20 פברואר 2018 | יוני ברקאי
היכון, הכן, צא! חברות הסטארט-אפ יוצאות לדרך ב־CEBIT

אחד מהאירועים שיכולים לסייע לכם לזנק קדימה להצלחה הוא תערוכת CEBIT החדשה, התערוכה מתמקדת ביצירת עסקים, לידים ורעיונות חדשים – הסביבה האידאלית לחברות צעירות בחיפושן אחר שותפים עסקיים חדשים והזדמנויות בין־לאומיות לחשיפת מוצריהן לשוק. Scale11 היא ה’hub’ בעל החשיבות לנטוורקינג עבור אותן חברות במסגרת CEBIT והיא כוללת תצוגה של סטארטאפים, משקיעים וחברות מבוססות

קשה מאוד להצליח בעולם היזמות בלי להכיר את השוק שבו החברה פועלת, את המתחרים ואת האפשרויות השונות העומדות לפניכם. כפי שידוע לכם, נטוורקינג הוא שם המשחק. אחת מהדרכים המהנות יותר להגיע לעולמות האלו ואף להיחשף להזדמנויות עסקיות היא להשתתף באחת מהתערוכות ואירועי החדשנות המתקיימים מסביב לעולם.

 

אחד מהאירועים שיכולים לסייע לכם לזנק קדימה להצלחה הוא תערוכת CEBIT החדשה, התערוכה מתמקדת ביצירת עסקים, לידים ורעיונות חדשים – הסביבה האידאלית לחברות צעירות בחיפושן אחר שותפים עסקיים חדשים והזדמנויות בין־לאומיות לחשיפת מוצריהן לשוק. Scale11 היא ה’hub’ בעל החשיבות לנטוורקינג עבור אותן חברות במסגרת CEBIT והיא כוללת תצוגה של סטארטאפים, משקיעים וחברות מבוססות. Scale11 מתרחש מ-11 עד 15 ביוני באולם 27 של ירידי הנובר, כחלק ממתחם ה־d!tec באירוע.

 

בפורמט CEBIT החדש, Scale11 הינו פסטיבל הסטארטאפים הצעיר והתוסס באירופה. אלו חמישה ימים בהם הכול קורה: עסקים, יריד, נטוורקינג, שיתוף והעברת ידע, חדשנות פורצת גבולות, פורמטים מגוונים ואירועים עד לשעות הלילה (שעות פתיחה 10-23), בהשתתפות 350 חברות סטארט-אפ מ־40 מדינות ועשרות אלפי מבקרים ומוזמנים.

 

אזורי התצוגה יאורגנו על פי תחומים: Security ,IoT ,Big Dada , Analytics,  Blockchain ,Cloud & E-Commerce ,AI ,Media & AdTech software ,Smart Home & Mobility ,Smart Cities ,FinTech ו־drones

 

איגוד הסטרטאפים הגרמני משחק תפקיד מרכזי בפיתוח ועיצוב Scale11 ואחראי על שילוב מידע ודיונים ב"בימת המומחים" באולם 27, שיכללו פאנלים עם נציגי חברות הסטארט-אפ, נציגי ממשל, משקיעים ובעלי השפעה. אירועי ביתן 27 אף יועברו בשידור חי במשך שעה ביום בערוצי המדיה של האיגוד.

 

'מועדון קרב המייסדים'– מיועד לאמיצים המעוניינים להתחרות במילים מול חברות צעירות אחרות. בכל תחרות יתמודדו שני מייסדים מול חבר השופטים. התוכנית כוללת גם פאנל מומחים ופיצ'ים על "בימת הסטארט-אפ", כל החברות המציגות ב־Scale11 רשאיות להשתתף בפאנל. ביום רביעי ה־13.6 חברות שחוו כישלון יספרו את סיפורן ועצותיהן ב־15 דקות לכל היותר במסגרת FuckUp Nights.

 

מועדון המשקיעים: אזור VIP למשקיעים פוטנציאליים - אזור מיוחד יוקצה ב־Scale11 למשקיעים שירצו להיפגש עם החברות שייבחרו לשיחות דיסקרטיות, במתחם שקט ויוקרתי. חברה המעוניינת להשתתף יכולה לרכוש כרטיס באתר התערוכה.

הרעיון שעומד מאחורי Scale11 הוא לאפשר לחברות צעירות לשוחח עם חברות מבוססות, להיפגש עם משקיעים פוטנציאליים, וליצור נטוורקינג עם חברות דומות. האירוע יכול להביא לפגישות B2B עם מקבלי החלטות והצגת המוצרים או הפתרונות. מעוניינים? הקדימו להירשם  www.cebit.de 03-6492050/2 [email protected].

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.