Pixabay
22 יולי 2018 | מערכת StartIsrael
4 אסטרטגיות שיווק לקהל המילניה

דור הפכפך אנחנו - אבל איך אנחנו מוכרים לעצמנו את זה?

אם אתם קוראים את זה, סביר להניח שאתם בעצם קוראים לאיך לשווק ל... עצמכם. דור המילניה מוגדר כאלו שנולדו בין השנים 1981 ל-1996, מה שכולל לא מעט חברים ואנשים שאתם מכירים, הלוקחים חלק פעיל במעגל העבודה, הסביבה והחברה שלנו ומהווים לא מעט תפקידים חשובים במשק. הם שואלים יותר, משקיעים בעצמם יותר, מחפשים ללמוד יותר וקוראים תיגר על לא מעט דברים. הרבה מאוד מוצרים פונים מלכתחילה לאותו קהל יעד, וכל מה שנותר הוא להבין איך עושים את זה נכון. מדובר במשימה לא קלה, אבל הבנה של ארבעת האסטרטגיות הבאות יגרמו לכם להבין במה להתמקד.

שימוש בסרטונים באיכות גבוהה

הדור הזה אוהב לצרוך דברים בקלות - תוכן איכותי שמוגש לו בצורה איכותית. אחד הדברים הללו הוא וידאו. שילוב של סאונד, גרפיקה וטקסט יכול ליצור משהו שיעביר את המסר שלכם בשניות ספורות, זאת בצורה יותר אפקטיבית ממאמר או מסדרת תמונות שלעיתים יכולה להיתפס כמתישה על ידי בני אותו הדור. סרטון גם מקודם בלא מעט פלטפורמות פופולאריות, ולכן אין שום סיבה שתתעלמו מהמדיה הזו. היא יחסית מורכבת ויקרה, אבל לרוב מחזירה את ההשקעה בצורה קלאסית. לראיה, שימו לב כמה מהתוכן אותו אתם צורכים או משתפים הוא וידאו, ולכמה סרטונים אתם נחשפים ביום. התשובה כבר נמצאת אצלכם.

קריאייטיב

מבחינתי זה משהו שחשוב בכל קמפיין מסוג כלשהו, אבל חשוב להבהיר: כאן היצירתיות חייבת לקחת חלק אינטגרלי. לרוב האנשים מהדור הקודם לא יהיה כל כך אכפת מהקריאייטיב וגם דברים בנאליים כמו "חורף חם" יכולים לעשות להם את העבודה, כל עוד המבצע או המוצר עצמו מעניין אותם מספיק. בני המילניה לא יסתפקו בזה - הם רוצים משהו מעניין, משהו חדשני, משהו שימשוך להם את העין. כאשר אותם חבר'ה צורכים כמויות עצומות של מידע ומדיה, בין אם פרסומיים ובין אם לאו, קשר להפתיע אותם ולמשוך להם את העין. קריאייטיב חכם מצליח להשיג את המשימה הזו, ומשיג הערכה רבה שיכולה להיות מתוגמלת בשיתוף וויראליות על ידי אותו קהל מתבקש.

פילוח חכם

למרות ההגדרה הכוללת, כמו כל קבוצה וקבוצה הקיימת בתחום כלשהו - גם היא כנראה מורכבת מתתי קבוצות אותן ניתן לפלח ולהתאים. גם אם המוצר שלכם מתאים בדיוק לגילאים הללו, יכול להיות שהוא יעבוד יותר באירופה, או בקבוצת גיל מצומצמת יותר. שימו לב מה מתאים למה, ושווקו בהתאם. אין שום בעיה בפרוייקט מילניה שיוצר 3 קבוצות גיל או תחומי עניין שונים - ההיפך, הם יגיבו בצורה מיטבית לכל אחד מהפרסומים הללו בהתאם, והרווח כולו שלכם.

הוסיפו תכלית לעסק שלכם

המיליניאל הממוצע לא מעוניין רק לתמוך במוצר, הוא רוצה גם לתמוך בחזון. עסק שעובד במשותף עם עמותה מסוימת ומקדיש חלק מהרווחים שלה לאותו עסק, כנראה יעורר יותר עניין מאשר עסק שלא מקדיש כלום. חשיפה לשיתופים כאלו מגדילה את הקהל שלכם ומקטלגת אתכם כאכפתיים וכתורמים לזולת. הרבה מאוד מאותם אנשים יעריכו את זה, והרווח כולו שלכם, ואני לא מדבר על רווח כספי.

השיווק נשאר בידיים שלכם - אבל הכוח עדיין וכנראה גם יהיה בידיים שלהם. קראו שוב ושוב, הפנימו זאת ותתחילו לפרסם באמת כמו שהם מצפים מכם שתעשו. נחשו מה? חברות שהבינו את זה, מצליחות להשיג הישגים נאים מאוד בכל תחום. למה? כי הם הוכיחו את עצמם למי שנותן פה חלק נכבד מהטון. בנוסף, גם תלמדו לשווק לעצמכם - וזה כבר תכונה שאין לרוב האנשים בימינו. בהצלחה!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.