23 ספטמבר 2015 | מערכת
איך תפרצו את הגבולות והלקוחות יתחילו לחפש אתכם

כל עסק עצמאי צריך לחשוב כיצד להגדיל את מעגל הלקוחות וכך גם את הרווחים. הדרך לעשות זאת עוברת היום במגוון רחב של כלים אינטראקטיביים, חדשניים ויעילים. אספנו עבורכם את הטובים ביותר

כל עסק עצמאי צריך לחשוב כיצד להגדיל את מעגל הלקוחות וכך גם את הרווחים. הדרך לעשות זאת עוברת היום במגוון רחב של כלים אינטראקטיביים, חדשניים ויעילים. אספנו עבורכם את הטובים ביותר.

 

 

עסקים ועצמאיים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. בתחום העסקים עלול קיפאון זמני להוביל בסופו של דבר להפסדים, בעיקר בתחומים תחרותיים או בקרב חברות קטנות ובינוניות. הדרך הנכונה להגדיל את מעגל הלקוחות ואת הרווחים היא להשתמש בכלים חדשניים ואינטראקטיביים. היום קל יותר לעשות זאת ויש מגוון אמצעים שאפילו לא דורשים השקעה ראשונית גדולה. היעילות של כלים מן הסוג הזה נמדדת בטווח הקצר והארוך והיא עשויה לשנות לחלוטין את ספרי החשבונות של העסק.

 

 

בניית אתר אינטרנט ואיסוף לידים

אם אתם רוצים לפרוץ את הגבולות ולגרום לכך שהלקוחות יתחילו לחפש אתכם, כדאי שתפגשו אותם במקומות הנכונים. נצלו את המרחב הקיברניטי והקימו לעצמכם אתר אינטרנט ראוי. אל תתייחסו לאתר בתור פריבילגיה, אלא בתור כרטיס ביקור. זכרו שסביר להניח שכל לקוח המתעניין בשירות או במוצר שלכם יעבור קודם כל דרך מנועי החיפוש.

גלו נוכחות ובולטות במנועי החיפוש והשקיעו בניסוח דף נחיתה ראוי. דף כזה הוא למעשה עמוד שאליו מגיעים לאחר הקלדת חיפוש מסוים בגוגל, ברשתות חברתיות או בפלטפורמות נוספות. על גבי הדף תצטרכו לנסח מסר חד וקולע ולהניע את הגולש לפעולה. הפעולה המתבקשת בדף היא השארת פרטים ויצירת "ליד". אותו ליד יאפשר לכם בהמשך ליצור קשר עם הגולש, להציע לו את המוצר והשירות וכמובן לצרף אותו למעגל הלקוחות.

 

 

שימור לקוחות ואינטראקציה עם גולשים

לקוחות פוטנציאליים ישמעו על השירות או המוצר שלכם דרך מעגלי חברים. רובנו חולקים תחומי עניין, תחביבים וגם מוצרים עם בני משפחה וחברים. המטרה שלכם בתור עצמאיים או בעלי עסקים היא להיות במרכז המעגל. את המטרה הזו תוכלו להשיג אם תשקיעו בהקמת פרופיל עסקי בפייסבוק, באינטסגרם ובטוויטר. אלו הרשתות החברתיות שסביבן מתנהלת רוב התקשורת בעולם. דרך הרשתות החברתיות תוכלו מצד אחד לשמר לקוחות קיימים ולהגיב בזמן אמת לתלונות וטרוניות, אך מצד שני גם לקיים אינטראקציה עם אנשים חדשים שמתעניינים בעסק שלכם.

הציבו את האינטרס של הלקוח בראש סדר העדיפויות ושמרו על אמינות. זכרו שכיום קשה להסתיר פרטים מסוימים או למחוק מידע שכבר מופיע באינטרנט. הפכו את החסרונות ליתרונות והשתמשו בשקיפות בתור כלי שמבדל אתכם מול המתחרים.

תנו ללקוחות להביע ביקורת ועמדה ושמרו על תקשורת פתוחה עם הגולשים. רעננו את אתר האינטרנט של העסק עם מאמרים חדשים אחת למספר ימים, שמרו על עדכניות והגיבו לאירועים אקטואליים. הפכו לחלק אינטגראלי מרשת האינטרנט ותגלו שמעגל הלקוחות שלכם מתרחב אפילו מבלי שתצטרכו להתאמץ יתר על המידה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.