שירלי לייבוביץ' שאלה את עצמה שאלה פשוטה: איך להקים את הסופר השכונתי הכי מצליח בעיר? התשובה קצת יותר מורכבת...
איך להקים את הסופר השכונתי הכי מצליח בעיר ?
מתחת לבית שלי יש סופר קטן ומוצלח במיוחד. זה גרם לי לחשוב איך יכול להיות שתושבי השכונה והעיר מעדיפים להגיע לסופר קטן עם מחירים גבוהים כשיש תחרות כל כך גדולה בסביבה, עשרות מרכולים ורשתות מזון גדולות עם משלוחים אונליין.
התשובה היא השילוב המרובע : צורך, שירות, איכות נוחות ! אנחנו קוראים לו סופר גלובלי מהסיבה שרבים מתושבי העיר מגיעים אליו כי הוא חוסך להם המון זמן והאיכות פשוט מעולה. הם לא צריכים לעמוד בתורים ארוכים או לחפש שעות את המצרכים. כל המוצרים מסודרים, נקיים ומהירים לקנייה. אם רוצים להזמין אונליין אפשר בקלות לשלוח בוואטסאפ במקום להתחיל לחפש באתר אונליין. ולגבי הצורך זה החלק שנראה מובן מאליו כולנו צריכים לקנות לחם השאלה רק מאיזו חנות.
אם אתם שואלים את עצמכם, נו אז מה הקטע עם הסופר ? בעיניי זאת הדוגמה האולטימטיבית להקמת מיזם שסיכויי ההצלחה שלו גבוהים יחסית למיזמים אחרים. מהסיבה שהצורך ברור, אף אחד לא צריך להתנסות לבדוק ולחזור אליהם. הלקוחות לא יבקשו פיילוט חינמי, הם מבינים שהם צריכים לקנות לחם ומשלמים.
חשוב לציין שאנחנו bootstrap , החשיבה הזאת נכונה ליזמיות ויזמים שלא מעוניינים לרדוף אחרי ההשקעה הבאה ומעוניינים לבנות עסק שיתן cash flow מהיום הראשון.
אם אתן בעניין של להיות חדי קרן אז תעברו לכתבה הבאה :-)
עכשיו תפתחו את המקרר ותאכלו את הגלידה.
בתיאבון.
שירלי לייבוביץ'
יזמת ShopUps
LinkedIn