Simpool
10 יולי 2018 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ בשבוע: הכירו את Simpool

השבוע אנחנו מארחים את Simpool, המפתחת מנוע סימולציות מתקדם הנועד למפתחי משחקים.



מי אנחנו:

אנחנו חברת  Simpool.io, המפתחת מנוע סימולציות חכם עבור מפתחי משחקים. אנחנו מאמינים שבאמצעות הדמייה איכותית של מיליוני שחקנים , בפרופילים שונים ואלפי דפוס משחק שונים, ניתן לזהות  ולצפות בעיות בכלכלת המשחק, לעיתים עוד לפני שהן קרו בפועל, לחסוך זמן פיצוח משמעותי ותקציבי שיווק עבור נסיונות שונים וכן להגן על המשחק בזמן אמת, מארועים בלתי צפויים המסכנים את איזון כלכלת המשחק. אנו פונים לכל סוגי המשחקים המבוססים על קניות בתוך המשחק (in app purchases)  - משחקי מובייל ,PC וקונסולות. יש לנו מספר לקוחות בארץ ובעולם.

אנחנו 2 שותפים, גיא בר שדה,מנכ"ל, בעל ניסיון רב בניהול מחלקות BI & Analytics בחברות כגון bwin ו Playtika, ונדב עממי, CTO,  בעל ניסיון עשיר בניהול והובלת צוותי פיתוח, בחברות מובילות כגון SAP ,ELBIT וכן בתחום ה IOT.

מה אנחנו מחדשים:
אנחנו החברה היחידה המציעה פיתרון אונליין לניהול חכם של כלכלת משחק, על ידי שימוש בתחזיות בעזרת ביצוע סימולציות מרובות. לכלכלת משחק יש השפעה דרמטית על הצלחה או אי הצלחה של משחק ואחד האתגרים המרכזיים הוא להתאים חווית משחק שונה לשחקנים שונים וכן לנבא מה תהיה ההשפעה של שינוייים במשחק, החל מפיצ'רים חדשים, קמפיינים למכירה וכל אופטימיזציה אחרת. אנחנו משתמשים באלגוריתמים של למידת מכונה על מנת לייצר מאות אלפי סימולציות שונות בפרקי זמן קצרים.

 

 האתגר הכי גדול שלנו הוא:.
להתאים את האלגוריתמיקה שלנו לכל סוגי המשחקים ולסוגי שחקנים שונים, לתת פיתרון מהיר ואיכותי, בזמן אמת.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי:

למרות שלכלכלת המשחק יש השפעה מהותית על ההצלחה, אין הרבה כלכלנים טובים, להרבה חברות חסר הידע ואין פתרונות מדף קיימים. גם לחברות בהם יש את הפונקציה הזו, אני מכניסים מכפילי כוח משמעותיים ובעצם מאפשרים לכלכלן "להתפרע" ברעיונות, לא משנה כמו קיצוניים ורבים הם, ועדיין לקבל הבנה ברורה לגבי ההשפעה שלהם על המשחק.

אבל אי אפשר להצליח בלי:

אמונה, עבודה קשה וכן, לפעמים טוב סנטימטר מזל מקילומטר שכל.

 

רצינו לומר תודה ל:
דבר ראשון לנשים שלנו, שסובלות את שיגעונות היזמות שלנו כבר די הרבה זמן. וגם להודות לצוות של SigmaLab שמאוד עוזר לנו למקד את הפיתרון המוצרי  ואת השוק אליו אנחנו פונים

 

בעוד שנה מהיום אנחנו:

עם כמות משמעותית של לקוחות, במגוון סוגי משחקים, עם פיתרון חדשני לניהול כלכלת משחק, וכמובן  בצמיחה מתמדת.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי:

אנחנו עושים משהו מאוד מיוחד, בשוק מאוד כיפי(שוק המשחקים) שצמא לפתרונות חכמים בתחום הזה.

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

גיא בר שדה – [email protected] , יושבים במשרדים בקיסריה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.