על כל אחת ואחד מאיתנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר...

ניתן ליצור קשר במייל [email protected]

משרדינו ממוקמים ברמת החייל, ת"א.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.