26 ספטמבר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Carallarm

Carallarm היא אפליקציה חכמה ואוטונומית לחלוטין אשר מרגע התקנתה פועלת בטלפון החכם, מנתרת את נסיעות המשתמש ומזהה סיום נסיעה מוחלט. מספר דקות מרגע סיום הנסיעה האפליקציה מתריעה לנהג ומזכירה לו לבדוק שלא שכח חלילה תינוק, בעל חיים או כל דבר יקר ערך אחר ברכב. כל זאת ללא כל צורך בהפעלה, פיקוח והזנת נתונים על ידי המשתמש בה בשום שלב.

מי אנחנו

Carallarm היא אפליקציה חכמה ואוטונומית לחלוטין אשר מרגע התקנתה פועלת בטלפון החכם, מנתרת את נסיעות המשתמש ומזהה סיום נסיעה מוחלט. מספר דקות מרגע סיום הנסיעה האפליקציה מתריעה לנהג ומזכירה לו לבדוק שלא שכח חלילה תינוק, בעל חיים או כל דבר יקר ערך אחר ברכב. כל זאת ללא כל צורך בהפעלה, פיקוח והזנת נתונים על ידי המשתמש בה בשום שלב.

אנחנו אלון פורת, ליאת כהנא ובועז פיין , כולנו חברים ומשפחה וזהו המיזם השני בו אנו משתפים פעולה ביחד.

אלון פורת הוא אב ל־2, בעל תואר ראשון בלימודי אדריכלות Polytechnic Institute of Milan ובעבר מנכ"ל משותף במיזם אשר פיתח פלטפורמת מסחר אלקטרוני ששמה דגש על פתרון שווה ונגיש לעסקים קטנים ובינוניים.

ליאת כהנא היא אמא ל־4, בעלת BA במדעי המחשב, הובילה הגדרות מערכת לצוותי פיתוח וסיסטם באינטל ובחברות היי טק אחרות. היא התנדבה בהאקטונים ומייקאטונים בפיתוח מוצרים לאנשים עם צרכים מיוחדים.

בועז פיין הוא אב ל־3, מאייר ומעצב. פיתח מתודולוגיות בתחום של מחשבה יצירתית, הנחייה גרפית ומָפּוֹת ויזואליות והוא פעיל ומרצה בתחום.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

חברות רבות בעולם מפתחות שלל מוצרי ה Hi Tech & Low Tech כדי לתת פתרון לבעיה זו, אך כל המוצרים הקיימים כיום בשוק אינם אוטונומיים לחלוטין ומצריכים עדכון, הזנת נתונים, קישור לעזרים נלווים וכיוצא בזה, עובדה שמייצרת בכל מוצר תלות במשתמש ו/או במספר מוצרים, תלות אותה Carallarm מתכוונת לפתור.

השוני והחידוש הגדול שמביאה אתה אפליקציית Carallarm הוא בעובדה שמיד לאחר הורדת האפליקציה, התלות בכל גורם אחר בטלה והאפליקציה פשוט עובדת ויודעת מתי לשלוח לנו את ההתרעה.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא…

מדי שנה נשכחים אלפי ילדים ברכב ברחבי העולם ומאות נהרגים, רק בארה"ב נהרגים בשנים האחרונות 36 ילדים בממוצע בכל שנה כתוצאה מתופעה זו.

תופעה זו מתרחשת ברגע שהמוח שלנו עובר למצב המכונה "טייס אוטומטי", מצב בו אנו מבצעים פעולות יומיומיות קבועות בצורה אוטומטית וכאשר ישנו מצב של שינוי בשגרה, הסחת דעת, חוסר בשינה וכיו"ב אנו עלולים לשכוח מישהו או משהו ברכב בסיום נסיעה.

העברת מסר זה בנוסף להבנה שזה יכול לקרות לכל אחד זה הוא האתגר הכי גדול מבחינתנו.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי…

אנו יודעים שהמוצר שלנו נולד מצורך של כל אחד ואחת מאתנו בתור הורה ואנו מאמינים שיחד אתנו נמצאים כל מי שחיי ילדיו נכדיו ובכלל חשובים לו, לכן הפתרון האוטונומי והייחודי שלנו הוא צורך של כל נהג.

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

משפחה חברים והמון אנשים טובים במהלך הדרך שתומכים עוזרים ומעודדים גם ובייחוד במצבים שבהם המכשולים הגדולים מגיעים. בנוסף לכוח ולחכמת ההמונים לכן בימים אלו יצאנו בקמפיין מימון המונים בכדי שנוכל:

• להגביר מודעות לתופעה

• לפתח את האפליקציה לממשקי ה־IOS ולכל פלטפורמות המכשירים הקיימות.

• להשקיעה בצורה מתמדת בשיפור האלגוריתם.

• הכי חשוב – להפיץ את פתרון carallarm בכל רחבי העולם, ללא עלויות שימוש והורדה.

 

 

 

 

רצינו לומר תודה ל…

כל ארגון, חברה ואדם שעזרו לפרויקט החשוב הזה לצאת לאוויר ולאנשים נוספים שירתמו בהמשך הדרך בכדי לקדם מטרה חשובה זו.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

שואפים להקטין משמעותית את מקרי המוות ושכחת ילדים ובעלי חיים בכלי רכב בארץ ובעולם, בזכות הפצה ועידוד לשימוש בפתרון הייחודי שלנו.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי…

נעדכן ונשפר את המוצר שלנו ונתאים אותו לכל משתמש ומשתמש ולכל מכשיר טלפון חכם ומערכת הפעלה אפשרית.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר : www.carallarm.com

בכתובת הדוא"ל: [email protected] 

בפרויקט הקיקסטאר שלנו ובעמוד הפייסבוק.

ניתן להוריד את גרסת הבטא של האפליקציה כאן.

משרדי החברה בראשון לציון.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.