1 אוגוסט 2015 | מת'יו טורן
7 תוספים לוורדפרס שיעזרו לכם להשיג יותר טראפיק במהירות

כשזה נוגע לאתר האינטרנט שלכם, אתם רוצים לנצל כל טכנולוגיה שעוזרת למקסם את המאמצים שלכם ולהשיג יותר טראפיק לאתר. חוץ מלייצר תוכן מדהים שאתם מפרסמים בקביעות, מה עוד תוכלו לעשות שממש ימנף את זרם הטראפיק?

כשזה נוגע לאתר האינטרנט שלכם, אתם רוצים לנצל כל טכנולוגיה שעוזרת למקסם את המאמצים שלכם ולהשיג יותר טראפיק לאתר. חוץ מלייצר תוכן מדהים שאתם מפרסמים בקביעות, מה עוד תוכלו לעשות שממש ימנף את זרם הטראפיק?

 

ישנם כמה תוספים מדהימים לוורדפרס שיכולים לעזור לכם לייעל, לבדוק ולקדם את האתר שלכם על מנת להגביר את הטראפיק. הנה שבעה מצוינים מתוכם.

 

1. Sharebar

 

זהו תוסף וורדפרס קל להתקנה שמסתנכרן עם השקעים של הרשתות החברתיות הגדולות כך שהמבקרים יכולים בקלות לשתף את התוכן שלכם. ה- Sharebar מקשר בין המאמר או עמוד הבית לבין הרשת החברתית של הקורא, ויוצר חיבור בין החשבון שלהם לאתר שלכם. משמעות הדבר היא חשיפה מוגברת דרך שיתופים אורגניים, שזה נהדר לא רק עבור הטראפיק אלא גם עבור דירוג ה-SEO שלכם.

 

אתם יכולים לבחור אילו שקעי רשתות חברתיות אתם רוצים להפוך לזמינים, אשר מתאימים באופן הטוב ביותר לתוכן שלכם וה- Sharebar יציג אותם לצד הפוסט. אם עדיין אין לכם אותו, אל תתעכבו עוד בהתקנת התוסף הזה.

 

2. WP to Twitter

 

טוויטר הוא שקע מצוין להפיכת תוכן לוויראלי. תוסף ה- WP to Twitter דומה לרעיון של הקודם, אולם התוסף הזה יוצר פוסט אוטומטי של התוכן בחשבון הטוויטר שלכם. נגמרו הימים של הניסיון להעתיק לינקים ולהדביק אותם לתוך ציוצים אפקטיביים, התוסף של פרסום לטוויטר עושה זאת אוטומטית עבורכם בכל פעם שאתם מפרסמים תוכן חדש.

 

אתם יוצרים את התבנית המותאמת מראש של הציוץ והתוסף יחזור על התבנית הזאת בכל פוסט חדש. התוסף הזה מציע גם ווידג'ט של סרגל כלים צדדי לאתר שלכם להצגת כל הציוצים האחרונים שלכם, ובאופן אוטומטי יכווץ את הכתובות של הפוסטים. תנו לתוכן שלכם להתפרסם אוטומטית בטוויטר באמצעות התוסף השימושי והקל להתקנה הזה, ואז צפו בטראפיק שלכם צומח דרך שיתופים בטוויטר.

 

3. פופ-אפס וכותרות של SumoMe

 

אתר SumoMe מציע שפע של אופציות לתוספים, בחינם ובתשלום, שיכולים ממש לעזור לאתר שלכם להגיע רחוק. חבילת האפשרויות של SumoMe היא נרחבת. היא מציעה פיצ'רים כמו HeatMap, אשר מראה לכם היכן באתר נמצא רוב הטראפיק שלכם, מאפשר לכם להביט פנימה להיכן אנשים מקליקים ומגלים הכי הרבה בתוך האתר שלכם. עוד ישנם כלים כמו Opt- in bar אשר קופץ עם מסר להרשמה המבוסס על קריטריון שאתם מתכנתים. תוסף SumoMe מאפשר גם כלי שיתוף למדיה חברתית, קופסת גלילה עבור Opt-ins בתוך האתר ואפילו כלי לניתוח תוכן.

 

כל ההצעות החזקות של התוסף הזה מפותחות היטב, פשוטות לשימוש באופן מופלא, ולצד זה שהן עובדות נהדר בוורדפרס, תוסף SumoMe עובד במגוון של פלטפורמות נוספות גם. העיפו מבט באפשרויות של SumoMe והירשמו לכמה שיותר, או כמה שפחות, לפי צרכי האתר שלכם. 

 

4. All in One SEO Pack

 

הגברת ה-SEO שלכם תעזור לאתר שלכם להיות מדורג גבוה יותר במנועי חיפוש ודירוג גבוה יותר משמעותו שהאתר שלכם יופיע ביותר תוצאות חיפוש, דבר שבהמשך עוזר להגביר טראפיק. ככל שיותר קל למצוא אתכם, כך יזרום אליכם יותר טראפיק בצורה יציבה.

 

חבילת ה-SEO הכל באחד הוא תוסף תבנית מצוין לוורדפרס שמוסיף באופן אוטומטי את השדות והתגיות שתצטרכו בכל עמוד ובכל פוסט תוכן כדי לעזור לכם להוציא את המרב מהאתר שלכם. התוסף הזה מייעל את הכותרות שלכם לגוגל ומנועי חיפוש אחרים ומייצר תגיות מטא אוטומטית עבור כל פוסט. הוא גם עוזר בסינון בתוך התוכן שלכם וימנע שכפול של תכנים שיכול לפגוע בדירוג ה-SEO שלכם.

 

עבור חוויה ממוכנת שלא תצטרכו בכלל לחשוב עליה, התוסף של All in One SEO הוא הדרך בה צריך ללכת בשביל קידום האתר שלכם.

 

5. Scribe

 

תוכן שיווקי הוא כלי נהדר במרוץ להשגת דירוג SEO גבוה יותר. זה המקום בו תוסף עצמאי כמו Scribe יכול להיות שימושי. התוסף הזה עוזר בחלק המחקרי של אסטרטגיית התוכן שלכם. יש לו פונקציונליות בחיפוש שתוכלו להשתמש בה כדי לכתוב את התוכן הטוב ביותר המתאים לטרנדים עכשוויים שנכונים לאתר שלכם.

 

על ידי יישור קו בין התוכן שלכם לבין הביטויים הנכונים ברחבי הרשת, תוסף Scribe מסייע לכם לא רק לבנות תוכן בעל ערך אלא את התוכן הרלוונטי ביותר עבור דירוג חיפוש. התוסף כולל גם כלי לחיבור בין אתרים, שעוזר לכם למצוא בלוגרים ואנשי מפתח משפיעים בעלי נושאים, כותרות ואתרים דומים לשלכם, כך שתוכלו לשתף את התוכן שלכם או לראות מה עובד טוב עבור אחרים שאפשר לנסות להשתוות אליו.

 

זהו כלי שימושי ביותר להוצאת המרב מיצירת תוכן רלוונטי שהוא גם יעיל להשגת יותר טראפיק.

 

6. Facebook Comments

 

פוסטים שיש להם הרבה תגובות נהדרים עבור קהילת האתר שלכם וגם בשביל SEO. עשו את זה קל עבור אנשים להגיב על הפוסטים והתוכן שלכם על ידי כך שתאפשרו להם להגיב דרך פייסבוק, עם התוסף Facebook Comments. לא רק שאנשים יכולים להתחבר כדי להגיב על האתר שלכם באמצעות חשבון הפייסבוק שלהם, ברגע שהם מחוברים הם יכולים בקלות לשתף ולפרסם את התוכן בחוויה חלקה ונוחה.

 

7.  Websitez Mobile Optimization

 

האם ידעתם שלפי CNN, גלישה בנייד עקפה רשמית את הגלישה במחשב הנייד והשולחני ב-2014? למרות העובדה הזו עסקים רבים עדיין אינם מתחזקים גירסת אתר מותאמת לנייד. אתר שאינו מותאם לנייד יגרום למשתמשים לפרוש ממנו עקב חוויית הניווט המגושמת ולפעמים בלתי ישימה לחלוטין. אל תישארו מאחור.

 

עם תוסף Websitez Mobile Optimization, תוכלו בקלות ובאופן מיידי לעצב גירסת אתר ידידותית לנייד תמורת 50$ בלבד. זוהי השקעה שכל יזם יכול לעמוד בה כדי לוודא שהאתר שלו שמיש עבור משתמשי מובייל.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.