20 נובמבר 2015 | מערכת StartIsrael
סופ"ש חברתי - אקסלרטור A3i

מטרת המאיץ היא להצמיח מיזמים חדשניים, עסקיים וטכנולוגיים ולטפח יזמים פורצי דרך בתחום המוגבלויות בכדי להיטיב את איכות חייהם של של אנשים עם מוגבלויות בישראל. אנו מאמינים כי קהילה תומכת היא תנאי הכרחי להצלחתו של היזם, והצלחתם של יזמים בקהילה היא המפתח לקיום קהילה פעילה וחזקה.

מי אנחנו

 

אקסלרטור A3i (Accelerating Inclusion in Israel) הוא האקסלרטור הראשון בעולם למיזמים בתחום המוגבלויות. האקסלרטור פרי יוזמה של ארגון של PresenTense ישראל ובית איזי שפירא ובתמיכה של קרן משפחת רודרמן ופדרציית יהודי לוס אנג'לס.

A3i הוא חלק מרשת המאיצים של ארגון PresenTense אשר מפעיל רשת מאיצי יזמות וחדשנות – טכנולוגיים, עסקיים, חברתיים –בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית כאחד, ככלי לשינוי חברתי ולקידום כלכלי. הארגון מבקש להנגיש יזמות בכל חלקי החברה הישראלית ופועל במגזר הבדואי, הערבי-ישראלי, מקדם יזמות עסקית אצל נשים חרדיות, יזמות טכנולוגיות בקהילת בעלי המוגבלויות ובחברה הערבית. 

 

 

מה אנחנו עושים

 

מטרת המאיץ היא להצמיח מיזמים חדשניים, עסקיים וטכנולוגיים ולטפח יזמים פורצי דרך בתחום המוגבלויות בכדי להיטיב את איכות חייהם של של אנשים עם מוגבלויות בישראל. היזמים עוברים הכשרה מקצועית במשך חמישה חודשים עמוסים, הכוללים ליווי צמוד של מנטור אישי, הרצאות מקצועיות ושעות ייעוץ פרטניות. במאיץ מעורבים למעלה מ-50 מתנדבים התורמים מזמנם וממרצם עבור היזמים.
אנו מאמינים כי קהילה תומכת היא תנאי הכרחי להצלחתו של היזם, והצלחתם של יזמים בקהילה היא המפתח לקיום קהילה פעילה וחזקה.

 

 

הערך מוסף שלנו

 

מעבר לקהילה התומכת, המנטורים, היועצים וחברי ועדת ההיגוי, האקסלרטור מביא חדשנות לתוך תחום כל כך משמעותי, ובמסגרתו מתאפשרים פיתוחים של בעיות יסוד משמעותיות בחברה. מדובר במיזמים שישנו את חייהם של אנשים רבים.

 

 

שורת הרווח החברתי/קהילתי/מקומי שלנו

 

שורת הרווח החברתית שלנו הנה פתרון בעיות יסוד של החברה, העצמה כלכלית מקומית, והעשרה קהילתית הנובעים מהנגשת היזמות, ומהיוזמות עצמן.

הייחודיות של המאיץ היא בפתרונות פורצי הדרך שצמחו בתוכו וביכולתם לחולל שינוי אמיתי בחיים של אנשים. בין היתר, משקפיים שמסייעות לעיוורים "לראות", אפליקציה שמאפשרת לחירשים "לשמוע", קביים חכמים שמאפשרים מעקב אחרי תהליך שיקום באמצעות חיישנים וטייסי מסוקים שבנו מערכת טכנולוגית שהופכת מכשיר שיקום מיושן לדינמי ומאתגר – כל אלו הם חלק קטן מהמיזמים החדשים שמסיימים ב-25.11.15 את מאיץ היזמות  A3i.

 

 

במה אנחנו הכי גאים

 

אנחנו גאים באופן שבו הקהילה מתגייסת לתמוך במיזמים, ובאינטראקציה המתמשכת עם היזמים הצעירים והבוגרים של האקסלרטור. אלו פרמטרים שמובילים להצלחה משמעותית של מיזמים וזו בהחלט גאווה אמיתית.

 

 

שחקני הנשמה שתורמים להצלחה שלנו

 

שחקני הנשמה הם הדמויות המרכיבות את האקוסיסטם-  צוות PresenTense המניע את התהליך, יחד עם בית איזי שפירא, שותף שהוא חלק בלתי נפרד מהתהליך. המתנדבים הרבים התומכים ביזמים; חברי ועדת ההיגוי, המנטורים והיועצים. וכמובן – היזמים, שבלעדיהם כל זה כלל לא רלוונטי.

 

 

מי מתאים לשחק אצלנו בנבחרת

 

אנשים שתחום המוגבלויות נוגע ללבם ומדרבן אותם לעשייה, שיש להם רעיונות לעולם נגיש יותר שבם גם בעלי ראש פתוח וחזון גדול!

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר

 

ביום רביעי 25.11.15, בשעה 19:00, יערך במכון ויצמן ברחובות ערב השקות מיוחד בו יושקו מיזמי המחזור השני של אקסלרטור A3i. אתם מוזמנים לבוא ולשמוע עוד על האקסלרטור והשותפים, תהיה גם הרצאה של סגן המדען הראשי, מר אבירם ז'לוטי.תוכלו להירשם לאירוע כאן.

 

ואפשר גם לשמור על קשר באמצעות האתר שלנו - A3i.org.il

או בפייסבוק - A3i

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.