20 ספטמבר 2015 | גראנט קארדון
הדרך היחידה בה תשיגו הצלחה היא אם תנקטו ברמות גבוהות של פעולה

הצלחה מוגדרת בתור "רמה או מידה של השגת חפץ נחשב או קצה; תוצאה מועדפת או רצויה; או השגת עושר, טובה או מעמד גבוה." אז למה עדיין אין לכם את זה?

הצלחה מוגדרת בתור "רמה או מידה של השגת חפץ נחשב או קצה; תוצאה מועדפת או רצויה; או השגת עושר, טובה או מעמד גבוה." אז למה עדיין אין לכם את זה?

 

אתם חייבים לחיות חיים בהם אתם חוצים קווים ופורצים גבולות- זה מה שזה אומר לחיות חיים פי 10. אתם חייבים להתחייב ולדרוש ליצור הצלחה בחייכם האישיים ובעסק. אם אינכם מתחייבים להצלחה והולכים על פי 10 יותר מטרות עם פי 10 יותר מהפעולה שאתם מרגישים שצריך מתוך אחריות- אתם נכשלים. ייתכן שלא תיחשבו נכשלים ביחס לאחרים, אבל אתם כן נכשלים ביס לפוטנציאל המלא האישי שלכם.

 

כישלון מוגדר בתור "מחדל בהתרחשות או בביצוע של דבר מסוים; מצב של חוסר יכולת לבצע פעולה נורמלית; כישלון בעסקים; נפילה קצרה; או מחסור."

 

המין האנושי מתנהג כאילו יש לו מחשבון בילט אין בעל כוונה אחת ויחידה לתרץ ולהסביר כישלונות. הבעיה היא שנדמה שתמיד החישובים הראשונים שנעשים מכוונים למשהו אחר חוץ מרמת הפעולה הנדרשת להשלמת המטרה. סוג החישוב הזה נוטה להיות יותר רגשי מאשר לוגי. זה שופט את הפרויקט, את הלקוח, את הכלכלה או את האינדיבידואל "החסר" בתור אמצעי להצדקת העבודה שהדברים לא עובדים.

 

תירוצים כמו "השוק לא מוכן" או "הכלכלה במצב גרוע" הם התוכן השגוי שהוטען לתוך המחשבונים הללו על ידי התקשורת, הפוליטיקאים, מערכת החינוך והדרך בה גדלנו. לעיתים קרובות יותר מאשר לא, זה פשוט שלא הערכתם נכון את מידת הפעולה הנדרשת על מנת להצליח.

 

ממרום 30 שנים של בניית חברות והבאת מוצרים חדשים ורעיונות לשוק, אני מבטיח לכם שיהיו דברים שלעולם לא תחזו מראש, ללא קשר לכמה התוכנית העסקית שלכם מפורטת. זה לא משנה אם ייצור המוצר שלכם אינו עולה דבר והוא נעלה הרבה יותר מהמתחרה הקרוב ביותר שלו, אתם עדיין תצטרכו להשקיע פי 10 יותר מאמץ כדי לעבור דרך הרעש רק כדי שאנשים בכלל יידעו עליו.

 

בספרי, חוק ה-X10, אני מדבר על ארבע רמות הפעולה:

 

1. "לא לעשות דבר".

 

ברמה הזאת אינכם נוקטים בשום פעולה שמקדמת אתכם על מנת ללמוד, להשיג הצלחה או לשלוט על תחום כלשהו של חייכם. למרות איך שזה עשוי להישמע, אל תניחו ש"לא לעשות דבר" אינו דורש מאמץ, אנרגיה או עבודה. לא משנה באיזו רמת פעילות אתם פועלים, כולן דורשות עבודה בדרכן שלהן.

 

2. "נסוגים".

 

אם אתם פועלים ברמה הזאת אתם נוקטים בפעולות בכיוון ההפוך. אנשים שנסוגים ככל הנראה מנסים להימנע מהחוויה השלילית שהם מדמיינים שתגיע כתוצאה מנקיטת פעולה ואפשרות הכישלון. הרמה הזאת מאנישה את תופעת "הפחד מהצלחה". כמו לא לעשות דבר, רמת הפעולה הזאת דורשת עבודה קשה ומאמץ על מנת לתחזקה.

 

3. "נורמלי".

 

זוהי הקבוצה הגדולה ביותר כיום. מבחוץ ומעל לפני השטח רמת הפעולה הזאת מתקבלת כנורמלית, אבל זו רמת הפעולה שיצרה את המלכודת של מעמד הביניים ושומרת על המנטליות המסוכנת.

 

על אף שכמה חברים מהקבוצה הזאת עשויים מדי פעם לנסות לייצר רמות פעולה יוצאות מן הכלל, הם כמעט אף פעם לא יוצרים משהו בכמויות יוצאות מן הכלל. כל עוד הממוצע עובד, אנשים ברמה הזאת בסדר איתו- נוח להם עם הסטטוס קוו.

 

4. "מאסיבי".

 

עד שהמבוגרים אמרו לי אחרת, לא ידעתי על שום דבר אחר חוץ מפעולה מאסיבית. אנשים היו נזעפים ורומזים שאולי אני צריך להירגע. האם זה קרה לכם כילדים?

 

רמת הפעולה הרביעית הזאת, מופרכת ככל שתישמע, היא מצב הפעולה הטבעי ביותר הקיים עבורנו. אני קיבלתי הרבה כינויים בעקבות המחויבות הזאת שלי לפעולה: וורקוהוליק, אובססיבי, רודף בצע, לעולם אינו מתרצה, מוּנע. בכל פעם שתויגתי ככזה שמתי לב שהאדם שתייג אותי פועל ברמה נמוכה יותר מהרביעית. מעולם לא קרה שמישהו שהצליח יותר ממני התייחס לרמות הפעולה שלי כמוגזמות או שליליות.

 

תכננתי תרגיל אימון שירחיב על חוק ה-X10. כמו כן, יצרתי 6 סרטוני אימון שמעולם לא נראו לפני כן, שעוברים על ההכנסה, הבריאות, הכושר, הרוחניות, המשפחה, מטרות הפנאי והמקצוע שלכם. יחד עם התרגול והסרטונים יהיה ספר אלקטרוני בן 55 עמודים שייכנס עמוק יותר בנושאים הללו והצבת מטרות, השגת מטרות, מוטיבציה ועוד.

 

אנשים לא הולכים להופיע על מפתן דלתכם ולגרום לחלומותיכם להתגשם. בתי הוצאה לאור והלוטו אינם הולכים להציל אתכם. אף אחד לא הולך לצעוד לתוך משרדכם ולגרום לכך שהמוצר שלכם ייוודע בכל העולם.

 

כדי לבלוט, להיחשב ואפילו לזכות בצ'אנס להצלחה אתם חייבים לנקוט בפעולה מאסיבית. הפיכת פעילות מאסיבית למשמעת תביא אתכם לפרוץ את מכשולי העמימות, תגביר את הערך שלכם בשוק ותעזור לכם לייצר את סוג ההצלחה שאתם באמת מסוגלים אליה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.