12 אוגוסט 2015 | מערכת StartIsrael
אקסלרטור ראשון בעולם ליאהו- בישראל

יאהו ישראל ו- Entrée Capital משיקות את האקסלרטור SigmaLabs, שיפתח את שעריו למחזור הראשון בספטמבר 2015 עבור סטארט-אפים בשלבים מוקדמים בתחומי הביג דאטה, פינטק, וידאו ו- Native Advertising. האקסלרטור נהגה מתוך הרצון ליצור אחד כזה "על ידי יזמים, למען יזמים".

יאהו ישראל ו- Entrée Capital משיקות את האקסלרטור SigmaLabs, שיפתח את שעריו למחזור הראשון בספטמבר 2015 עבור סטארט-אפים בשלבים מוקדמים בתחומי הביג דאטה, פינטק, וידאו ו- Native Advertising.

 

מדובר בתוכנית האקסלרציה הראשונה של יאהו בעולם, אשר מעמיקה את הקשרים שלה עם קהילת ההייטק הישראלית, בהמשך לרכישתם של שלושה סטארט- אפים וביסוס מעבדותיה ותל אביב ובחיפה.

 

אביעד אייל ומרטין מושל מ- Entrée Capital הגו את האקסלרטור מתוך הרצון ליצור אחד כזה "על ידי יזמים, למען יזמים". מנהל התוכנית הוא ערן בילסקי מ- Entrée Capital והיא נתמכת בידי לינת וגר, ראש חדשנות וקשרי סטארט- אפים ביאהו ישראל, יואל מארק, סגנית נשיא למחקר ב- EMEA וראש מעבדות יאהו בחיפה, ועידו יבלונקה, ראש יאהו תל אביב ולשעבר מנכ"ל חברת ClarityRay שנרכשה על ידי יאהו ב- 2014.

 

המטרה של SigmaLabs הינה לתת ליזמים את הכלים הבסיסיים אשר דרושים להם על מנת לשפר עד כמה שאפשר את סיכויי הצלחתם; היזמים ירוויחו את הפרספקטיבה של יזמים ותיקים, משקיעים ומיטב הטכנולוגים והבכירים של יאהו. חשוב לציין, כבסיס, שהתוכנית לא מכריחה את המשתתפים לקחת השקעה תמורת הון מניות, ושהיא בחינם; אין קאץ'. המוטיבציה העיקרית שלהם היא ההצלחה והצמיחה של הסטארט- אפים.

 

התוכנית תימשך כ-4 חודשים, במהלכה יסופקו משרדים, מנטורינג אישי ומתמשך, office hours מ- Yahoo ו- Entrée כמו גם מומחים מהתעשייה, הרצאות ואירועים מיוחדים. בין ההרצאות והסדנאות שיועברו לחברות המשתתפות, ניתן למצוא אנשי קרנות הון סיכון מובילות מארה"ב ומאירופה, לרבות Entrée Capital, אנשי יאהו ישראל- לינת וגר ועידו יבלונקה, ושמות גדולים מתעשיית ההייטק הישראלית כמו עומרי מורן, רועי מן ואחרים.

 

בנק הפועלים (פועלים היי-טק) ישמש כ"בנקאי סטארט-אפ", ויוכל גם הוא להשתתף במימון הסטארט-אפים אשר עונים על הקריטריונים שלו בהשקעה החל מסכום של $25,000, גם הם ב-Convertible note.  חברת מיקרוסופט תתמוך בסטארט-אפים שבתוכנית על ידי כך שתעניק להם תוכנות, רישיונות, כלים ושימוש בענן שלה, Azure, בסכום של מעל $150,000.

 

כאמור, התוכנית מתרכזת בסטארט- אפים הנמצאים בשלב הסיד/ פרי- סיד שלהם. חשוב לציין, הצוות המייסד חייב לעבוד באופן מלא על המיזם ולפחות אחד מהיזמים צריך להיות בעל יכולות טכניות – צריכה להיות לחברה את היכולת לבנות את המוצר שלה ולנוע במהירות.

 

מנהל התוכנית, ערן בילסקי, אומר כי "אנו נרגשים מאוד לחבור ליאהו ישראל ולפתוח רשמית את הליך הקבלה לסטארט-אפים אשר רוצים להצטרף ל- SigmaLabs Accelerator. בעזרת המשאבים המשמעותיים שלרשותנו, אין לנו ספק ש- SigmaLabs תספק ערך ייחודי וחסר תקדים למשתתפי התכנית. החזון שלנו הינו להוביל את היזמים המוכשרים ביותר בדרכם לייסד חברות גלובליות מובילות אשר תעצבנה את העתיד של תעשיית ההייטק".

 

התוכנית תחל כאמור בספטמבר, אך ההרשמה אליה מתקרבת לסיומה בסוף השבוע הזה (עד ה-17 באוגוסט). אם אתם רואים את עצמכם כמתאימים, הזדרזו להירשם.

תגובות

1. עודד בן אהרון | 16 אוגוסט 2015

שיהיה בהצלחה

כל הכבוד אבי! איש חזון


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.