11 דצמבר 2014 | מערכת StartIsrael
אירוע Coporate Edition המפגיש תאגידי ענק עם חברות סטארט-אפ יתקיים שבוע הבא במשכן הבורסה החדש בתל אביב

מעל 20 משקיעים ישתתפו בכנס מטעם תאגידים בינלאומיים דוגמת מאסטר קארד, פורד מוטורס, דויטשה טלקום, ATT, אורקל, IBM, אינטל וונצ'רס, מיקרוסופט ואחרות. 15 סטארט אפים יציגו במשך 4 דקות את הטכנולוגיה שלהן בפני המשקיעים.

מעל 20 משקיעים ישתתפו בכנס מטעם תאגידים בינלאומיים דוגמת מאסטר קארד, פורד מוטורס, דויטשה טלקום, ATT, אורקל, IBM, אינטל וונצ'רס, מיקרוסופט ואחרות.

15 סטארט אפים יציגו במשך 4 דקות את הטכנולוגיה שלהן בפני המשקיעים.

 

אירוע המשקיעים הגדול, Axis Tel Aviv: Corporate Edition, שמטרתו ליצור מפגש ייחודי בין חברות סטארט-אפ למשקיעים המייצגים תאגידים בינלאומיים יתקיים שבוע הבא (ב', 15.12.14) במשכנה החדש של בורסת תל אביב. 

 

המטרה היא להעניק ליזמים הזדמנות יוצאת דופן לפגוש בצורה אישית משקיעים המייצגים חברות ענק בינלאומיות ולהציג בפניהם את הפיתוחים הטכנולוגיים שלהן.

 

בין המשקיעים שישתתפו נמנים נציגים מטעם Master Card, פורד מוטורס, AT&T, דויטשה טלקום, IBM, אורקל, אינטל וונצ'רס, מיקרוסופט, Citi, קימברלי-קלארק ואחרות. האירוע מתקיים על ידי Axis Innovationשהוקמה על ידי  אד פרנק ומתמחה ביצירת קשרים וליווי מהלכים עסקיים לחיבור בין חברות סטארט-אפ לגופי השקעה ומקיימת אירועים דומים בערים שונות בעולם.  עד כה, סייעה Axisבגיוס של גיוסי הון ל – 10 חברות סטארט-אפ.

 

המשקיעים יוכלו בזמן קצר לפגוש יזמים של חברות סטארט אפ ישראליות ולהתרשם מהפיתוחים המלהיבים שלהן בתחומי סייבר, מסחר אלקטרוני, מובייל, מדיה דיגיטלית, האינטרנט של הדברים (IoT), Healthcareועוד. באירוע יציגו כ – 15 חברות שנבחרו בתהליך מיון מתוך מעל 200 סטארט-אפים שהגישו מועמדות.

 

במקביל, יתקיימו פאנלים ודיונים משותפים בנושאים שונים במטרה לקדם השקעות ושיתופי פעולה בתחומי הפיתוח כגון כיצד לעבוד טוב יותר עם תאגידים, ההבדלים בין פעילות מול קרנות הון סיכון (VC) לתאגיד, מה התאגידים מחפשים בסטארט-אפ ועוד.  

 

ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות בעולם מבחינת החברות הרב-לאומיות הפועלות בה אולם חברות סטארט-אפ רבות אינן יודעות מה חברות אלה מחפשות וכיצד להגיע אליהן ולשם כך נועד ה – Axis Corporate Edition.

 

בין החברות שנבחרו:

 

 חברת Rotary View מפתחת טכנולוגיה מבוססת-ענן להצגת מוצרים באתרי אינטרנט בצורה אינטראקטיבית. המערכת ממירה בפעולה אוטומטית מדיה פאסיבית לחווית רכישה אינטראקטיבית, אשר בה הלקוח יכול להתרשם טוב יותר מהמוצר, להתחבר אליו ולהרגיש אותו באופן מוחשי יותר. כמו כן, באמצעות אינטגרציה פשוטה ויחידה, המערכת מנהלת את כלל המשאבים החזותיים של המוצר, כגון - תמונות, קטעי וידאו, תצוגת תלת-מימד, תצוגת 360 מעלות וכו'. במקביל מתבצע מעקב אחר פעילות המשתמש לטובת אנליטיקה, אופטימיזצית תצוגה אוטומטית, דוחות, התראות זמן אמת ועוד.

 

חברת Zuznow - פלטפורמת ההתאמה למובייל האוטומטית של חברת זוזנאו פותרת את האתגר המרכזי של כל חברת ענק המחויבת להעביר מאות ואלפי אפליקציות - ווב קיימות המניעות את הארגון, למובייל. במטרה למצוא לנושא זה פתרון, מפתחת זוזנאו את פלטפורמת ההתאמה למובייל לאפליקציות אנטרפרייז. זוהי כיום הפלטפורמה האוטומטית היחידה שמאפשרת להעביר ארגון שלם למובייל, בזמן מועט ביותר, ובכעשירית מההשקעה הנדרשת בפתרונות אחרים  פלטפורמת זוזנאו משרתת  כ- one-stop-shopלכל סוגי האפליקציות ווב הקיימות, בין אם כאלו הפונות לצרכן (B2C), ובין אם אפליקציות ארגוניות (B2B, B2E, legacy).

 

Winkapp - החברה השיקה לאחרונה אפליקציה (לאנדרואיד ולאייפון) המבוססת על טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לקשר מיידית בין אלמנטים בעולם הפיסי לתכנים דיגיטליים.

בעזרת אפליקציית WinkApp ניתן להשתמש בסמרטפון כ"עכבר" כדי לתווך בין העולם שמסביבנו ועולם הדיגיטל: מכוונים את הטלפון לטקסט או תמונה מגזין/עיתון/פרסומת, וכן גם למוצרים ואריזות- לוחצים ומקבלים וידאו, תמונה, מאמר, קופון או כל תוכן אחר שקושר לו מבעוד מועד. כמות הלינקים אינה מוגבלת ואינה פוגעת במראה התוכן המודפס. הטכנולוגיה המהפכנית מאפשרת לקשר כל תוכן מודפס, חדש או שכבר קיים, בכל פונט ובכל שפה.

 

 

IonMed –  פיתוח בטכנולוגיית "פלזמה קרה" המאפשרת שימוש בטוח בחומר על גוף האדם ומחליפה את החוט והמחט ומונעת צלקות על הגוף.פלזמה הינו מצב צבירה בפני עצמו, בנוסף למוצק, נוזל וגז. מחקרים הראו שביכולתה לחטא, לשלוט בדימום, לטפל בכוויות ולחבר רקמות במצבים כירורגיים.למרות היתרונות הללו, היה עד כה שימוש מוגבל לפלזמה בשל הטמפרטורות הגבוהות שבהן היא חייבת לפעול - מה שעלול להסב פגיעה לרקמות הגוף.IonMedמנסה לשנות את המצב הזה עם טכנולוגיית "פלזמה קרה" פורצת דרך בשם BioWeld1. המאפשר פלזמה ב-40 מעלות צלזיוס ובטוחה לשימוש על גוף האדם. הליך החיבור נמשך רק מספר דקות ואוטם את האזור כולו.  BioWeld1 מותיר צלקות מזעריות בלבד ואינו דורש הכשרה מורכבת לתפעול.

 

במקביל, המשקיעים יוכלו בזמן קצר לפגוש יזמים של חברות סטארט אפ ישראליות ולהתרשם מהפיתוחים המלהיבים שלהן בתחומי סייבר, מסחר אלקטרוני, מובייל, מדיה דיגיטלית, האינטרנט של הדברים (IoT), Healthcareועוד. במקביל, יתקיימו פאנלים ודיונים משותפים בנושאים שונים במטרה לקדם השקעות ושיתופי פעולה בתחומי הפיתוח כגון כיצד לעבוד טוב יותר עם תאגידים, ההבדלים בין פעילות מול קרנות הון סיכון (VC)לתאגיד, מה התאגידים מחפשים בסטארט-אפ ועוד.   

 

"סקירה של ההשקעות הגדולות שנעשו השנה בחברות סטארט-אפ ישראליות מגלה כי מי שהובילו את הגיוסים היו דווקא תאגידי ענק בינלאומיים שהופכים לשחקן המרכזי בתעשייה", אמר אד פרנק, מייסד ומנכ"ל Axis Innovation. "לאור זאת, ראינו לנכון ליצור פלטפורמה הממוקדת ביצירת ממשק ייחודי בין תאגידים בינלאומיים וקרנות סיכון של תאגידים (CVC), המכירים בערך החדשנות של ה – start-up Nationומחפשים הזדמנויות השקעה ואפשרויות פיתוח עסקי שיעניקו להם 'נחיתה רכה' יותר בשוק, לבין יזמים ישראלים. הכנס מעניק להם ההזדמנות יוצאת דופן לפגוש אישית ולהציג בפני נציגים בכירים מטעם תאגידים בינלאומיים את היכולות החדשניות שלהם ".

 

 

לאתר האירוע.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.