29 מאי 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את FinState

מערכת SaaS שעוזרת לנתח ביצועי חברות, להנגיש את המידע בצורה אוטומטית ואלגנטית תוך נתינת תובנות, מגמות ותחזיות קדימה על ביצועי החברה והענף אליו היא משתייכת.

מי אנחנו

כל מי שנתקל לפחות פעם בחייו בדוח של חברה ציבורית, ראה לנגד עיניו מסמכים כלכליים של מאות עמודים עם אלפי נתונים אודות ביצועי החברה, ואם בנוסף הוא רצה להשוות את ביצועי החברה למתחרות נוספות העמודים והמספרים הוכפלו.

את החברה ייסדו רומן מרגוליס (36), מנכ"ל ואבי רוגלסקי (33), CTO.

הרעיון הגיע כתוצאה מבזבוז זמן אדיר שחווה מנכ"ל החברה (מנהל השקעות במשך שנים רבות) בתוך תהליך האנליזה. FinState מפתחת מערכת Software as a Service) SaaS) שעוזרת לנתח ביצועי חברות, להנגיש את המידע בצורה אוטומטית ואלגנטית תוך נתינת תובנות, מגמות ותחזיות קדימה על ביצועי החברה והענף אליו היא משתייכת. המערכת מייתרת את הצורך בהקלדת נתונים ידנית לתוך אקסלים וחיפוש אחר נתונים מהותיים בדוחות.

 

מה אנחנו מחדשים

כיום, כדי לנתח את ביצועי החברה נדרשים ימים ארוכים גם למומחים הגדולים ביותר וכן נדרש שימוש במספר תוכנות. גם לאחר מכן לא ניתן להגיע לרזולוציה אופטימאלית של הנתונים מתוך דוחות החברה וזאת משום שרוב התהליך מתבצע בצורה ידנית. המערכת שלנו תקצר בצורה משמעותית את משך הזמן הדרוש לניתוח ביצועי החברה בעזרת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית, לימוד מכונה ועיבוד שפה טבעי (NLP).

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

לבנות מוצר שיענה בצורה אופטימאלית לצרכי הלקוחות שלנו. מדובר בתעשייה שרק עכשיו נפתחת לפיתוחים טכנולוגיים ולכן אנחנו צריכים להיות מדוייקים.


אנחנו מאמינים שנצליח כי...

יש לנו את הצוות הנכון למשימה, צוות שמשלב יכולות טכנולוגיות גבוהות עם הבנת צורכי הלקוחות, ידע פיננסי ועיסקי מעמיק וכמובן תשוקה עצומה לפתור בעיה שאנשי שוק ההון מתמודדים איתה עשרות שנים.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

לטעות בדרך ולקבל עזרה: לטעות – כי כדי להגיע לצורך האמיתי של הלקוח, המוצר צריך לעבור הרבה שינויים; לקבל עזרה – כי לא ניתן לעשות הכל לבד, האקוסיסטם בארץ מאוד מפותח ולכן, לשמחתנו, יש הרבה אנשים שמוכנים לעזור בתוך המסע המופלא של הקמת סטארט-אפ.

 

רצינו לומר תודה ל...

לכל האנשים שמקיפים אותנו, כולל המשפחה שתומכת בכל מהלך, מנטורים ויועצים שעוזרים לנו וכמובן תודה ענקית למתחם Hubanana ברעננה שאנחנו חלק ממנו.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נמשיך לפתח את המוצר ונגיע לכמה שיותר לקוחות ולהפוך לברירת מחדל לכל מי שמנתח דוחות כספיים.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

בעוד חודשיים אנחנו מתכננים להשיק את ה"בטא" של המוצר שישנה את הצורה שבה אנשי שוק ההון מנתחים את ביצועי החברות. כל מי שמעוניין מוזמן להירשם דרך האתר שלנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר www.finstate.net

במייל [email protected]

משרדנו ממוקמים ברעננה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.