5 ינואר 2019 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את צ'אטווי

צ'אטווי מפתחת סביבת עבודה המספקת כלים לתקשורת ולניהול תהליכים ופרויקטים המייעלת משמעותית את העבודה והאינטראקציות בצוותים ובארגונים.

מי אנחנו? 

צ'אטווי מפתחת סביבת עבודה המספקת כלים לתקשורת ולניהול תהליכים ופרויקטים המייעלת משמעותית את העבודה והאינטראקציות בצוותים ובארגונים. שמנו לנו כמטרה להנגיש את טכנולוגיות התקשורת והקולבורציה בזמן אמת (real time communication & collaboration) למגוון הרחב של התעשיות במשק ולא רק לעולם ההיי-טק, שמפיק תועלת רבה מפתרונות דומים, זאת באמצעות חיבור ממשק הצ'אט המוכר עם עולמות הניהול הפנים ארגוני. בעזרת צ'אטווי הארגון מעלה את רמת השקיפות, חוסך בזמן, משפר את איכות הביצוע ומשמר את המידע שלו במקום אחד ונגיש. 

 

מה אנחנו מחדשים? 

הפתרון של צ'אטוויי משלב פשטות ואפקטיביות, מה שהופך אותו לנגיש ורלוונטי עבור צוותים וקולגות העובדים בכל סוג של תעשיה. זאת בניגוד לפתרונות הקיימים כיום, שהם הרבה פחות אינטואיטיביים, נסמכים על פתרונות צד שלישי ודורשים מאמץ רב יותר והתערבות מתמידה כדי לעבוד ביעילות. 

תקשורת יעילה בארגון היא הבסיס לקבלת החלטות נכונות ועבודה שוטפת תקינה, אך כאשר היא מתבצעת על פני מערכות רבות ושונות, קיים חוסר סדר ותהליכים חשובים משתבשים. לכן שילוב של ערוץ תקשורת מרכזי, ע"ב מסרונים מידיים (Instant Messaging - IM) יחד עם כלי ניהול משימות, קבצים, יומן וכדומה, למעשה מונע מצבים אלה. 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא 

האתגר הכי גדול של צ'אטווי הוא להצליח לשמור על פשטות ובו בזמן לספק פתרונות איכותיים ויסודיים העונים על צרכי לקוחותינו. השאיפה שלנו היא לחקות את המודלים המצליחים של WhatsApp, Facebook Messenger וכדומה בכל הנוגע לממשק וחווית המשתמש, מה שיאפשר למשתמשים כניסה חלקה למערכת, ולהנחיל עקרונות אלה גם לשאר הכלים בה. 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי 

אנחנו מאמינים שהפתרון שלנו מגיע לשוק בדיוק בזמן הנכון, זמן בו חברות רבות החלו לנהל חלק משמעותי מפעילותן בעזרת אפליקציות IM מתוך ההבנה שדואר אלקטרוני כבר לא המענה הנכון לכל צרכי התקשורת שלהם, והתחושות נכונות. מחקרים רבים מראים כי הדוא"ל מאט משמעותית את התהליכים בארגון עקב היותו כלי א-סנכרוני שלא מיועד לעורר דיונים ולהשפיע בזמן אמת על הנעשה. עם זאת, שילוב אפליקציות IM מעורר בעיות אחרות כגון ריבוי הקשרים בשיחה, חוסר יכולת לבצע מעקב, קושי באחזור נתונים וכדומה. זאת בשל העובדה שמערכות אלה לא נועדו לעבודה מסוג זה. אנחנו מאמינים כי צ'אטווי מספקת מענה לכשלים אלה בדיוק ומגשרת בין עולם התקשורת לעולם הניהול והפרודוקטיביות. יחד עם הממשק המוכר והנוח אנחנו מאמינים שנצליח לשבור את מרבית המחסומים הכרוכים באימוץ טכנולוגיה חדשה בקרב העובדים. 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי 

תשוקה עזה לפתור את המכאובים שזיהינו אצל קהל היעד שלנו, מהם צוותים וארגונים סובלים יום יום. בתחום כה רווי בפתרונות עלינו להשקיע כל העת בלמידה ומחקר וכמובן בהקשבה ללקוחותינו על מנת לזקק את הפתרונות שאנחנו מציעים. 

 
רצינו לומר תודה ל 

למייסד החברה, רוני צארום, אשר תומך בנו ללא לאות ומאמין בדרך בה אנו הולכים. כמי שעבר כברת דרך ארוכה בעולם היזמות, הליווי של רוני מסייע לנו פעמים רבות לקבל החלטות נכונות ולהיות בטוחים שאנו בדרך הנכונה. 
 
 

בעוד שנה מהיום אנחנו 

נהווה גורם בלתי נפרד מ"פס הייצור" של אלפי ארגונים, קטנים כגדולים, בישראל ובעולם. צ'אטווי שואפת למצב את עצמה כפלטפורמה שהצליחה להביא את הבשורה של מעבר ארגונים, ממגוון תעשיות, לטכנולוגיית זמן אמת, ובכך לסייע להם לשנות הרגלי עבודה, ולהביא תוצרים טובים יותר בזמן קצר ממה שהיו רגילים. 

 

כדאי לעקוב אחרינו כי 

אנחנו בעיצומו תהליך מרתק של יציאה לאוויר וכבר מלווים עשרות ארגונים שהתחילו את דרכם איתנו. מעבר לזה יש לנו עוד המון תכניות בקנה, ואנחנו מזמינים עוד ועוד צוותי עבודה להצטרף למהפכה.  

 

ככה שומרים איתנו על קשר 

באתר שלנו  www.chatway.com 
בדף הפייסבוק 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.