15 יולי 2018 | יובל פרידמן
איך מנצלים את הבוקר כמו שצריך?

איזה אנשים של בוקר אתם? זה לא משנה מה בחרתם - חשוב שיהיה לכם בוקר טוב.

יש שני אנשים בעולם - כאלו של בוקר, וכאלו שלא. יש גם שני סוגים של בקרים: בוקר מנוצל כהוגן, ובוקר מבוזבז. זה לא משנה מי אתם בחלוקה הראשונה, אבל זה כן חשוב להבין איך גורמים לכל בוקר להיות בוקר מנוצל. בעזרת כמה טיפים, ניתן להפוך את הבוקר שלכם למקפצה ליום טוב במיוחד.

אל תדלגו על ארוחת הבוקר

הדילוג הזה מאוד מתעתע - הוא נראה כמו דרך טובה לחסוך זמן וקלוריות. בפועל? ארוחה שמתחילה מאוחר מכניסה את הגוף לבלבול, וגם מורידה את האנרגיות שלכם. בימינו יש מספיק פתרונות המאפשרים לכם לקחת ארוחת בוקר איתכם, או לכל הפחות לקבל ארוחת בוקר בכמה דקות. ניתן גם להכין לא מעט אפשרויות בלילה שלפני, כך שהתירוצים נגמרו - ארוחה טובה ומזינה יכולה לתת לכם פתח ליום שבו תוכלו להתמקד ברעב אחר לגמרי - הרעב להצליח.

נצלו את השעות הללו

מה לעשות? מחקרים הוכיחו (וגם הניסיון שלנו) שהשעות הראשונות של הבוקר הן הכי אפקטיביות. למזלנו, אנחנו בתור יזמים יכולים הרבה פעמים לנסוע בשעות מאוחרות יותר, ויכולים לעבוד מהבית. אם ננצל את המחקרים האלו לטובתינו, הרי שנוכל לתת תפוקת עבודה משמעותית בזמן קצר יחסית, אך להספיק הרבה יותר. אם כבר הגיעה שעת ארוחת הצהריים ולא סיימתם עוד את מה שצריך, הרי שכבר יהיה יותר קשה לעשות את זה אח"כ. דאגו לתעדף את המשימות החשובות לשעות הללו, כדי להשיג מקסימום תועלת.

תכננו את היום שלכם

פעילות יעילה מתחילה בתזמון יעיל. אם תתחילו כל יום בבלאגן, הרי שגם העבודה שלכם תצטייר מהר מאוד ככזאת. רשמו לעצמכם את המשימות של היום, ותנו לעצמכם לו"ז יעיל שבו אתם מספיקים הכל בצורה ריאלית וטובה. אתם של הערב תודו לעצמכם של הבוקר אחרי שתגיעו ל-20:00 ותראו שוואלה, עשיתם את מה שצריך להיום ועכשיו אפשר לנוח.

עשו משהו למען עצמכם

זה יכול להיות התעמלות בוקר, זה יכול להיות סרטון לימודי, זה יכול להיות שיחה עם חבר קרוב. העיקר הוא לעשות משהו שעושה לכם טוב על הבוקר, מכניס אתכם לאנרגיות, לפרופורציות ולמה שבעצם יגרום לכם להרגיש שהיום נפתח כמו שצריך. התשובה נמצאת אצל כל אחד מכם, וכך גם שביעות הרצון. זכרו - מה שאתם משדרים, משפיע גם על אלו שסביבכם.

עם כל אלו ועוד נגזרות, ניתן להגיע לבוקר מנוצל כהלכה. קראו, יישמו ותראו שינויים בעצמכם. בהצלחה!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.