3 אפריל 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את TARASA

אנחנו מאמינים שכל זיכרון שמשמעותי בעיני מישהו או מישהי ראוי שיתועד ויונצח, שזיכרונות יוצרים קהילה ושמסגרת המפגישה בין הזיכרונות של הקהילות השונות יוצרת פתח לסקרנות, להתייחסות שוויונית ולכבוד הדדי.

מי אנחנו

אנחנו מאמינים שכל זיכרון, של כל אדם, הוא חלק חשוב מההיסטוריה. לכן אנו עוסקים באיסוף ושיתוף של הזיכרונות של כולנו. TARASA היא פלטפורמה דיגיטלית להעלאה פשוטה של זיכרון בטקסט, תמונה או וידיאו. הזיכרונות נשמרים ומוצגים במקום הנכון ובזמן הנכון, על גבי מפה דיגיטלית וציר זמן.

 

TARASA פועלת בזיקה למנהרת הזמן, פרויקט אקדמי-חינוכי של המכללה האקדמית בית ברל. מנהרת הזמן ביססה את מעמדה בעשור האחרון כמובילה בתחום ועובדת מדי שנה עם למעלה מ-250 סטודנטים ויותר מ-2,000 תלמידים שלומדים על ההיסטוריה דרך הזיכרונות של קהילתם.

 

 

מה אנחנו מחדשים

TARASA מציעה דרך לאחד, לשמר, להציג ולשלב את הזיכרונות של כולם. אנחנו מאמינים שכל זיכרון שמשמעותי בעיני מישהו או מישהי ראוי שיתועד ויונצח, שזיכרונות יוצרים קהילה ושמסגרת המפגישה בין הזיכרונות של הקהילות השונות יוצרת פתח לסקרנות, להתייחסות שוויונית ולכבוד הדדי.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא…

לסחוף אנשים מכל המגזרים בחברה לשתף את הזיכרונות שלהם אצלנו.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי…

כולנו השקענו המון מחשבה באתר הזה. אנשי פיתוח, אנשי תוכן, אנשי רוח ולכולם דבר אחד במשותף - אנחנו עוסקים בתיעוד זיכרונות בשטח ומכירים את הרצונות והצרכים.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

לאכול. אנחנו רוצים לאפשר לכל אחד לשתף זיכרונות ללא תלות במצבו הכלכלי. לכן חשוב לנו ש-TARASA תהיה חינמית. תמיד. אנחנו זקוקים לאנשים בעלי ממון וחזון, שותפים עסקיים וכל מי שיעזרו לנו להצליח.

 

רצינו לומר תודה ל…

לאלפי האנשים שכבר שיתפו אותנו בעשרות אלפי זיכרונות מעניינים מרגשים ומצחיקים. לאנשים שהאמינו ברעיון ותומכים בו מראשיתו במכללה האקדמית בית ברל ולאנשים שהאיצו אותנו קדימה באקסלרטור Onovation של הקריה האקדמית אונו.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

ממשיכים לשקוד, לפתח ולחדש את TARASA שהיא כבר מאגר הזיכרונות הגדול בארץ. עכשיו כשהוכחנו שזיכרונות יכולים לחבר בין אנשים מכל המגזרים בארצנו המפולגת והמשוסעת, אנחנו בטוחים ביכולתנו להפוך ללהיט ענק גם בחו"ל ולשם פנינו מועדות.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי…

TARASA היא מיזם דינמי וצומח. הפלטפורמה משתנה ומתפתחת וכך גם הפעילות שלנו. בכל יום עולים לאתר זיכרונות חדשים ומעניינים שמעלים אנשים מכל קצוות האוכלוסייה. תלמידים, סטודנטים, גמלאים, דתיים וחילונים, ערבים ויהודים. 

 

ככה שומרים איתנו על קשר…

באתר: TARASA.ORG

במייל: [email protected]

ובטלפון: 09-7476347

המכללה האקדמית בית ברל.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.