1 מאי 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את FeelBack

FeelBack היא מערכת חכמה לניהול משובים בזמן אמת. כמה חכמה? מספיק כדי לנתח כל משוב בזמן אמת ולענות ללקוח, בעזרת בינה מלאכותית ואלגוריתמים שכתבנו, את התשובה הנכונה והמדויקת שתגרום ללקוח להרגיש שבאמת דואגים לו ומעוניינים לדעת איך הייתה החוויה שלו. זאת כדי שיוכל לחזור ולרכוש באותו מקום גם בפעם הבאה.

מי אנחנו

FeelBack, כשמה כן היא, נולדה מתוך מחשבה עמוקה שכל בעל עסק חייב להרגיש את לקוחותיו, להבין את רצונותיהם ואת תחושותיהם.

החברה נוסדה על ידי יוגב אביטן (30) שמשמש כמנכ״ל החברה וסהר פנקר (31) סמנכ״ל שיווק.

FeelBack היא מערכת חכמה לניהול משובים בזמן אמת. כמה חכמה? מספיק כדי לנתח כל משוב בזמן אמת ולענות ללקוח בעזרת בינה מלאכותית ואלגוריתמים שכתבנו, את התשובה הנכונה והמדויקת שתגרום ללקוח להרגיש שבאמת דואגים לו ומעוניינים לדעת איך הייתה החוויה שלו, וזאת כדי שיוכל לחזור ולרכוש באותו מקום גם בפעם הבאה.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

בעולם יש אין ספור חברות אשר נוגעות בעולם המשובים, הייחודיות שלנו היא המענה בזמן אמת ללקוח, לעולם לא נשחרר לחופשי לקוח מאוכזב אשר יכול לשמש כ״פצצת שיימינג״ ברשתות החברתיות. המערכת מנטרת את כל סוגי התשובות ומתריעה למנהל העסק בזמן אמת. אם נתפוס את הלקוח רגע לפני שהוא פונה לכתוב פוסט שלילי ברשתות החברתיות ונפתור את הבעיה באופן אישי, נמנע את ה״שיימינג״ שבמידה ויהיה ויראלי יכול להגיע לנזק כלכלי עצום.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

להצליח עם כל עסק שעובד עמנו, לשפר את תודעת השירות ולהגדיל עבורו את הרווחים. כשאנחנו עובדים עם עסק אנו עולים איתו לסירה משותפת, ההצלחה של העסק היא ההצלחה שלנו. כמו כן לאחר הצלחה בשוק הישראלי נרצה לפרוץ ולהשתלב בשוק הבין לאומי. מכיוון שאנחנו פונים לאין-ספור ענפים עסקיים,  ההיצע רחב מאוד ולכן יש להיות ממוקדים ולהתקדם צעד אחר צעד לפי מתווה הדרך שהצבנו לעצמנו.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

יש לנו תשוקה ואהבה למיזם. כשאתה קם בבוקר ואוהב לצאת לעבודה, אתה כנראה עושה משהו נכון. אנחנו חיים את FeelBack, לומדים מכל פגישה ומשפרים את המוצר באופן יום יומי ורק שואפים להתפתח ולהצליח.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

לשמוע ״לא״. מכל סירוב לומדים ומתחשלים, אנחנו יכולים לגלות ש-FeelBack עברה שינוי מאוד מאוד משמעותי שנבע מסירוב של מספר משקיעים בתחילת הדרך. היום במבט לאחור אנו מודים להם על כך.

 

רצינו לומר תודה ל...

לכל האנשים שמקיפים אותנו מדי יום, החל מהמשפחה שתומכת בכל מהלך, החברים שמפרגנים בכל דרך אפשרית, ועד המנטורים שמלווים אותנו ואנו מתייעצים עמם ולומדים מהם המון.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

ממשיכים לגדול ולהתפתח, סוגרים את היעדים שהצבנו לעצמנו. המטרה ברורה: כמה שיותר עסקים.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי…

אנו מביאים את הטכנולוגיה לעולם שלא מכיר בה עדיין. אנחנו מרעננים את חוויית המשובים, מייעלים המון שירותים ותהליכים בכל עסקותורמים להצלחה שלו. בפועל, הלקוח של העסק רק מרוויח מהמצב, לכן בפעם הבאה שתזמינו פיצה, תרכשו חולצה אפנתית או אפילו תשהו במלון תזכרו שיש מישהו שדואג שיהיה לכם יותר טוב.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר: www.feelbk.co.il

במייל: [email protected]

ובטלפון: 0542284283 | 0506760071

משרדינו ממוקמים בפארק המדע בנס ציונה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.