27 אפריל 2018 | גראנט קארדון
6 דרכים בהן התנהגות מנומסת תסייע לכם לעלות על ציפיות הלקוחות שלכם.

עלו מעל ומעבר לציפיות של הלקוחות שלכם וספקו להם שירות יוצא מן הכלל. הטובים ביותר הם ששולטים בשירות. אל תעבירו את המשימה למישהו אחר. העניקו שירות לקוחות מצוין לפני המכירה, במהלך המכירה ואחריה.

עלו מעל ומעבר לציפיות של הלקוחות שלכם וספקו להם שירות יוצא מן הכלל. הטובים ביותר הם ששולטים בשירות. אל תעבירו את המשימה למישהו אחר. העניקו שירות לקוחות מצוין לפני המכירה, במהלך המכירה ואחריה.

ראו בשירות כהזדמנות. חלק משמעותי משירות הלקוחות הוא דרך שליטה במנהגי הנימוס שלכם. יחסית לאיש עסקים אני לא נוהג בפורמליות יתרה, אבל אתם עדיין צריכים להתנהג אלי בנימוס. אם תקראו לי 'אדון קרדון' או 'מר קרדון' זה יסייע לכם להכניס יותר כסף לכיס שלכם. נימוסים הם סימן למקצוענות וכבוד שיתנו דחיפה לסיכויים שלכם בשוק.

הנה שישה טיפים לנימוסים טובים יותר:

 

1. אל תפריעו

לא להקשיב ללקוח שלכם זו טעות, אל תעשו אותה. הבינו מה סדר העדיפויות שלכם. הפרעה ללקוח מראה על חוסר כבוד ולעולם לא תסייע לשיפור מערכת היחסים שלכם איתו.

 

2. היו נוכחים

אל תשלחו הודעות או תענו לשיחות בזמן שאתם משרתים לקוח. זו הפעם היחידה שבה אתם לא רוצים להיות מולטי-טאסק כדי לא לשדר גסות רוח, אחרת זה יעלה לכם הרבה מאוד. כבדו את האדם שעומד מולכם והיו מרוכזים רק בו.

 

3. אמרו תודה

אין דבר כזה להגיד יותר מדי תודה. השתמשו בכל כלי אפשרי כדי להראות שאתם מוקירים את הלקוח. שלחו לו הודעה עשר שניות לאחר העברת הכסף, ואז התקשרו, שלחו מייל והשאירו הודעה בכתב. המסר "אני רק רוצה להגיד לך שוב עד כמה אני מעריך אותך כלקוח" הוא הצהרה כתובה בעלת כוח רב.  

 

4. השתמשו בשם המשפחה בתוספת אדון, מר או גברת.

לא משנה עד כמה אתם טוב אתם מכירים את הלקוח, אם תקראו לו או לה אדון או גברת תוכלו להראות להם שאתם מכבדים אותם ולתקשר להם שאתם שם לשירותם. לא משנה כמה פעמים הלקוח שלכם יגיד לכם "פשוט תקרא לי בוב" תמשיכו להשתמש ב'אדון' או 'גברת'.

 

5. החזיקו את הדלת פתוחה

אל תהיו הראשונים לעבור בדלת. החזיקו את הדלת לכל האנשים, לא משנה באיזה עמדה הם נמצאים. אנשים מנומסים הם אנשים המחפשים הזדמנויות להיות הגונים עבור אחרים. החזקת הדלת לאדם זר היא מעשה טוב לב.

 

6. ספקו הכרה מלאה

לפני שאתם מגיבים ללקוח בכל נושא, תנו להם הכרה מלאה, חזרו על הדגשים שלהם והוסיפו לאחר מכן "תודה שאמרת לי זאת, אני מסכים איתך". הקשבה ללא הכרה עלולה לגרום לקונה להרגיש שלא מקשיבים לו ולא רוחשים לו כבוד.

 

השתמשו בששת הטיפים האלו כדי לשלוט בנימוסים שלכם. השורה התחתונה היא שאתם צריכים להמשיך ללמוד איך אתם עושים יותר ויותר עבור הלקוחות שלכם, איך אתם יכולים לעזור להם ואיך אתם יכולים לעלות על הציפיות שלהם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.