ב-Vine מתפתח ז'אנר מרתק של סרטונים שיכול לעניין משווקי סטארט-אפ
Vine, פלטפורמת הווידאו של טוויטר, כבשה במהרה את הקהל. הסרטונים המצחיקים שהמשתמשים מייצרים הפכו לתחליף אפקטיבי לסטטוס ואף יותר מכך, לסיפור שלם. הסרטונים המוצלחים ב-Vine, שבה הסרטונים אורכים 6 שניות בלבד, מעודדים צפייה ארוכה הרבה יותר, לא פעם משולשת ויותר מכך, עד שכל הפרטים בסרטון נגלים.
ההצלחה של Vine חצתה מזמן את הפלטפורמה בה היא פועלת. ביו-טיוב ניתן למצוא סרטונים באורך עשרות דקות המקבצים את להיטי Vine.
יזמים שרוצים לגוון את פעילות השיווק שלהם, יכולים לנסות ולהתרשם מהז'אנר המרתק שמתפתח ב-Vine.