6 ספטמבר 2015 | גראנט קארדון
הכשרה למכירות לא תעבוד בלי הדבר הזה

על מנת שהכשרה למכירות תהיה אפקטיבית היא צריכה להלהיב את האנשים שלכם, ואז להיות זמינה כשהם יזדקקו לה: 24 שעות ביום, שבעה ימים בשבוע. בעידן הדיגיטלי הזה, אין לך זמן לחכות למידע שאתה צריך כשאתה מחזיק בטלפון סלולרי ויש לך גישה לנתונים של כל העולם.

90% ממנהלי המכירות רומזים כי המחסור בחומר הכשרה רענן ורלוונטי הוא הדבר שמונע מהצוותים שלהם להישאר מקושרים, זאת על פי Salesforce. 80% ממנהלי המכירות טוענים שאין להם את הזמן הדרוש להכשיר את הצוותים שלהם.

 

על מנת שהכשרה למכירות תהיה אפקטיבית היא צריכה להלהיב את האנשים שלכם, ואז להיות זמינה כשהם יזדקקו לה: 24 שעות ביום, שבעה ימים בשבוע. בעידן הדיגיטלי הזה, אין לך זמן לחכות למידע שאתה צריך כשאתה מחזיק בטלפון סלולרי ויש לך גישה לנתונים של כל העולם.

 

בעוד שסמינרים, יועצים ומפגשי הכשרה של מכירות הם בעלי ערך, כשהם נגמרים, אתם צריכים הכשרת מכירות אונליין על מנת לתמוך בצוות. באמצעות מפגשי הכשרה קצרצרים, מתת לשלוש דקות, ולאחר מכן אספקת בחינה אינטראקטיבית מיידית אנחנו יכולים לשמור על צוותי המכירות בעניין ולהבטיח את הקניית כישורי המכירה. אם כן, אתם חייבים להמשיך את הכשרת המכירות אונליין עם היכולת לגשת לפתרונות במהלך המכירה על מנת לאפשר להם למעשה לסגור את העסקה. אלו הם המרכיבים של תוכנית הכשרת מכירות מנצחת.

 

במשך 30 שנה אני מספק הכשרת מכירות באמצעות CardoneUniversity.com לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים. מחברות קטנות לחברות בעלות הון עתק, כל חברה שהכשרת המכירות שלה הייתה מוצלחת עשתה את הדברים הבאים:

 

1. אימון מכירות יומיומי

 

הכשרה למכירות צריכה להיות דרישה יומיומית וחלק אינטגרלי מהתרבות שלכם. על מנת שההכשרה שלכם תניב פירות, עליה להתבצע באופן יומיומי. סמינרים להכשרה למכירות במלון המקומי יכולים להוות רק השלמה לאימון היומיומי שיסופק על ידי הארגון או העסק שלכם.

 

2. אינטראקציה מוגברת

 

הכשרת מכירות אפקטיבית חייבת להיות אינטראקטיבית, המאפשרת לכל אדם להיות מעורב בה בכל הרמות. חייבת להיות לכם דרך לתקשר עם המאמן ועם הומר לאורך ההכשרה. הכשרה מוצלחת ממש תבוא רק באמצעות סרטוני הדרכה אינטראקטיביים ותסריטים מוכחים על מצבים ספציפיים מול לקוחות, הנותנים לעובד את הצ'אנס הטוב ביותר להביא תוצאה טובה.

 

3. סוגרי עסקאות

 

המטרה של ההכשרה חייבת להיות המרה למכירות עוד באותו יום- לא רק לחנך ולהשכיל. אנשי המכירות ומנהליהם מקבלים שכר רק כשהם סוגרים מכירה, לא כשהם מקבלים הכשרה. ההכשרה צריכה להיווצר בצורה כזו שהיא מיתרגמת ישירות למכירות, לא רק השכלה.

 

4. מדדים

 

 כל תהליכי ההכשרה למכירות הם מדידים באמצעות דיווחים. כשאינכם מקבלים מדדים אינכם מקבלים תוצאות. הדבר גם מאפשר למנהלי המכירות להשוות הישגים בין חברי הצוותים שלהם על מנת לראות בדיוק אילו תחומים טעונים שיפור.

 

אתם צריכים הכשרת מכירות על פי דרישה, מבוססת ענן, נגישה למחשב נייח, לפטופ, טאבלט וסמארטפון ובקרוב גם למכונית שלכם. ההכשרה צריכה להיות זמינה לאנשים שלכם כשהם זקוקים לה, לא משנה היכן הם נמצאים.

 

ללא קשר להכשרה בה תבחרו, בין אם זה ג'פרי גיטמור, טום הופקינס, בריאן טרייסי או גראנט קארדון, הישנות וזמינות הן רק שניות לאיכות. ספקו לאנשי המכירות ולמנהלי המכירות שלכם תוכן של 12 דקות ביום, ותראו עלייה ממוצעת במכירות של 5% לאדם- וישנם ארגונים שראו עלייה של 40%.

 

בכמה השנים האחרונות, העברתי יותר מ-15 מיליון קטעי הכשרת מכירות דרך אוניברסיטת המכירות אונליין שלי. זהו תוכן הכשרת מכירות יותר נצרך מכל מה שהעבירו חברות הכשרת המכירות שלי ב-25 השנים הקודמות של סמינרים ומפגשים אישיים ולייב.

 

אם אתם מאמינים שהאנשים שלכם יכולים להיות יותר אפקטיביים במכירות, פולו-אפ, הצגה ללקוחות חדשים, משא ומתן בחוזים, סגירת המכירה, ניהול שיחות מכירה והמרת לידים אינטרנטיים, אתם חייבים להסתכל בפלטפורמות וטכנולוגיות חדשות על מנת לספק הכשרת מכירות רלוונטית על בסיס יומי.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.