15 מאי 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Guidol

אם פעם ההכנות לנסיעה לחו"ל היו מטורפות ונדרשנו לאסוף ולהדפיס חומרים, לקבל החלטות, להשקיע מאמץ ולרכוש מיומנות לזה ואז להסתדר בעצמנו בחו"ל, היום אנשים מחליטים במהירות ולא תמיד מוצאים אפילו את הזמן והלימוד הנדרשים לתכנון הנסיעה. אנחנו מציידים את המטייל והנופש בכלי מצוין שיאפשר לו לחוות את השהייה בחו"ל באופן ספונטני, נוח, מהנה, מרגש ואפילו ללא צורך בהכנה מראש.

מי אנחנו

Guidol הוא סטארט-אפ חדש ששם לו למטרה לשנות את האופן בו אנשים מטיילים ברחבי העולם, וליצור את מדריך הטיולים הטוב בעולם.

הכול התחיל מאבא ובת שלפני שנתיים, בזמן חופשת קיץ, במקומות שונים בעולם, חשבו על אותו הרעיון בדיוק והבינו שמה שחסר בעולם הוא כלי מצוין לטיול חכם בעולם, משהו שיאפשר לראשונה לכל אדם לפתוח את המכשיר הסלולרי שלו ולקבל הדרכה איכותית על מה שמסביבו באותו רגע. בנינו צוות של מומחי תוכן, טכנולוגיה, ניו-מדיה ווידאו שמפתח מדריך תיירים בכיס. מטרתנו לייצר אפליקציה לטיול שאפשר לתכנן ואז לטייל איתה או לטייל באופן ספונטני לחלוטין. החשוב בה הוא שהיא מזהה את המיקום שלך בזמן אמת, מציעה את האטרקציות בסביבתך, מנווטת אל זו שבחרת, מדריכה בה ואז ממליצה על האטרקציות הבאות - אלה שבסביבה או אלה שבתחומי העניין שלך.

הצוות מורכב מד"ר נדב דפני, מייסד ומנהל הרשת החברתית לצעירים "סטיפס", האנציקלופדיה "אאוריקה" ואתר הטיפים "דיסקבר" ודניאל דפני, יזמית, יוצרת סרטים ואשת מדיה. השניים נעזרו באסף ארזי, יזם טכנולוגי ומתכנת, שסייע לייצר את גרסת הבטא הנוכחית. כרגע הם בשלבי גיוס של CTO לשלבים הפיתוח הבאים והמורכבים יותר. 

 
 

 

 

מה אנחנו מחדשים

הנסיעה לחו"ל הופכת זולה ונגישה מתמיד ואנשים טסים הרבה יותר מבעבר. אבל אם פעם ההכנות לנסיעה כזו היו מטורפות ונדרשנו לאסוף ולהדפיס חומרים, לקבל החלטות, להשקיע מאמץ ולרכוש מיומנות לזה ואז להסתדר בעצמנו בחו"ל, היום אנשים מחליטים במהירות ולא תמיד מוצאים אפילו את הזמן והלימוד הנדרשים לתכנון הנסיעה. אנחנו מציידים את המטייל והנופש בכלי מצוין שיאפשר לו לחוות את השהייה בחו"ל באופן ספונטני, נוח, מהנה, מרגש ואפילו ללא צורך בהכנה מראש.

בנוסף, כבר עכשיו אנחנו מפתחים כלי שבו כל אחד יוכל לתרום מהידע שלו לקהילה עולמית של מטיילים, לכתוב מדריכים איכותיים או להקליטם ישירות לאפליקציה. אנו יוצרים שילוב ייחודי בין אפליקציית טיולים מבוססת תוכן גולשים כמו ויקיפדיה, עם יכולות מיקום וניווט דוגמת איזי וחוויית שימוש כמו של בוקינג.קום ו-Airbnb.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

להפוך למדריך הטיולים הטוב בעולם. בכל השפות, בכל הפלטפורמות ולכל סגנון טיול. אנו מעוניינים לעצב את עולם התיירות של העתיד. כבר עכשיו אנו עובדים קשה כדי לבסס מודל כלכלי בר-קיימא ולהתבסס בשוק היטב, אבל בלי לאבד את הפשטות, המקוריות והיצירתיות שלנו. אנחנו רוצים לשמר את החינם המוחלט והכבוד לפרטיות של המשתמשים, את השירות הנקי מהטיות מסחריות ואת ההנאה מהדרך שאנו עושים. במקביל נרצה להביא לכך שכל פינה בעולם שיש בה עניין תיירותי כלשהו, תתווסף ל-Guidol, בצורת הדרכה איכותית ומרתקת שתחזק את חוויית הטיול האישי של כל מטייל ומטיילת ותהפוך אותה לטובה מאי-פעם.

 

 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו עובדים קשה כדי לפצח את חוויית הטיול בחו"ל ולקחנו על עצמנו לעצב את הטיול של העתיד - חסכוני, ממוקד משתמש, אישי, עצמאי ומבוסס תחומי עניין. נצליח כי אנחנו חרוצים, יסודיים, ממוקדים ובעיקר מקשיבים למשתמשים שלנו ולומדים מהם כל הזמן - מה עובד ומה מחייב שיפור. אין לנו פרות קדושות ובכל דבר אנו מטילים ספק, בודקים ולומדים כל הזמן מהנתונים, עובדים ברצינות במדיה החברתית וממציאים רעיונות שיווקיים מטורפים. אבל לצד זה אנחנו לא מפסיקים לייצר תוכן מעולה וקצר מספיק כדי לא לאבד את המשתמש. יש לנו יכולת יצירתית, חשיבה שונה וסמארטפון נהדר בין השיניים, בעזרתם נוכל להפוך למדריך הטיולים הטוב בעולם.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

להכיר במגבלות שלנו ולהפוך אותן ליתרונות. אנחנו מלמדים את עצמנו כל יום לעשות הרבה עם מעט משאבים, לעבוד קשה אבל יעיל ולבנות פלטפורמה בין-לאומית חכמה, כבר עכשיו. אנחנו מאמינים בכך שאין פשרות - לא בתכנים, לא באסתטיקה ולא בחוויה. אם נפספס ונתחיל לומר למשתמשי הקצה איך עליהם לעשות דברים, במקום למלא את צרכיהם ו"לגרות" אותם באפשרויות חדשות, לא נוכל לייצר הצלחה עולמית.

 

רצינו לומר תודה ל...

למשתמשים שלנו שמחזקים ומלמדים אותנו ומוכיחים מדי יום שאין עבודה מדהימה יותר מלהפוך אותם למטיילים מרוצים. תודה למי שישקיעו בנו בעתיד וירצו לשנות ביחד איתנו את עולם התיירות האישית והעצמאית.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

בימים אלו אנחנו בתחילת סבב גיוס ראשון. בחודשים הקרובים נשיק את Guidol בשתי שפות גדולות, עם פוטנציאל שוק בגודל של מעל מיליארד איש. בתוך שנה תצא גרסה 2 של האפליקציה שלנו - שיתופית, חברתית ומהנה מאי-פעם, אך גם כלכלית ובעלת פוטנציאל שיבוש.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אפליקציית Guidol תתפתח לכיוונים מרתקים שיאפשרו לנו להפוך בעתיד לחד-קרן. אנו מאמינים שבידינו יכולות לשיבוש טכנולוגי ועסקי שיאפשרו לנו לייצר פתרונות חדשניים לבעיות שונות בשוק התיירות העולמי ולפתח כלים כלכליים לייעולו בתחומים בהם אנו עוסקים.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר: www.Guidolapp.com או ישר להוריד אותנו ב-GooglePlay או ב-AppStore

במייל: [email protected]

משרדי החברה נמצאים בת"א.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.