Pixabay
5 יולי 2018 | מערכת StartIsrael
למה אתה צריך להפסיק "למצוא את התשוקה שלך"

תפסיקו לרדוף אחרי הרצון והתשוקה - המאמר שלא ציפיתם לקרוא בפורטל היזמות הישראלי.

רגע, מה?

פורטל היזמות הישראלי מציג דבר והיפוכו?

הרי תשוקה ורצון הם חלק אינטגרלי מיזמות!

זה נכון.

אבל לא בכל מחיר.

תשוקה היא דבר נפלא, היא דבר קסום, היא דבר שנותן תחושה אחרת לדברים שנראו לך טריוויאליים, יומיומיים, או שהיו מבחינתך כבר במקסימום. אבל לא, היא באה - וכשהיא באה, אתה שבוי לה. אתה רוצה רק עוד ועוד ממנה. היא נותנת לך רצון נוסף לחיים, אתה מרגיש כאילו אתה חי בין פרץ תשוקה אחד למשנהו, ואתה לא מאמין שזה קורה בכל פעם מחדש.

גם רצון הוא דבר נפלא, שום דבר לא זז בלעדיו, ושם דבר לא עומד בפניו. אתה, אלו שאיתך, אלו שלפנייך ואלו שאחרייך לא היו פה אם לא היה להם רצון. הוא הדלק שמניע את הנשמה שלנו.

אבל אי אפשר להכריח.

התשוקה והרצון הם דברים שאנחנו חייבים להרוויח!

אין לי תאריך, אין לי תרגיל שייתן לכם את שני הדברים הללו בקלות, או בכלל. אין גם תאריך תפוגה, ואין בעצם שום הבטחה שמה שאתם רואים כרצון זה הרצון שיישאר איתכם תמיד.

אבל דבר אחד בטוח - משהו שתנסו להשיג בכוח, לא יעבוד.

את הרצון שלכם אתם צריכים לפתח, לתת לו לבעור, לשמור על הגחלת, לפזר את האש בצורה חכמה ולדאוג שהיא תמשיך להיות ככה. לא להבה גדולה, אבל גם לא משהו עמום וחנוק. תנו לאש לבעור בצורה יציבה ותראו איך היא תחמם אתכם בלילות קרים.

והתשוקה? היא כבר תעלה בחיבור שלכם. זה יכול להיות חיבור שלכם עם אנשים, עם תחומים, עם מקצועות, עם חוויות. זה יכול להיות הכל - אבל זה חייב לבוא לבד. כשזה יקרה, האש תבער כמו שלא בערה אף פעם, ואתם תבינו שזה זה. שזה עושה לכם טוב. שיש חיבור.

וזה למה - לא רודפים, מרוויחים. מי שרודף, רק צריך לתפוס את הנשימה אחרי כן במקום להנות מההליכה והנוף שבדרך.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.