Pixabay
10 יוני 2018 | מערכת StartIsrael
5 הסרטונים שילמדו אותך על הדרך להצלחה

5 סרטונים שמרכזים מיליוני סיפורי הצלחה - במיוחד לכל אחד ואחת מכם.

אנחנו נמצאים בעידן שבו המדיה נמצאת בכל מקום. יש כאלו שיראו זאת כברכה, ויש כאלו שיראו זאת כקללה. דבר אחד בטוח - כיום אין תירוצים. אם פעם, צפיה בסרטון דרשה הכנה מראש ופעולות פיזיות, הרי שהיום ניתן במספר קליקים לצפות בתכנים שיעשירו את עולמכם בקלות ובמהירות. ריכזנו כמה סרטונים רלוונטיים שילמדו אתכם על הצלחה, מבלי שתצטרכו לקום מהכסא (אתם כן תצטרכו לקום אחרי שתראו אותם, כי תרגישו צורך עז ליזום ולהצליח).

  1. Art Williams - Just Do It

אחד מנאומי המוטיבציה וההצלחה המפורסמים בעולם, ובצדק. ארט מדבר כאן בצורה שלא משאירה ספקות ותהיות, ומסביר בדיוק מה צריך כדי להצליח. הנאום, שנמסר לפני יותר מ30 שנה, עדיין רלוונטי כאילו נמסר היום.

  1. 19 Military Lessons that Made Me a Millionaire

Vauletainment הוא ערוץ יוטיוב מצוין המכיל הרבה סרטוני יזמות, אך אחד הסרטונים האייקוניים הוא ללא ספק הסרטון הזה. פאריק בט'דיוויד משתמש כאן בשיעורים שהוא למד בתחום שונה לחלוטין (לכאורה), ומיישם אותם בדרך להצלחה, ולא רק כזו הנמדדת בכסף.

  1. How Great Leaders Inspire Action

אחת מהרצאות ה-TED המוכרות לרבים וטובים. בהרצאה זו סיימון סינק מנתח הצלחות של חברות המצליחות לחדש ולסחוף אחריהן קהל מעריצים רחב על ידי הבנה וניתוח של תהליך קבלת ההחלטות המחווט אצלנו במוח. המסקנות? מעניינות במיוחד

  1. How Marshmallows Predict Your Success

איך החלטה תמימה שלך כילד יכולה להשפיע על שארית חייך כבוגר? סרטון קצר עם כותרת מגוחכת למראה, שייתן לכם תובנות עמוקות ורציניות.

  1. Tyler Perry - Know Your Intentions

מהי חשיבות התשתית וכיצד בונים אחת נכונה ויציבה? על מה צריך להקדיש את תשומת הלב? טיילר פרי מסביר זאת בנאום שמגובה בניסיון אישי לא קל, אך מתגמל.

5 הסרטונים הללו מסכמים יפה מאוד לא מעט רעיונות חשובים, אך הם רק ההתחלה. למה? כי המבחן האמיתי הוא לא סרטון אחד, הוא לימוד מתמיד. הוא רצון ללמוד ולהשתפר. הוא שאיפות שמתחילות בלימוד ואחר כך ביישום. מי שיתמיד בהם - יצליח באמת.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.