4 פברואר 2015 | אדם קאלינן
הגדלנו פי 5 את המכירות שלנו באינטרנט תוך חודשיים עם הצעדים האלה - גם אתם יכולים

חשוב לציין שאת הצעדים שאני מתכוון לדבר עליהם, לגבי כיצד השגנו עליית מכירות באינטרנט ביותר מ-500% ב- 60 יום, ייתכן וייראו בסיסיים בעיני אלו מכם שיש להם חברות עם מחלקות הבנויות סביב מדיה חברתית ו\או רכישת לקוחות באינטרנט. מאמר זה והצעדים הכלולים בו, תפור עבור מי שמנהלים סטארט-אפים קטנים ואלו שאינם בטוחים כיצד להתאים את הכלים הנחוצים במקומם כדי להשיג צמיחת רווחים משמעותית דרך פלטפורמה מקוונת.

הייתי במספר סוגי עסקים, אבל עכשיו אני מעורב בעסק מוצר צריכההראשון שלי- שמהווה למידה חשובה וגם בודקת את הסבלנות שלי. השתמשנו ב-BottleKeeper כפלטפורמת מסחר אלקטרוני ישירה לצרכן וזכינו להצלחה לא בטלה במשך עשרת החודשים האחרונים. אבל רק לאחרונה גיליתי את הכוח שיש לפרסום בווידאו בפייסבוק ואני חייב לומר, BottleKeeper לעולם לא יהיה אותו דבר.

 

חשוב לציין שאת הצעדים שאני מתכוון לדבר עליהם, לגבי כיצד השגנו עליית מכירות באינטרנט ביותר מ-500% ב- 60 יום, ייתכן וייראו בסיסיים בעיני אלו מכם שיש להם חברות עם מחלקות הבנויות סביב מדיה חברתית ו\או רכישת לקוחות באינטרנט. מאמר זה והצעדים הכלולים בו, תפור עבור מי שמנהלים סטארט-אפים קטנים ואלו שאינם בטוחים כיצד להתאים את הכלים הנחוצים במקומם כדי להשיג צמיחת רווחים משמעותית דרך פלטפורמה מקוונת.

 

תחילה, בואו נבנה את היסודות.

 

הפכו את תהליך הרכישה לפשוט

 

יש עשרות, אם לא מאות, מאמרים וספרים הכתובים על מסחר באינטרנט ועל החשיבות קליקים ספורים עבור הלקוח הפוטנציאליוצפייה במעט עמודים ככל האפשר בין הנקודה בה הם מתעניינים לנקודה בה הם השלימו את העסקה. עבור Bottlekeeper השתמשנו ב-WooCommerce כחנות המובנית שלנו והשתמשנו במספר תוספים שאפשרו לנו לקצר את הצעדים בין ההחלטה לרכישה.

 

אחד התוספים הללו נקרא "רכישה ישירה" (Direct Checkout) ובעל האפשרות עבור הלקוחות לדלג על עמוד העגלה ולהגיע ישר לעמוד התשלום כשהם בחרו במוצר או בכמות שהם מעוניינים בה. על ידי הורדת עמוד "העגלה" וקיצור התהליך, הורדנו את שיעור ה"עגלות הנטושות" ביותר מ-10 אחוז, מה שאומר שסגרנו יותר עסקאות.

 

תפסו את הקהל שלכם

 

אם אתם מתכוונים לבזבז כסף כדי להביא לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם, כדאי שתבינו כיצד להשאיר אותם שם וגם להניע אותם- שימו לב שיש שלבים שונים של הנעה, מהצטרפות לרשימת המיילים שלכם ועד להשלמת עסקה מנופחת.

 

כן, אתם צריכים אמצעים חזותיים מרתקים בעלי מסר ברור ותוכן נהדר, עליהם ניתן לקרוא הכל בעשרות ומאות ספרים ומאמרים על מסחר מקוון כאמור. ברגע שיש לכם את זה, השתמשו בפופאפים של כניסה\יציאה מכוונים המתמרצים את האדם לקחת חלק פעיל.

 

ב-BottelKeeper השתמשנו בתוסף הנקרא "PopupAlly"המאפשר לנו להשיג את תשומת לב הלקוח שהם נכנסים לאתר על ידי הצעת קוד סודי להנחה של 10 או 20 אחוז למי שמצטרף לתפוצת המיילים, שאותו ניתן לממש מיידית לצורך רכישה. השתמשנו גם בפופאפ של "יציאה מכוונת", אשר יודע מתי הלקוח מתכוון לעזוב את העמוד ומזכיר לו את קוד ההנחה הסודי שהם עלולים לאבד.

 

הכנסת פופאפים מכוונים לכניסה ויציאה התבטאה בעלייה של 32 אחוזים בשיעור ההמרה שלנו וביותר משילוש רשימת הנמענים שלנו בחודשיים.

 

השתמשו בווידאו, לא בתמונות

 

אז עכשיו שאתם מוכנים ללכוד את הלקוחות הפוטנציאליים שהגיעו לאתר שלכם, בואו נבין כיצד להכווין את חלקם לדרך שלכם. ב-BottelKeeper השתמשנו בפייסבוק וניצלנו באופן מלא את ההעדפה האחרונהשלו לפרסום בווידאו. אני מתכוון לכך שפייסבוק השיקה לאחרונה פרסומות בווידאו עבור עסקים, והם שמים דגש ענק על קידום פרסומות אלה על פני פרסומות תמונה רגילות, אז עכשיו זה הזמן לנצל זאת.

 

ראשית, השתמשו בקריאייטיב שלכם כדי לצלם וידאו של המוצר או השירות שלכם בפעולה- כן, אתם יכולים לשלם עבור זה אבל אנחנו לא עשינו זאת, ובמקום זה השתמשנו במצלמת DSLR  כדי לצלם וב-iMovieלצורך עריכה. אם ניתן, צרו מספר סרטוני וידאו ובדקו אותם זה לצד זה.

 

לאחר מכן צרו קמפיין באמצעות חשבון הפייסבוק העסקי שלכם, המטרגט את הלקוחות האידיאליים שלכם. כשאתם מתלבטים אם לטרגט לקוחות ב"תחומי עניין" או "התנהגות", דעו שהאחרון מבוסס על משתמשים שבצעו צעדים הקשורים לשוק שאתם מטרגטים- מה שאומר שסביר להניח שהם יותר יגיבו בצורה אקטיבית למותג שלכם. כעת השיקו את הקמפיין שלכם בסכומים נמוכים כדי לבחון תגובות- צריך 10- 20 דולר ליום במשך חמישה ימים כדי לחזור על כך ולעשות מבחן חדש.

 

ככל שהתגובות שלכם למודעות משתפרות ויותר אנשים מגיעים לחנות המקוונת שלכם, אתם יכולים להתחיל למדוד את ההוצאה הכרוכה במשיכתכמה שיותר לקוחות לחנות שלכם ולקוות להשיג קצת ויראליות- כמו שאנחנו הצלחנו- שתאפשר לכם להעלות את המכירות ביותר מ-500 אחוזים בחודשיים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.