13 פברואר 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את GiftWizard

GiftWizard מאפשרת לחנויות ולמותגים להשתמש במתנות וב-Gift Card כדי להגדיל מכירות ולרכוש לקוחות חדשים. ה-Gifting Cloud, המוצר הפטנטי אותו פיתחה החברה, מנתח מידע רלוונטי על נותן המתנה והמקבל, ובונה עבור החברה אינטראקציות אוטומטיות וקמפיינים שיווקיים שמאפשרים להחזיר את קונה ואת מקבל המתנה (שהוא לקוח חדש לגמרי) לחנות ולהפוך אותם ללקוחות אקטיביים.

מי אנחנו

GiftWizard מאפשרת לחנויות ולמותגים להשתמש במתנות וב-Gift Card כדי להגדיל מכירות ולרכוש לקוחות חדשים.

 

ה-Gifting Cloud, המוצר הפטנטי אותו פיתחה החברה, מנתח מידע רלוונטי על נותן המתנה והמקבל, ובונה עבור החברה אינטראקציות אוטומטיות וקמפיינים שיווקיים שמאפשרים להחזיר את קונה ואת מקבל המתנה (שהוא לקוח חדש לגמרי) לחנות ולהפוך אותם ללקוחות אקטיביים. החברה פיתחה מומחיות ייחודית במגוון פתרונות בעולם המתנות (מוצרים שנקנים כמתנות, Gift Cards וקמפיינים שיווקיים חכמים של מתנות) שמשלימים אחד את השני. המוצר של החברה עובד עם אלפי חנויות ומותגים וביניהן Miami Heat, Kanye West, Garth Brooks, BuzzFeed, SF Chronicle, WaterAid , La Colombe, Cotopaxi ו־ThirdLove. החברה גייסה מיליון דולר בהובלת קרן פרגרין ובהשתתפות משקיעים פרטיים.

 

 

מה אנחנו מחדשים

החברה מביאה גישה חדשנית ומתקדמת לשימוש במתנות וב-Gift Cards ככלי מכירה וככלי שיווקי. ה-Gifting Cloud של גיפטויזרד מאפשר להחזיר לקוח קיים ולהביא לקוח חדש.

האטרקטיביות של ה-Gifting Cloud בא לידי ביטוי בצמיחה המהירה שלה. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לנו לעזור לחנויות ומותגים בכל מקום לשפר את חווית המתנה ולהשתמש בשליחת מתנות מבוססת דאטא כמנוע צמיחה משמעותי עבורן.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

אתגרים שיווקיים - מודעות של הלקוחות הפוטנציאליים לפתרון שלנו ולסיפורי ההצלחה שלנו מהעבר.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

יש לנו צוות חזק וחרוץ של תותחים והבנה מיטבית של השוק ושל התעשיה. בנוסף, החברה נהנית מיתרון טכנולוגי בתחום הצומח של פתרונות בעולם המתנות.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

קארמה טובה, עבודה קשה והבנה של השוק. חווית מתנה מושלמת במהלך רכישת מתנה או Gift Card זה כבר מבחינתנו "Given" – זהו שלב א' של הקניה בו מעורבים הקונים והמקבלים. החברה שלנו מציעה טכנולוגיה שמאפשרת לחנויות גם את שלב ב' - Gifting Cloud שמנתח את המידע ומשתמש בו למטרות שיווקיות ולתקשורת טובה יותר עם הלקוח. המערכת אוספת כמויות עצומות של מידע על עולם המתנות אונליין ומשתמשת בהן בצורה חכמה. הסינרגיה בין מוצרי המתנות השונים משלימה את ה־Gifting Cloud  ככלי שיווק עבור חנויות ומותגים גדולים.

 

 

 

 

רצינו לומר תודה ל...

ללקוחות שלנו מהם אנחנו מקבלים פידבק מדהים באופן קבוע. על אף שזו קלישאה – אנחנו באמת עושים המון אנשים מאושרים כל יום - תהליך קניית המתנה האישי והמידי מאפשר להמון אנשים לתקשר בצורה קלה ומהנה שאחרת פשוט לא הייתה קורה. זה כיף גדול ומאוד מספק.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

ממשיכים להפתיע ולחדש, לתת ביטחון וערך אמיתי ללקוחות. מבחינת יעדים פנימיים ממשיכים בצמיחה המהירה, וממשיכים לבנות את תוכניות ה־Gift Cards המתקדמות בעולם.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

אנחנו בשוק הנכון, עם המוצר הנכון ובזמן הנכון. אנחנו צומחים מהר (יותר מפי חמש בשנה האחרונה) ומביאים הרבה ערך ללקוחות שלנו.

 

ככה שומרים איתנו על קשר

אנחנו מתרחבים ומחפשים את העובדים תותחים שביניכם וכמובן לקוחות ומשקיעים! אוהבים את מה שאנחנו עושים? אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו, לקרוא את הבלוג ולעקוב אחרינו בפייסבוק, בטוויטר ובלינקדין. רוצים מידע נוסף? השאירו פרטים באתר או שלחו מייל אל [email protected] ואנחנו נחזור אליכם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.