22 דצמבר 2013 | יובל מעוז
Oktopost מציעה בחינם את השירות שלה לסטארטאפים ישראלים

מנתוני החברה עולה כי אחוז ההמרה הגבוה ביותר: בלינקדאין

חברת הסטארט-אפ Oktopost, שפיתחה פלטפורמת שיווק במדיה חברתית לחברות וארגוני B2B, הודיעה כי היא פותחת את הפלטפורמה שלה לשימוש חינמי עבור חברות סטארט-אפ.

 

השימוש בפלטפורמת Oktopost יאפשר לחברות בשלבים מוקדמים של חייהן לנהל בקלות פעילות מדיה חברתית בערוצים שונים ולמדוד בצורה מדויקת את יעילות הקמפיינים והערך העסקי האמיתי שלהם. בכך, יוכלו חברות סטארט-אפ לחסוך במשאבים ולייעל אותם לערוצי המדיה המייצרים עבורן את הערך העסקי הגבוה ביותר.

 

התנאים לשימוש החינמי במערכת הינם מיזמים שקיבלו השקעה של פחות מחצי מיליון דולר ומייצרים הכנסה שנתית שאינה עולה על מיליון דולר. חברות שיעמדו בתנאים הללו יקבלו גישה מלאה לכל הכלים שמציעה Oktopost.

 

Oktopost, שהוקמה ביולי 2013 על ידי דניאל קושניר וליעד גז, וקיבלה השקעה מחברת ההשקעות Explore.Dream.Discover, מפתחת כלי ייחודי המעניק לחברות וארגוני B2B (עסקים עם קהל יעד של עסקים) יכולת לנהל את השיווק במדיה חברתית בצורה אופטימלית תוך מדידה של הביצועים ביחס ליעדים שהוגדרו. כיום, חברות B2B העוסקות בשיווק תוכן ומעוניינות להשתמש במדיה החברתית כערוץ אסטרטגי נאלצות לנהל כמויות אדירות של תוכן היוצא מן הארגון. מתוך כך, צריכות החברות להשקיע זמן ומאמץ רב על מנת להוציא לפועל את תכנית השיווק במדיה חברתיתוכן למדוד את האפקטיביות שלה. הפלטפורמה של Oktopost הופכת את תהליך השיווק במדיה חברתית לנוח, וחשוב מכך, למדיד.

 

 

אחוז ההמרה הגבוה ביותר: בלינקדאין

 

Oktopost פועלת בשוק ניהול ערוצי המדיה של עסקים, שבו שחקנים גדולים וידועים, כמו Buffer ו-HootSuite. בחברה מסבירים את ההבדל בינם לבין המתחרים בדגש שהם שמים על קמפיינים שלמים המנוהלים בכל ערוצי המדיה ויכולת פענוח ההגעה ליעדים. כיום מנהלת החברה כמה אלפי פרופילים חברתיים.

 

אחת החוזקות של הפלטפורמה היא בלינקדאין. חברה יכולה להפיץ הודעה מסוימת בכמה קבוצות במקביל. בנוסף, המערכת מפלחת את הנתונים המתקבלים בכל הקמפיינים במדיה החברתית ובוחנת מאיזו הודעה בוצעה ההגעה ליעד (רכישה, הקלקה וכדומה). כך ניתן לבדוק מה הערוץ היעיל ביותר לחברה, איזו הודעה היתה הכי אפקטיבית, מה התוכן שדיבר אל הלקוחות והנימה שבה הוא נכתב וכדומה.

 

מתוך הנתונים של החברה לגבי לקוחותיה עולה כי הפלטפורמה שבה מתבצע שיעור ההמרה הגובה ביותר לקמפיינים הוא דווקא בלינקדאין, הרשת החברתית העסקית, ולאו דווקא בפייסבוק, שבה יש חשיפה גבוהה לפרסומים, אך שיעור הקלקות נמוך יותר.

 

דניאל קושניר,שותף מייסד ב-Oktopost , מסביר את המהלך"למרות שהשירות שלנו מיועד למגזר העסקי כולו, רצינו לתרום לתעשייה שממנה אנו באים- תעשיית הסטארט-אפ הישראלית. חברות צעירות עושות שימוש אינטנסיבי במדיה חברתית, ללא תקציבי פרסום ושיווק גדולים. אנו בטוחים שהפיכת השירות שלנו לחינמי עבור אותן חברות סטארט-אפ תסייע להן לחסוך בזמן ובמשאבים".

 

חברות סטארט-אפ המעוניינות להשתמש במערכת של Oktopost יכולות להרשם בקישור הבא: http://www.oktopost.com/pages/startups

תגובות

1. אוהד | 25 דצמבר 2013

שירות שיחות ועידה חינם www.qconf.com . סופר שווה לסטארטאפים


2. שי | 25 דצמבר 2013

עוד מוצר חינמי לסטאטאפים

אנחנו חברת סטאטאפ שמנהלת את כל תהליך ניהול המוצרים שלנו באפליקציה חינמית בשם informup
למי שרוצה הנה קישור...אחלה אפליקציה:) שניגדל קצת מבטיחים לשלם :)
http://www.informup.com/StartUpFree.aspx


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.