5 אפריל 2015 | ג'רמי ביימידל
כיצד ניתן לקבל פרסום בעיתונים וכיצד להגיש בקשה להפצת המאמר

בחלק השני בסדרה, דיברתי על בלוגים ובלוגים אורחים. בחלק 3 בסדרה אדבר על כיצד ניתן לקבל פרסום בעיתונים וכיצד להגיש בקשה להפצת המאמר שלך דרך סינדיקציה.

בחלק השני בסדרה, דיברתי על בלוגים ובלוגים אורחים. בחלק 3 בסדרה אדבר על כיצד ניתן לקבל פרסום בעיתונים וכיצד להגיש בקשה להפצת המאמר שלך דרך סינדיקציה.

 

Thought leaders לעתים תוהים כיצד ניתן לפרסם את עבודתם הכתובה בעיתונים. פשוט עקבו אחר הצעדים הבאים. ראשית, חקרו את ההוצל"א השונות כדי לקבל מושג על הנושא המדובר, הסגנון, קהל היעד ומספר המילים. לאחר מכן, בגוף האימייל רשמו מאמר בפורמט AP ותחתיו רשמו ביוגרפיה קצרה ב-50 מילים או פחות, וצרפו תמונת פספורט קטנה לעורך הרלוונטי. ב"עורך רלוונטי" אני מתכוון לעורך אשר עורך את העמוד שבו המאמר יפורסם. בשורת הנושא, השתמשו בכותרת קצרה ותיאורית. זה לא הזמן למטאפורות או לשון פואטית. התמקדו באופטימיזציה של מנועי חיפוש, כלומר רשמו כותרת המתארת בבירור את נושא המאמר.

 

סדרת מאמרים " כיצד להיות Thought leaders":

 

חלק ראשון

 

חלק שני

 

ניתן למצוא כתובות הדואר האלקטרוני של העורכים באתרים של ההוצאות לאור,  ועל ידי רכישת רשימות מדיה דרך חברות כמו Easymedialist.com או MediaBistro.com. חשוב לדעת, שהעיתונים מחפשים לעתים מידע מסוים. זכרו גם שחלק מהעורכים והמפרסמים מאפשרים שהעבודה תישלח למספר רב של עורכים, בעוד שאחרים מפרסמים רק חומרים אקסלוסיביים. אם תפרו את החוקים של העורכים אל תצפו שאותו עיתון יפרסם אתכם שנית.

 

לגרום לעבודה שלכם להיות בסינדיקציה היא אחת הדרכים הטובות ביותר שיגרמו לכם להיחשב כ-thought leader. תהליך סינדיקציה הוא תהליך של הפצת העבודה למגוון עיתונים. פעולות סינדיקציה הן כמו תיווך בין כותבי טורים לעיתונים אשר מפרסמים גם עבודות לא אקסלוסיביות. סינדיקציה מאפשרת לכותבי טורים להרחיב בצורה דרסטית את היכולת שלהם להתפרסם במקביל. יתר על כן, רשתות סינדיקציה מאפשרות לכותבים להתפרסם בעיתונים ומגזינים שאחרת לא היו מקבלים עבודות שלא נכתבו על ידי הצוות שלהם. טורים, שלא כמו מאמרים יחידים, הם סדרה של מאמרים על נושא מסוים והם יכולים להיות מספיק מובנים כאשר הם נקראים כחומרים בודדים. סינדיקציה דורשת מהכותב כמות נכבדת של כתיבה- לפחות 2000 מילה.

 

כדי להיות חלק מסינדיקציה, כתבו מסה ארוכה, שיכולה להתחלק לחלקים קטנים העומדים בפני עצמם. לאחר מכן חפשו מידע ברשת על הנחיות לכתיבת מאמרי מערכת סינדקטים בודדים. שימו לב שישנם ערוצי סינדיקציה המייצגים עיתונים באזור גיאוגרפי מסוים, המכסים נושאים מסוימים בצורה בלעדית, או רק מייצגים פרסומים המתאימים לקהל יעד מסוים. כמה רשתות סינדיקציה מאמרי מערכת הם: Canadian Artists Syndicate, Creators Syndicate, Senior Wire, King Features, Tribune Media Services, Universal uClick, and Washington Post Writers Group.

 

בעוד שחלק מרשתות הסינדיקציה מקבלות מסירת עבודות דרך האימייל, רבות מהן מקבלות רק דרך דואר רגיל או ישירות דרך האתר שלהן. עקב המאמרים הרבים שמתקבלים על בסיס יומי והסטנדרט הגבוה של רשתות הסינדיקציה, רק קומץ מבין הטורים נבחרים לפרסום פוטנציאלי. יתר על כן, תגובות לשאלה אם הטור ייבחר יכולות לקחת עד שלושה חודשים. אם הטור מתקבל, העיתון ידון על חוזה עם הכותב המחלק 50-50 את הרווחים שהתקבלו ממכירת הטור. על אף שהסינדיקציה איננה הכנסה גבוהה, היא עוזרת לחזק את המוניטין שלכם כ-thought leader.

 

בחלק 4 בסדרה כיצד להיות thought leader, אדון כיצד ניתן לפרסם את התוכן שלכם במגזינים. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.