19 ינואר 2014 | יובל מעוז
5 רעיונות אחרים להגברת המכירות המקוונות שלכם

להביא את הכנסים לאתר, להבין מה הגולשים רוצים ועוד רעיונות חדשים

אחרי ששינתם את עיצוב האתר, ניסחתם "קריאה לפעולה" ועשיתם כל שביכולתכם להשרות נינוחות על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, עדיין יש רעיונות נוספים שלא ניסיתם כדי למצות את הפוטנציאל מהעסק המקוון. מלבד האפשרויות הסטנדרטיות להוביל גולשים מהכניסה לאתר עד לקופה לאורך כל שלבי המכירה, יש כיום הרבה חברות שעובדות על יישומים שיכולים להעלות את הסיכוי להגברת המכירות. 

 

בשבוע שעבר ערכה איביי-ישראל את הכנס השנתי שלה בתל-אביב, שבו כינסה יזמים, מוכרים ונציגי חברות גדולות העוסקות בתחום המכירות אונליין. במהלך הכנס הציגו כמה חברות סטארט-אפ את המוצרים שלהן שמטרתם להעלות את רמת המעורבות של הגולשים באתרי מכירות ולהגביר מכירות. הנה כמה חברות סטארט-אפ שהציגו באירוע והפיתוחים שלהן מעודדים מכירות אונליין:

 

1. ליצור זירת אירוע עם ExpoLike

 

אקספולייק יוצרת פלטפורמה שבאמצעותה ניתן לבנות זירה המדמה כנס או אירוע בתוך האתר. באמצעות הפלטפורמה הגולשים מגיעים למקום שבו הם פוגשים מוכרים וקונים נוספים, ויכולים להצטרף לשיחה, להרצאה, להחליף כרטיסי ביקור עם אנשים ולהיות בקשר עם אנשים נוספים באתר.

 

 

 

2. לייצר לפי הביקוש: zeekit

 

אם אתם עסק קטן שלא יכול להחזיק מלאי גדול מהמוצרים, זיקית יוצרים אפשרות נוחה להתאים את הייצור לפי הביקוש שעולה מדרישות הלקוחות שלכם. באמצעות היישום של החברה תוכלו לשנות את העיצוב של המוצרים שמופיעים בחנות הווירטואלית שלכם ולייצר את המוצר בהתאם להזמנות שמתקבלות בפועל בידי הגולשים. כך גם תוכלו לחוש מבעוד מועד מהן ההעדפות העיצוביות של הלקוחות שלכם ולבצע התאמות בהתאם.

 

3. Crazylister

 

אם בין אפיקי המכירה שלכם נמצאת גם חנות באיביי, אז קרייזיליסטר יכולים להקל עליכם מאוד. החברה פיתחה כלי ליצירת רשימות מוצרים למכירה באיביי. הכלי פשוט ונוח לשימוש ופועל בשיטת ה-drag&drop.

 

 

 

4. להכניס את עולם האפליקציות לאימייל עם powerinbox

 

פאואראינבוקס משנה את חווית השימוש באימיילים עם הכנסת אינטרקאטיביות במדיום הוותיק. באמצעות הטמעת קוד בדיוורים שאתם שולחים, האימיילים שיישלחו יהיו דומים יותר לחווית גלישה באתר מאשר לאימיילים סטטיים, מה שמעלה את רמת המערובות של הגולשים עם התוכן.

 

5. clinch: יצירת וידאו אוטומטי למוצר

 

clinch יוצרים סרטון וידאו אוטומטי למוצרים באמצעות תמונה, תגי מחיר ומידע שמכניסים המוכרים בחנות המקוונת. הפלטפורמה מתאימה למגוון מוכרים, החל ממוכרי מוצרים קטנים, דרך מסעדות ועד סוכניות נדל"ן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.