17 מרץ 2015 | אור פיאלקוב
10 אתרים מהעולם שכל מפרסם בפייסבוק חייב להכיר

הרבה אנשים שואלים אותי על אתריםשמהם אני מתעדכן על כל מה שחדש בפרסום בפייסבוק. הנה 10 אתרים מהעולם שאני ממליץ שכל מנהל מדיה חברתית יעבור עליהם לפחות פעם בשבוע. האתרים האלו מכילים הרבה מדריכים, עדכונים, הסברים וחדשות על פרסום בפייסבוק. יש הרבה אתרים שאפשר לקרוא, אך ריכזתי פה רשימה של כמה אתרים שאני מאוד אוהב וקורא לפחות פעם בשבוע.

הרבה אנשים שואלים אותי על אתריםשמהם אני מתעדכן על כל מה שחדש בפרסום בפייסבוק. הנה  10 אתרים מהעולם שאני ממליץ שכל מנהל מדיה חברתית יעבור עליהם לפחות פעם בשבוע. האתרים האלו מכילים הרבה מדריכים, עדכונים, הסברים וחדשות על פרסום בפייסבוק. יש הרבה אתרים שאפשר לקרוא, אך ריכזתי פה רשימה של כמה אתרים שאני מאוד אוהב וקורא לפחות פעם בשבוע.

 

1.    Jon Loomer

 

      jonloomer-logo

 

 

ג'ון לומר הוא הגורו שלי בכל מה שנוגע לפרסום בפייסבוק, הבלוג שלו מכיל עשרות מאמרים על כל היבט של פרסום בפייסבוק. חוץ מפוסטים ומדריכים על פרסום בפייסבוק, הוא עושה וובינרים ופודקאסטים שנותנים הרבה ערך מוסף - מומלץ בחום. הוא משתדל לעדכן את האתר כמה פעמים בשבוע והראשון שמוציא מדריכים על כל כלי פרסומי חדש בפייסבוק.

 

2.   Social Times

 

 socialtimes-logo

 

 Social Times הוא איחוד של Allfacebook - אתר החדשות המוביל בכל מה שנוגע לחדשות ועדכונים בפייסבוק ו-Inside  Facebook - , מגזין הפרסום בפייסבוק. האתר הוא חלק מהמגזין Adweek - האתר מעלה כמה פוסטים ביום ובדרך כלל הראשון בלדווח על עדכונים וחידושים. האתר המאוחד כולל הרבה מידע על רשתות חברתיות ומומלץ לעקוב אחריו על בסיס יומי. אני מעלה שם מדי פעם עדכונים שאני מוצא במערכת הפרסום של פייסבוק.

 

3.       Social Media Examiner

 

sme_logo_white

 

Social Media Examiner הוא אתר שמרכז חדשות, עדכונים ומדריכים על פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות. היתרון שלו זה המדריכים המעולים והמפורטים וכן שהוא מארח הרבה כותבים איכותיים שכותבים בו. האתר זוכה לתפוצה גדולה מאוד, וכל כתבה מגיעה לקהל רחב מאוד. האתר עורך כנס שנתי על מדיה חברתית בשם SMM World שנחשב לכנס הטוב ביותר בתחום.

 

 

4.    FB PPC

 

fbppc-logo

 

FB PPC הוא אתר שמפרסם הרבה מדריכים ומידע על פרסום בפייסבוק. באתר כותבים בכירים בהרבה חברות פרסום בינלאומיות ויש בו הרבה מידע חדש על פרסום בפייסבוק. בעיקר מדריכים וטורי דעה על שינוים שפייסבוק עורכת במערכת הפרסום. האתר שייך לחברת הפרסום 3Q Digital.

 

5.    Marketing Land

 

Marketing_Land_logo

 

Marketing Land הוא אתר חדשות שמביא חדשות על מדיה חברתית, ופרסום באינטרנט. האתר מביא כתבות מענינות. אומנם האתר לא מתעסק רק במדיה חברתית, אך יש לו הרבה מידע על פייסבוק ושינוים שהם עורכים בפלטפורמה.

 

6.    PPC Hero

 

ppc_hero-logo

 

PPC Hero הוא אתר שמביא הרבה מדריכים לפרסום באינטרנט. החלק שמתרכז בפרסום בפייסבוק מביא הרבה מדריכים מתקדמים ויעזור לכם להפוך למומחים לפרסום בפייסבוק, המדריכים שלו מפורטים מאוד והאתר מביא הרבה מאוד תנועה מהעוסקים בתחום.

 

7.    Socially Stacked

 

sociallystacked-logo

 

Socially Stacked הוא הבלוג של חברת ShortStack, חברת אפליקציות מהמובילות בעולם. בבלוג הם נותנים המון רעיונות לקידום הפייסבוק שלכם, לקידום תחרויות ובניית תחרויות מעולות. וכן איך לעשות קמפיינים מוצלחים מבחינה עיצובית.

 

8.   Tech Crunch

 

tc-techcrunch

 

טק קראנץ' הוא האתר המוביל לחדשנות טכנולוגית בעולם, והחלק שמתעסק במדיה חברתית מביא הרבה פרשנויות ועדכונים על כל מה שחם בפייסבוק, מומלץ להכנס מדי פעם.

 

9.    Post Planner

 

post-planner-logo

 

Post Planner היא חברה שנותנת ממשק נוח לפרסם פוסטים בפייסבוק, והבלוג שלה מכיל מידע רב על שינוים ועדכונים בפייסבוק ואיך להשתמש בהם בשביל לקדם את העמוד שלכם. הם מעלים הרבה מאוד תוכן באופן יומיומי שלפעמים קשה לעקוב אחריהם.

 

10.   Agora Pulse

 

Agorapulse-Logo

 

Agora Pulse היא מערכת שלניהול עמודי פייסבוק שנותנת כלים מתקדמים. הבלוג שלהם מכיל המון מאמרים איכותים וחלק מהמדריכים בהחלט יכולים להפוך אותכם למומחים למדיה חברתית. 

 

לסיכום, יש הרבה אתרים שמפרסמים מדריכים וכתבות על פרסום במדיה חברתית ופייסבוק, אך השתדלתי לרכז לכם את האתרים שאני מאמין שהם הכי טובים לקדם את הפייסבוק שלכם ולהיות מומחים בפרסום בפייסבוק. אם יש לכם אתרים נוספים שאתם אוהבים - אשמח אם תרשמו אותם בתגובות

תגובות

1. איתן ארבל | 14 פברואר 2016

אחלה מאמר. תודה רבה.


2. אדי | 30 אפריל 2015

אהבתי את הפוסט, ושכנעת אותי לקרוא כמה פוסטים של גון לומר

לא התאכזבתי :-)
תודה אור
אדי


3. גל ניסים | 21 מרץ 2015

תודה על המאמר

תודה על לקט האתרים אור, חשוב להתעדכן בכל השינויים והאפשרויות הטמונות בפייסבוק.


4. אור בן זאב | 18 מרץ 2015

מצוין, הוספתי למועדפים :-)


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.