10 מרץ 2014 | מערכת StartIsrael
אקסיס תל-אביב: נקודת המפגש בין משקיעים בינלאומיים לסטארט-אפים מקומיים

Axis Innovation תקיים החודש כינוס בתל-אביב; בשנה שעברה זה נסגר בשש עסקות משמעותיות

משקיעים מובילים מ-15 מדינות נמצאים בדרך לישראל כדי לגלות חברות סטארט-אפ חדשות במהלך ועידת אקסיס. הוועידה תתקיים בתל-אביב ב-19-18 במארס.

 

Axis Innovation היא רשת עולמית המחברת בין סטארט-אפים למשקיעים בינלאומיים. בכינוס החודש בתל אביב ייפגשו סטארט-אפים מבטיחים עם משקיעים בינלאומיים.

 

ועידת אקסיס תל אביב, שתתקיים במרכז פרס לשלום, תספק הזדמנות ייחודית למשקיעים בינלאומיים לפגוש באופן אישי חברות ישראליות מלהיבות שהטכנולוגיה שלהן משנה את הסטטוס-קוו במגוון רחב של סקטורים טכנולוגיים.

 

בין המשקיעים שהבטיחו הגעתם נמצאים נציגים מחברות ידועות, ביניהן  T-Venture ,Panasonic Ventures ,Pix Vine Capital מסינגפור,  Intel Capitalמישראל, ויואב לייטרסדורף, יזם חברת LY מארצות הברית.

 

בנוסף, גם קבוצת המשקיעיםAngel Investor Mumbai  מהודו יגיעו לכנס והמאיצה לסטרטאפים בעולם הערבי Mena Apps.

 

"האירוע בשנה שעברה הוביל לסגירה של 6 עסקות משמעותיות, מה שמוכיח כי שמירה על אירוע אינטימי של עד 25 סטארטאפיסטים ומשקיעים בעלי שיעור-קומה הופך את ועידת אקסיס לאירוע יוצא מן הכלל מבין האירועים מסוג זה", אומר אד פרנק, מייסד אקסיס.

 

"אנו מכירים בישראל מזה שנים רבות כמקום של רעיונות חדשניים ומעורבים בנעשה בה מזה זמן רב. באמצעות אירועים כמו אקסיס היינו רוצים להרחיב את מערכות היחסים וזרימת העסקאות מישראל עוד יותר". אומר הולגר וגנר מנהל השקעות בכיר בטי ונצ'ור.

 

באמצעות פאנלים לדיונים משותפים יניב האירוע בן היומיים תובנות מאירות עיניים על הפיתוחים האחרונים בישראל בנושאים של טכנולוגיות מובילות הכוללות מדיה דיגיטלית, IT, מסחר אלקטרוני, אבטחת סייבר וטכנולוגיה רפואית. מיד לאחר הוועידה בתל-אביב תתקיים ועידת אקסיס בנצרת ב-20 במארס, אשר תתמקד בהזדמנויות להשקעה בחברות סטארט-אפ ערביות-ישראליות הממוקמות בצפון הארץ.

 

 

אד פרנק, מייסד אקסיס ומייסד-שותף שלBootcamp Ventures   ומנכ"ל לשעבר של  IDT Ventures, שיתף עמנו כמה תובנות על יציאה לשווקים גלובליים:

 

כסטארט-אפ השואף להגיע לשוק העולמי, למי צריך להתחבר וליצור קשרים?

 

"סטארט-אפ צריך להתחבר ללקוחות שהם 'סטארט-אפ פרינדלי', ומוכנים לנסות דברים חדשים – אבל מבינים שהסטארט-אפים החדשניים ביותר לרוב נמצאים רחוק מהם, מבחינה גיאוגרפית, ולעיתים גם מבחינת התרבות העסקית".

 

"בנוסף, מה שבהחלט עשוי לעזור לאסטרטגיה גלובלית היא למצוא משקיע עם גישה בינלאומית, שיכול לעזור לסטארט-אפ לעשות צעד ראשון בשוק זר".

 

מה רואים משקיעים לא-ישראלים כשחברות סטארט-אפ ישראליות פונות אליהם?

 

"ישראל יצרה לעצמה שם כמקור לחדשנות. משקיעים לא-ישראלים רוצים מה חדש ומרגש, מה יכול להצליח בשווקים שמהם הם מגיעים, ואם הם יכולים לחבר את הסטארט-אפים הישראלים לפורטפוליו החברות הקיים שלהם – או לחברה הגדולה, אם מדובר בתאגיד גדול".

 

במה כדאי לסטארט-אפ למקד את המאמצים ביציאה לשוק העולמי – שיווק, גיוס הון, פיתוח המוצר?

 

"להתמקד בלקוחות, גם בלקוחות הלא-משלמים. החברה צריכה לצבור נוכחות בשווקים החדשים. לקוחות רבים צריכים התאמות לצרכים שלהם וגם לקוחות לא-משלמים יכולים להפוך ללקוחות משלמים עם הזמן. הרעיון הוא ליצור יחסי רווח לשני הצדדים לטווח ארוך".

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.